Ιερά Πανήγυρη στο Αγ. Όρος
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 25, 2008 5:15 pm
Στις 15 Φεβρουαρίου πανυγυρίζει η Ιερά Μονή Αγίου Παύλου του Αγίου Ορους. Υπάρχει περίπτωση να πηγαίνει κάποιος απο σας αδελφοί; Αν ναι ασ μου πει, ϊσως να πάω κι εγώ να βρεθούμε εκεί.