Σελίδα 1 από 1
Ορθοδοξος Λογος...
Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 11, 2008 12:10 am
από NIKOSZ
Re: Ορθοδοξος Λογος...
Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 11, 2008 6:45 am
από dionysisgr
Δεν ειναι ασχημη προσπαθεια NIKOSZ, αλλα δεν ξερω, εαν εχεις καποια επαφη με τους ανθρωπους που το διαχειριζονται, ισως θα μπορουσες να τους προτεινεις να αφαιρεσουν τα κειμενα για καποιους πλανεμενους που φερουν το αγγελικο, σχημα καλως η κακως, Κυριος Οιδε, και τους οποιους, εχει καταδικασει η Ιερα Συνοδος της Εκκλησιας της Ελλαδος, προσφατα μετα απο εισηγηση του οικειου Επισκοπου, για ψευδοπροφητειες και εμποριο βιβλιων ψευδο-αποκαλυπτικων και αλλα τινά.
ΠΛην αυτου ειναι αξιεπαινη προσπαθεια. Αλλα χρειαζεται προσοχη στο υλικο που ανεβαινει σε καθε ιστοτοπο.
Γιατι απο Ορθοδοξο επιχειρημα, μπορει ευκολα να καταστει αν-Ορθοδοξο 'η' ακομα και, αντι-Ορθοδοξο στα ματια αρκετων. Δεν μετραει μονο η καλη προθεση χρειαζεται και περισκεψη για το περιεχομενο.
Re: Ορθοδοξος Λογος...
Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 18, 2008 10:22 am
από NIKOSZ
Διονυση δεν τυχαινει να γνωριζω τους δημιουργους ουτε και προλαβα να διαβασω ολο το μπλογκ
κι ετσι δεν μπορω να σου απαντησω...τι κειμενα ειναι αυτα που λες ? να'σαι παντα καλα