Σελίδα 1 από 1

Απαιτούμε να φύγει το τουρκικό προξενείο από τη Θράκη!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 19, 2009 1:27 pm
από zefs2008

Re: Απαιτούμε να φύγει το τουρκικό προξενείο από τη Θράκη!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 19, 2009 1:38 pm
από panagiotisspy
Δεν γίνεται αυτό, διότι όπου υπάρχουν μειονότητες, ή ιστορικοί δεσμοί, υπάρχουν και τα ανάλογα προξενεία.
Για παράδειγμα η Ελλάδα διαθέτει προξενεία στο Αργυρόκαστρο και Κορυτσά (Αλβανία), στο Μοναστήρι (ΠΓΔΜ), στην Αδριανούπολη και Σμύρνη (Τουρκία) και πολλά άλλα.

Re: Απαιτούμε να φύγει το τουρκικό προξενείο από τη Θράκη!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 19, 2009 1:40 pm
από zefs2008
ΕΝΤΑΞΕΙ
ΜΗ ΔΑΓΚΩΝΕΙΣ :lol:

Re: Απαιτούμε να φύγει το τουρκικό προξενείο από τη Θράκη!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 19, 2009 1:52 pm
από panagiotisspy
zefs2008 έγραψε:ΕΝΤΑΞΕΙ
ΜΗ ΔΑΓΚΩΝΕΙΣ :lol:
Δεν δαγκώνω καλή μου συνονόματη! :8
Και βέβαια μπορεί τα προξενεία να δικαιούνται να υπάρχουν όπου πρέπει, αλλά δεν δικαιούνται να κάνουν ό,τι θέλουν!
Φαντάζομαι τι ρόλο θα έπαιξε το συγκεκριμένο προξενείο, για να υπάρξει τέτοια αντίδραση.

Re: Απαιτούμε να φύγει το τουρκικό προξενείο από τη Θράκη!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 20, 2009 6:26 am
από aposal
Καλόν είναι να παραθέτουμε τις ξένες δημοσιεύσεις και όχι μόνο τις παραπομπές. Τεσπα, παρ' όλο που δεν έχω διαβάσει γιατί κάποιος απαιτεί να φύγει το Τουρκικό Προξενείο, έχω να πω ότι τα Προξενεία προστατεύονται από διεθνείς κανόνες, αφού αποτελούν έδαφος της χώρας του Προξενείου (της Τουρκίας, στην περιπτωσή μας). Αυτό που μπορεί να απαιτήσει μια χώρα είναι μόνον να φύγει κάποιος πρόξενος, ή υπάλληλος του Προξενείου, άν τον έχει χαρακτηρίσει ως ανεπιθύμητο πρόσωπο (persona non grata).

Re: Απαιτούμε να φύγει το τουρκικό προξενείο από τη Θράκη!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 20, 2009 7:39 am
από filotas
Τότε θα απαιτήσουν κι οι Τούρκοι να φύγει το Ελληνικό Προξενείο από την Κωνσταντινούπολη και οι Αλβανοί το Ελληνικό Προξενείο από το Αργυρόκαστρο (ή την Κορυτσά δεν θυμάμαι που είναι).

Το θέμα δεν είναι η ύπαρξη του Προξενείου, αλλά ο ρόλος που παίζει. Εκεί υπάρχουν δυνατότητες παρέμβασης, ώστε να μην μπορεί ή να μη χρειάζεται να προβαίνει σε ενέργειες, που να δημιουργούν προβλήματα στην ενότητα του τοπικού πληθυσμού.