Απαιτούμε να φύγει το τουρκικό προξενείο από τη Θράκη!

Διάφορες σελίδες που ανακαλύψαμε εμείς, ή εσείς, και πιστεύουμε ότι ενδιαφέρουν και κάποιους άλλους.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
zefs2008
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1153
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 03, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Παναγιώτα@Πειραιάς
Επικοινωνία:

Απαιτούμε να φύγει το τουρκικό προξενείο από τη Θράκη!

Δημοσίευση από zefs2008 »

Υπεραγία Θεοτόκε Σώσον Ημάς.
Άβαταρ μέλους
panagiotisspy
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 7181
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:57 am
Τοποθεσία: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

Re: Απαιτούμε να φύγει το τουρκικό προξενείο από τη Θράκη!

Δημοσίευση από panagiotisspy »

Δεν γίνεται αυτό, διότι όπου υπάρχουν μειονότητες, ή ιστορικοί δεσμοί, υπάρχουν και τα ανάλογα προξενεία.
Για παράδειγμα η Ελλάδα διαθέτει προξενεία στο Αργυρόκαστρο και Κορυτσά (Αλβανία), στο Μοναστήρι (ΠΓΔΜ), στην Αδριανούπολη και Σμύρνη (Τουρκία) και πολλά άλλα.
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
zefs2008
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1153
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 03, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Παναγιώτα@Πειραιάς
Επικοινωνία:

Re: Απαιτούμε να φύγει το τουρκικό προξενείο από τη Θράκη!

Δημοσίευση από zefs2008 »

ΕΝΤΑΞΕΙ
ΜΗ ΔΑΓΚΩΝΕΙΣ :lol:
Υπεραγία Θεοτόκε Σώσον Ημάς.
Άβαταρ μέλους
panagiotisspy
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 7181
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:57 am
Τοποθεσία: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

Re: Απαιτούμε να φύγει το τουρκικό προξενείο από τη Θράκη!

Δημοσίευση από panagiotisspy »

zefs2008 έγραψε:ΕΝΤΑΞΕΙ
ΜΗ ΔΑΓΚΩΝΕΙΣ :lol:
Δεν δαγκώνω καλή μου συνονόματη! :8
Και βέβαια μπορεί τα προξενεία να δικαιούνται να υπάρχουν όπου πρέπει, αλλά δεν δικαιούνται να κάνουν ό,τι θέλουν!
Φαντάζομαι τι ρόλο θα έπαιξε το συγκεκριμένο προξενείο, για να υπάρξει τέτοια αντίδραση.
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26229
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: Απαιτούμε να φύγει το τουρκικό προξενείο από τη Θράκη!

Δημοσίευση από aposal »

Καλόν είναι να παραθέτουμε τις ξένες δημοσιεύσεις και όχι μόνο τις παραπομπές. Τεσπα, παρ' όλο που δεν έχω διαβάσει γιατί κάποιος απαιτεί να φύγει το Τουρκικό Προξενείο, έχω να πω ότι τα Προξενεία προστατεύονται από διεθνείς κανόνες, αφού αποτελούν έδαφος της χώρας του Προξενείου (της Τουρκίας, στην περιπτωσή μας). Αυτό που μπορεί να απαιτήσει μια χώρα είναι μόνον να φύγει κάποιος πρόξενος, ή υπάλληλος του Προξενείου, άν τον έχει χαρακτηρίσει ως ανεπιθύμητο πρόσωπο (persona non grata).
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Άβαταρ μέλους
filotas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4119
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
Επικοινωνία:

Re: Απαιτούμε να φύγει το τουρκικό προξενείο από τη Θράκη!

Δημοσίευση από filotas »

Τότε θα απαιτήσουν κι οι Τούρκοι να φύγει το Ελληνικό Προξενείο από την Κωνσταντινούπολη και οι Αλβανοί το Ελληνικό Προξενείο από το Αργυρόκαστρο (ή την Κορυτσά δεν θυμάμαι που είναι).

Το θέμα δεν είναι η ύπαρξη του Προξενείου, αλλά ο ρόλος που παίζει. Εκεί υπάρχουν δυνατότητες παρέμβασης, ώστε να μην μπορεί ή να μη χρειάζεται να προβαίνει σε ενέργειες, που να δημιουργούν προβλήματα στην ενότητα του τοπικού πληθυσμού.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Σελίδες που ανακαλύψαμε και ίσως σας ενδιαφέρουν”