Σελίδα 1 από 1

Γι' αυτούς που θέλουν θαύματα

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 23, 2008 6:14 pm
από costisk
Τι θαύμα θέλεις άνθρωπε
άλλο από τη ζωή σου
σκέψου λιγάκι τι ζητάς
να δεις πόσο είν' ντροπή σου.

Το πρώτο θαύμα, ο Άνθρωπος
το δεύτερο η φύσις
οι ουρανοί, ο άνεμος,
τ΄αστέρια κι όλη η κτίσις.

Όμως το μεγαλύτερο
θαύμα που συγκλονίζει
είναι που μας ανέχεται ο Θεός
και δεν μας αφανίζει.

Όσο κι αν ψάξεις δε θα βρεις
άλλη σωστή θρησκεία
η μόνη που είν΄ αληθινή
είναι η Ορθοδοξία.

Σ΄αυτήν είναι ο αγιασμός
εις τα Μυστήριά της.
Εκεί το Πνεύμα το Άγιο
κι όλα τα θαύματά της.

Προσκύνησε Άγια Λείψανα
να δεις ευωδιάζουν
οι τάφοι των Αγίων Της
οι Εικόνες Μύρα βγάζουν.

Χίλιες αιρέσεις πέρασαν
μιά σβήνει κι άλλη βγαίνει,
μα η Εκκλησία του Χριστού
παντοτινά θα μένει.

Η Εκκλησία μας είναι η Αυτή
απ΄ της συστάσεως, η Μία
είναι η Αποστολική
καθολική και Αγία.

Ξύπνα λοιπόν και φρόντισε
λίγο για την ψυχή σου
είναι το μόνο έξυπνο
που θα κάνεις στη ζωή σου.

...ας φερθούμε έξυπνα λοιπόν.
Καλή εβδομάδα να έχουμε.