Σε δύο χρόνια η συνάντηση Μόσχας - Ποντίφικα

Συντονιστής: Συντονιστές

nkope
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1347
Εγγραφή: Σάβ Απρ 08, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Κοζάνη
Επικοινωνία:

Σε δύο χρόνια η συνάντηση Μόσχας - Ποντίφικα

Δημοσίευση από nkope »

Σε δύο χρόνια η συνάντηση Μόσχας - Ποντίφικα
Γράφει ο/η Ρομφαία (καμιά σχέση με τη ROMFAIA)
01.10.07


Εικόνα
Ο Πατριάρχης Μόσχας Αλέξιος ΙΙ


Ο Πατριάρχης της Ρωσίας κ. Αλέξιος ΙΙ, δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο συνάντησης του με τον πάπα Βενέδικτο XVI.

Η ακριβής ημερομηνία συνάντησης του όμως θα οριστεί σε δύο χρόνια, όπως δήλωσε " ίσως όχι σε ένα μήνα, αλλά σε ένα ή δύο χρόνια".
Ο Μόσχας Αλέξιος παραχώρησε συνέντευξη στην εφημερίδα Φιγκαρό, και εκεί αναφέρθηκε στον πάπα Βενέδικτο υπογραμμίζοντας πως το "προσωπικό όραμα του πάπα είναι να συμβάλει στην προσέγγιση" ανάμεσα στην καθολική και την ορθόδοξη ρωσική εκκλησία.

Στην συνέχεια ο Πατριάρχης έδειξε πως είναι «αντίθετος» πως η συνάντηση αυτή που έχει ιστορικό χαρακτήρα "δεν είναι μια προσπάθεια μεσολάβησης γιατί θα επιτρέψει να ξεπεραστούν πραγματικά οι διαφωνίες" και " πως μια τέτοια συνάντηση θα πρέπει να προετοιμαστεί με σοβαρότητα και να αρθούν όλες οι δυσκολίες". Τέλος ο Πατριάρχης Αλέξιος ΙΙ θα μεταβεί αύριο Τρίτη στο Στρασβούργο στο Συμβούλιο της Ευρώπης και αμέσως μετά από εκεί θα επισκεφτεί το Παρίσι, μετά από πρόσκληση του καρδινάλιου Ζαν-Πιέρ Ρικάρ, Αρχιεπισκόπου του Μπορντό και του Αρχιεπισκόπου του Παρισιού Αντρέ Βεν-Τρουά.
Την Τετάρτη θα παραστεί σε ακολουθία στην Νότρ Ντάμ και θα συναντηθεί με τον Νικολά Σαρκοζί.

Πηγή πρακτορείο εκκλησιαστικών ειδήσεων Ρομφαία
www.romfea.gr
NIKOSZ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6135
Εγγραφή: Τετ Οκτ 04, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Σε δύο χρόνια η συνάντηση Μόσχας - Ποντίφικα

Δημοσίευση από NIKOSZ »

nkope έγραψε:
Ο Μόσχας Αλέξιος παραχώρησε συνέντευξη στην εφημερίδα Φιγκαρό, και εκεί αναφέρθηκε στον πάπα Βενέδικτο υπογραμμίζοντας πως το "προσωπικό όραμα του πάπα είναι να συμβάλει στην προσέγγιση" ανάμεσα στην καθολική και την ορθόδοξη ρωσική εκκλησία.
Κατα τ'αλλα ο Βαρθολομαιος ειναι ο "κακος"
ενω ολοι οι αλλοι "Αγιοι" !
Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με τον αμαρτωλό
nkope
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1347
Εγγραφή: Σάβ Απρ 08, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Κοζάνη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nkope »

Γι αυτό τό 'βαλα και εγώ Νικόλα. Όχι για να κατακρίνω των Αλέξιο αλλά να δείξω ότι σ΄αυτό το επίπεδο υπάρχουν πράγματα που κρύβονται πίσω απ΄τις ενέργειες των θρησκευτικών ηγετών που εμείς δεν τα γνωρίζουμε. Ας μην είμαστε λοιπόν εύκολοι στις κρίσεις μας.
nkope
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1347
Εγγραφή: Σάβ Απρ 08, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Κοζάνη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nkope »

Μόσχας Αλέξιος:Ομιλία υπέρ του Κοσόβου στην Γαλλία
Γράφει ο/η ΡΟΜΦΑΙΑ
03.10.07

Εικόνα

Χρειάζεται άμεσος διαθρησκευτικός διάλογος στο Κόσοβο προκειμένου να λυθούν τα προβλήματα που έχουν προκύψει όσον αφορά το καθεστώς του, επεσήμανε στην ομιλία του στην Ολομέλεια της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του Συμβουλίου της Ευρώπης ο Πατριάρχης Ρωσίας κ. Αλέξιος Β΄.


Ο Πατριάρχης στην ομιλία του εξέφρασε την δυσαρέσκεια του λέγοντας: « Ζητούμε να επιλύσουν το θέμα του Κοσόβου άτομα τα οποία δεν γνωρίζουν, δεν το έχουν βιώσει και δεν γνωρίζουν καν αυτήν την ευρύτερη περιοχή της Ευρώπης".
Στην συνέχεια αναφέρθηκε σε ιστορικά γεγονότα αλλά και στα μνημεία της Σερβίας τα οποία είναι έργα αιώνων και σιγά – σιγά φθείρονται.


