Απαιτούμε να φύγει το τουρκικό προξενείο από τη Θράκη!
Συντονιστής: Συντονιστές
-
zefs2008
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1153
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 03, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: Παναγιώτα@Πειραιάς
- Επικοινωνία:
Απαιτούμε να φύγει το τουρκικό προξενείο από τη Θράκη!
Υπεραγία Θεοτόκε Σώσον Ημάς.
- panagiotisspy
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 7181
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:57 am
- Τοποθεσία: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
Re: Απαιτούμε να φύγει το τουρκικό προξενείο από τη Θράκη!
Δεν γίνεται αυτό, διότι όπου υπάρχουν μειονότητες, ή ιστορικοί δεσμοί, υπάρχουν και τα ανάλογα προξενεία.
Για παράδειγμα η Ελλάδα διαθέτει προξενεία στο Αργυρόκαστρο και Κορυτσά (Αλβανία), στο Μοναστήρι (ΠΓΔΜ), στην Αδριανούπολη και Σμύρνη (Τουρκία) και πολλά άλλα.
Για παράδειγμα η Ελλάδα διαθέτει προξενεία στο Αργυρόκαστρο και Κορυτσά (Αλβανία), στο Μοναστήρι (ΠΓΔΜ), στην Αδριανούπολη και Σμύρνη (Τουρκία) και πολλά άλλα.
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
- panagiotisspy
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 7181
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:57 am
- Τοποθεσία: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
Re: Απαιτούμε να φύγει το τουρκικό προξενείο από τη Θράκη!
Δεν δαγκώνω καλή μου συνονόματη!zefs2008 έγραψε:ΕΝΤΑΞΕΙ
Και βέβαια μπορεί τα προξενεία να δικαιούνται να υπάρχουν όπου πρέπει, αλλά δεν δικαιούνται να κάνουν ό,τι θέλουν!
Φαντάζομαι τι ρόλο θα έπαιξε το συγκεκριμένο προξενείο, για να υπάρξει τέτοια αντίδραση.
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26229
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Απαιτούμε να φύγει το τουρκικό προξενείο από τη Θράκη!
Καλόν είναι να παραθέτουμε τις ξένες δημοσιεύσεις και όχι μόνο τις παραπομπές. Τεσπα, παρ' όλο που δεν έχω διαβάσει γιατί κάποιος απαιτεί να φύγει το Τουρκικό Προξενείο, έχω να πω ότι τα Προξενεία προστατεύονται από διεθνείς κανόνες, αφού αποτελούν έδαφος της χώρας του Προξενείου (της Τουρκίας, στην περιπτωσή μας). Αυτό που μπορεί να απαιτήσει μια χώρα είναι μόνον να φύγει κάποιος πρόξενος, ή υπάλληλος του Προξενείου, άν τον έχει χαρακτηρίσει ως ανεπιθύμητο πρόσωπο (persona non grata).
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
- filotas
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4119
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
- Επικοινωνία:
Re: Απαιτούμε να φύγει το τουρκικό προξενείο από τη Θράκη!
Τότε θα απαιτήσουν κι οι Τούρκοι να φύγει το Ελληνικό Προξενείο από την Κωνσταντινούπολη και οι Αλβανοί το Ελληνικό Προξενείο από το Αργυρόκαστρο (ή την Κορυτσά δεν θυμάμαι που είναι).
Το θέμα δεν είναι η ύπαρξη του Προξενείου, αλλά ο ρόλος που παίζει. Εκεί υπάρχουν δυνατότητες παρέμβασης, ώστε να μην μπορεί ή να μη χρειάζεται να προβαίνει σε ενέργειες, που να δημιουργούν προβλήματα στην ενότητα του τοπικού πληθυσμού.
Το θέμα δεν είναι η ύπαρξη του Προξενείου, αλλά ο ρόλος που παίζει. Εκεί υπάρχουν δυνατότητες παρέμβασης, ώστε να μην μπορεί ή να μη χρειάζεται να προβαίνει σε ενέργειες, που να δημιουργούν προβλήματα στην ενότητα του τοπικού πληθυσμού.