Να μας ζήσει!!!

Εδώ αναρτούνται αιτήματα & προσφορές βοηθείας με στόχο την αλληλοβοήθεια των μελών μας.

Συντονιστές: ntinoula, Συντονιστές

Misha
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 3872
Εγγραφή: Δευ Δεκ 26, 2005 6:00 am
Τοποθεσία: http://clubs.pathfinder.gr/seraphim
Επικοινωνία:

Να μας ζήσει!!!

Δημοσίευση από Misha »

Σημερα ο αδελφος Φίλιππος (filtor) απέκτησε το δευτερο παιδακι του.

Η συζυγος του Εφη έτεκε υγιεστατο άρρεν!!!

ας καλωσορισουμε ολοι το μικρό μας αδελφακι κι ας ευχηθουμε να ειναι γερό μεχρι τα βαθιά του γεραματα,καλοφωτιστο και να έχει την Χαρη του 40ημερου Κυριου μας που σημερα η Παναγία Μητερα Του προσεφερε στο ναο μεσω του αγιου Συμεών του Θεοδόχου!!!


πολλες ευχες και στην κουρασμένη επιτοκο αδελφη μας Εφη και στον Φιλιππο που ειναι γεματος χαρα!!!


Εικόνα

ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Misha την Παρ Φεβ 02, 2007 7:48 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
<div><img width="158" height="171" border="0" src="whiteangelap0.jpg" /></div><br />
vfilip
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 695
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 21, 2006 5:00 am

Δημοσίευση από vfilip »

να σας ζήσει παιδιά , καλή ανατροφή . Πάντα τέτοια , αξιοι .
NIKOSZ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6135
Εγγραφή: Τετ Οκτ 04, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευση από NIKOSZ »

Να'ναι γερο και του ευχομαι η Παναγια μας να ειναι παντα διπλα του οπως και στους γονεις του!

Φιλιππε και Εφη καλως τον δεχτηκατε!

Υγεια :D
123
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1768
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 27, 2006 5:00 am

Δημοσίευση από 123 »

Να είναι καλά κι η μαμά και το μωρό.
Εύχομαι να ζήσει με υγεία και να είναι καλοφώτιστο.
Την ευλογία της Παναγίας να έχει σ όλη του τη ζωή!!!
<div><img width="111" height="148" border="0" src="ierosolimitisa.jpg" /></div>
raxil
Συστηματικός Αποστολέας
Συστηματικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: Δευ Απρ 03, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευση από raxil »

Να σας ζήση .
Να είναι γερό και ευλογημένο όπως όλοι σας .
ΡΑΧΗΛ
juli
Συστηματικός Αποστολέας
Συστηματικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 28, 2005 5:00 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από juli »

Να ζήσει και να γευτεί τις χαρές της ζωής!

Η Παναγιά μαζί του!
<div><img src="arxageloi.jpg" border="0" /></div>
plou73
Συστηματικός Αποστολέας
Συστηματικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευ Δεκ 19, 2005 6:00 am

Δημοσίευση από plou73 »

Παιδιά εύχομαι να σας ζήσει...Καλά σαράντα(έτσι λέμε εμείς την δύσκολη περίοδο της λοχείας)Έφη μου,καλές υπομονές και γρήγορα τα βαφτίσια για να γίνει γρήγορα χριστιανόπουλο! :D :D :D
plou73
prentzaeleni
Βασικός Αποστολέας
Βασικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 05, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: velgio

RE

Δημοσίευση από prentzaeleni »

FILIPE KAI EFH

NA SAS ZHSH TO AGELOYDI SAS

H XARH TOY KYRIOY PADA MAZI TOY KAI MAZI SAS
filtor
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 871
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 28, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: Κοζάνη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από filtor »

Έφτασααααααααααα!!!!!!! :lol: :lol: :lol:

Είμαι ο τρελαμένος μπαμπάς και σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας!

Σας αντεύχομαι να σας αγαπάει πολύ ο Χριστός κι η Παναγίτσα μας!

Δόξα τω Θεώ, πήγανε όλα καλά και ο μπέμπης και η μάνα είναι μια χαρά!

Να σας πω και μια ιστορία που άκουσα στην κλινική :
μια κοπέλα - αυτή που μας την διηγήθηκε - πριν ακόμη μείνει έγκυος είδε την Κυριακή των Βαΐων πέρυσι στον ύπνο της την Παναγία.
Πολύ έντονο όμως! 8O
Τόσο έντονο που η κοπέλα όταν μας το έλεγε έκλαιγε με αναφιλητά, παρ' όλο που έδειχνε να έχει πολύ αυτοκυριαρχία, κατά τ' άλλα!
Η Παναγία λοιπόν της είπε "...της Υπαπαντής, της Υπαπαντής!!".
Πίσω της ήταν χορωδία που έψελνε τροπάρια από τα οποία η κοπέλα συγκράτησε την λέξη "Υπαπαντή".
Έμεινε μετά έγκυος η κοπέλα και έλα-έλα γέννησε σήμερα της Υπαπαντής!!!
8O 8O 8O :lol: :lol: :lol:

Δεν ακούγεται απίστευτο;

Υ.Σ.
Ας μου στείλει κάποιος, αν θέλει, με ΠΜ οδηγίες για το ανέβασμα φωτογραφιών.
Misha
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 3872
Εγγραφή: Δευ Δεκ 26, 2005 6:00 am
Τοποθεσία: http://clubs.pathfinder.gr/seraphim
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Misha »

Φίλιππε να σας ζησει ο άντρακλας!!!!!καλυτερα ασε τις φωτογραφιες για αργοτερα...να παρει ευχες η μαμα και βλεπουμε...wink: :wink: :wink:


χαρειτε τον μπεμπη εσεις και εμεις θα τον δουμε οταν πρέπει... ..
<div><img width="158" height="171" border="0" src="whiteangelap0.jpg" /></div><br />
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αλληλοβοήθεια”