Τα μνημεία έχουν κηρυχθεί από την Unesco ως μνημεία παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς.

Ο καθένας προσπαθεί να επιβάλει τα δικά του συμφέροντα που δεν έχουν καμία σχέση με τις προσδοκίες και τις ελπίδες των ανθρώπων που ζουν σε αυτό το κομμάτι της Ευρώπης, τόνισε ο Πατριάρχης.

Διαπιστώνουμε, ότι ο πόνος όσων βιώνουν καθημερινά αυτά τα γεγονότα στο Κόσοβο συνεχίζεται, ενώ υπάρχουν πολλοί πρόσφυγες που ζουν σε άσχημες συνθήκες.
Πρέπει η διεθνής κοινότητα να διαδραματίσει έναν ρόλο διαμεσολαβητή, πρέπει να είναι αμερόληπτη η στάση της και μόνο με μία τέτοια στάση η διεθνής κοινότητα θα μπορέσει να αποκτήσει κύρος και να δράσει. Μόνο έτσι πιστεύουμε ότι θα δυναμώσει το αίσθημα της δικαιοσύνης και θα κερδίσει τις καρδιές του λαού της Σερβίας, πρόσθεσε.

Οι άνθρωποι που ζουν στο Κόσοβο θέλουν να υπάρξει σεβασμός στα πολιτιστικά τους μνημεία, είπε ο κ. Αλέξιος και πρόσθεσε: "Δεν θα μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα χωρίς να δώσουμε τη σημασία που πρέπει στο θρησκευτικό αίσθημα που τρέφουν οι άνθρωποι εκεί".
"Όταν ένας τέτοιος διάλογος αποκτήσει μεγάλη σημασία, τότε θα δράσουμε πραγματικά υπέρ της λύσεως του προβλήματος", και "για να λύσουμε το θέμα του Κοσόβου, οφείλουμε να δημιουργήσουμε συνθήκες που να ευνοούν το διάλογο".

Πηγή πρακτορείο εκκλησιαστικών ειδήσεων Ρομφαία
www.romfea.gr
lovethink
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5014
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 09, 2006 6:00 am

Δημοσίευση από lovethink »

"Τα μνημεία έχουν κηρυχθεί από την Unesco ως μνημεία παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς. "

Αυτό ισχύει γενικά
Και η παλαιά πόλη της Κέρκυρας έχει κυρηχθεί ως μνημείο παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς

Ετσι είναι
Εχουν γνώσεις οι άνθρωποι , ξέρουν τι κάνουν , ξέρουν τις κινήσεις τους
Καλή Σαρακοστή
eortologio_gr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1644
Εγγραφή: Τρί Ιουν 13, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Χρήστος@Thessaloniki
Επικοινωνία:

Re: Σε δύο χρόνια η συνάντηση Μόσχας - Ποντίφικα

Δημοσίευση από eortologio_gr »

NIKOSZ έγραψε:Κατα τ'αλλα ο Βαρθολομαιος ειναι ο "κακος"
ενω ολοι οι αλλοι "Αγιοι" !
Δεν μιλάω - δεν μιλάω - δεν μιλάω !!!!

Εικόνα

Χρ.

ΥΓ. Ο nkope το ξεκαθάρισε ήδη...
στα εύκολα ξέρω τι να κάνω - στα δύσκολα σε θέλω ...
Εικόνα
eortologio_gr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1644
Εγγραφή: Τρί Ιουν 13, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Χρήστος@Thessaloniki
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από eortologio_gr »

Επεκτατικές διαθέσεις του Μόσχας στην Αθήνα
05.10.07

Μετά το πέρας την χθεσινής συνεδρίασης της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου, ο Εκπρόσωπος Τύπου ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος
χαρακτήρισε «ανησυχητικό» το θέμα να συσταθεί ίδρυμα στην Αθήνα προς τιμήν των Αγίων Θεοδώρων -Ουσακώφ.

Η επιθυμία αυτή του Πατριαρχείου Μόσχας, απασχόλησε χθες την Διαρκή Ιερά Σύνοδο.Πολλοί Ιεράρχες της Εκκλησίας της Ελλάδος είναι προβληματισμένοι με το θέμα αυτό, διότι δηλώνουν πως οι μετανάστες που ζουν στην Αθήνα θα εγκαταλείψουν τους Ελληνικούς ναούς και θα στραφούν προς τον Ρώσικο.

Το γεγονός του Ναού δεν ανακοινώθηκε από την Ιερά Σύνοδο, όμως ο Μητροπολίτης Άνθιμος εκτός από ότι χαρακτήρισε το θέμα «ανησυχητικό» δήλωσε πως « το 2005 υποβλήθηκε σύσταση στο Υπουργείο Οικονομικών αίτημα για την σύσταση Ιδρύματος από Ρώσους και ανέγερση Ιερού Ναού ο οποίος θα ανήκει στο Ίδρυμα».Επίσης δήλωσε « Κατά την διάρκεια συνάντησης που είχε ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος με τον Πατριάρχη Μόσχας κ. Αλέξιο το 2002 στη Μόσχα είπε: Η Αθήνα κινδυνεύει να γίνει δειγματολόγιο ναών».

