Σελίδα 1 από 1

Συγχώρησε λοιπόν για να συγχωρηθείς!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 30, 2008 7:47 pm
από smarti
Επίσκοπος Αυγουστίνος

Αγαπητοί μου, ας ξερριζώσει ο θεός από την καρδιά μας το αγκάθι που λέγεται μνησικακία, και ας φυτέψει το ουράνιο λουλούδι, την αγάπη του Χριστού μας.
Ετσι θα είμαστε μιμηταί εκείνου, που πάνω απο το σταυρό συγχώρησε τους σταυρωτάς του.
Ετσι θα μπορούμε να προσευχώμεθα και να λέμε τον τρομερό εκείνο λόγο ,,Και άφες ημίν τα οφειλέταις ημών,,(Ματθ.6,12).
Διαφορετικά, είμεθα ψεύτες και θεοπαίχτες όλοι, κλήρος και λαός.

Αυτή η υπόσχεσι είνε όρος συγχωρήσεως.
Συγχωρείς ; θα συγχωρηθής' δέ συγχωρείς ; χίλιοι παπάδες να σου κάνουν μνημόσυνα, χίλιοι δεσποτάδες και πατριαρχάδες να πάνε στον τάφο σου, δεν θα συγχωρηθής.
Συγχώρησε λοιπόν, για να συγχωρηθής.

Μου άρεσε πάρα πολύ και σκέφτηκα να σας το αντιγράψω!! :)

Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 30, 2008 7:53 pm
από giorgospet
Αυτή είναι η ουσία της Θρησκείας μας.Πως μπορείς να ζητάς να συγχωρεθείς από τον Θεό όταν εσύ δεν συγχωρείς τους συνανθρώπους σου; Σίγουρα εμείς οφείλουμε πολλά περισσότερα στον Θεό από ότι οι συνανθρωποί μας σε εμάς , αυτοί μας στενοχώρησαν μία, δύο......εκατό φορές . Εμείς όμως στεναχωρίσαμε τον Θεό αμέτρητες φορές.

Re: Συγχώρησε λοιπόν για να συγχωρηθείς!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 30, 2008 8:11 pm
από dionysisgr
smarti έγραψε:Επίσκοπος Αυγουστίνος

Αγαπητοί μου, ας ξερριζώσει ο θεός από την καρδιά μας το αγκάθι που λέγεται μνησικακία, και ας φυτέψει το ουράνιο λουλούδι, την αγάπη του Χριστού μας.
Ετσι θα είμαστε μιμηταί εκείνου, που πάνω απο το σταυρό συγχώρησε τους σταυρωτάς του.
Ετσι θα μπορούμε να προσευχώμεθα και να λέμε τον τρομερό εκείνο λόγο ,,Και άφες ημίν τα οφειλέταις ημών,,(Ματθ.6,12).
Διαφορετικά, είμεθα ψεύτες και θεοπαίχτες όλοι, κλήρος και λαός.

Αυτή η υπόσχεσι είνε όρος συγχωρήσεως.
Συγχωρείς ; θα συγχωρηθής' δέ συγχωρείς ; χίλιοι παπάδες να σου κάνουν μνημόσυνα, χίλιοι δεσποτάδες και πατριαρχάδες να πάνε στον τάφο σου, δεν θα συγχωρηθής.
Συγχώρησε λοιπόν, για να συγχωρηθής.

Μου άρεσε πάρα πολύ και σκέφτηκα να σας το αντιγράψω!! :)
Eνταξει smarti. Σε συγχωρουμε! :wink:

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 01, 2008 5:59 am
από aposal
Στο κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο (κεφάλαιο στ΄, Στίχος 12 - Κυριακή Προσευχή) αναγράφεται :
«και άφες ημίν τα οφειλήματα ημών, ως και ημείς αφίεμεν τοις οφειλέταις ημών».
Ερμηνεία (κατά Π. Τρεμπέλα) : Και συγχώρησέ μας τα όσα σου χρωστούμε, λόγω των αναρίθμητων αμαρτιών μας, όπως και εμείς συγχωρούμε αυτούς που μας χρωστάνε (που μας έχουν αδικήσει).