Το θέμα άνοιξε πάλι όταν η Ιερά Σύνοδος πληροφορήθηκε, ότι Ρώσοι υπέβαλαν αίτημα περί του θέματος στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας κ. Κάρολο Παπούλια, " είναι σαν να στέλνουμε εμείς γράμμα στον Πρόεδρο Πούτιν" δήλωσε ο κ. Άνθιμος.

Τέλος μην ξεχνάμε πως ο Πατριάρχης Μόσχας κ. Αλέξιο είχε εκφράσει την επιθυμία, ο Ρωσικός Ναός της οδού Φιλελλήνων να περάσει στα χέρια του Πατριαρχείου της Μόσχας.

από : www.romfea.gr

για την αντιγραφή,

Χρ.
στα εύκολα ξέρω τι να κάνω - στα δύσκολα σε θέλω ...
Εικόνα
silver
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 3145
Εγγραφή: Παρ Δεκ 29, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: Κων/νος@Μόντρεαλ-Καναδά.
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από silver »

============================================
O NIKOSZ έγραψε :
Κατα τ'αλλα ο Βαρθολομαιος ειναι ο "κακος"
ενω ολοι οι αλλοι "Αγιοι" !

Αδελφέ, αν θυμάσαι γι' αύτές τις θέσεις σου, που ταυτίζονται με τις δικές μου, κάποια αδέλφια μας (καλή τους ώρα ), με είχαν, δυό φορές,
έγκλειστο στο Guantanamo του....

Νάσαι καλά.
Για τις ωραίες θέσεις σου ήθελα να σου αφιερώσω κάτι...
αλλά ο φίλος μας ο PRELOUDE δεν μου το επιτρέπει...
( ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!)

==============================================
nkope
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1347
Εγγραφή: Σάβ Απρ 08, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Κοζάνη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nkope »

"Να λυθούν οι διαφωνίες και μετά η συνάντηση"
Γράφει ο/η Αιμίλιος Πολυγένης
02.11.07

Εικόνα

Ο Πατριάρχης Μόσχας και όλης της Ρωσίας κ. Αλέξιος Β΄ δεν θα συναντηθεί με τον Πάπα Βενέδικτο τον 16ο, εάν πρώτα δεν λυθούν οι διαφωνίες μεταξύ Ρωσικής Εκκλησίας και της Καθολικής.

Ο Μητροπολίτης Σμόλενκ και Κάλιγκραντ κ. Κύριλλος που είναι επικεφαλής των Εξωτερικών Σχέσεων του Πατριαρχείου Μόσχας, ανέφερε σε συνέντευξη τύπου στη Μόσχα πως:

"Είμαστε σε διάλογο με τους Καθολικούς, ο διάλογος όμως να μην είναι ένας απλά πολιτικά διάλογος, εμείς θέλουμε ο διάλογος να είναι σωστός και τίμιος! Έτσι μέχρι να γίνει αυτό δεν θα συναντηθεί ο Πατριάρχης Μόσχας κ. Αλέξιος με τον Πάπα Βενέδικτο, αλλά και έως ότου δεν επιλυθούν οι διαφωνίες".

Στην συνέχεια ο Μητροπολίτης Κύριλλος ήταν ξεκάθαρος και αναφέρθηκε ότι "Η συνάντηση μεταξύ των δύο, θα δώσει μια εντύπωση κάποιας φιλίας, ενώ οι άνθρωποι θα υποφέρουν".

Η "εκκοσμίκευση" είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος για τους πιστούς μας σήμερα, είπε κλείνοντας την συνέντευξη ο Μητροπολίτης Κάλιγκραντ Κύριλλος.

Πηγή πρακτορείο εκκλησιαστικών ειδήσεων Ρομφαία
www.romfea.gr
justin
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 508
Εγγραφή: Δευ Δεκ 04, 2006 6:00 am

Δημοσίευση από justin »

Ποιος είναι ο αιρεσιάρχης πάπας;
Είναι ο αίτιος του χωρισμού Ανατολής και Δύσεως με τις εωσφορικές αξιώσεις περί πρωτείου και παγκόσμιας δικαιοδοσίας, η πηγή των μετά ταύτα διαιρέσεων στη Δύση, ο διαστροφεύς του μηνύματος της αγάπης και της ταπείνωσης σε κοσμική δικανική δύναμη εξουσίας, ο σταυρωτής και θύτης ορθοδόξων και αλλοδόξων λαών με αιμοστάζοντα ακόμη τα χέρια από ολοκαυτώματα και σφαγές, ο καταστροφεύς της Ρωμιοσύνης,

http://img502.imageshack.us/img502/5504 ... liorl1.jpg
Απάντηση

Επιστροφή στο “Εκκλησιαστική Επικαιρότητα”