Σελίδα 1 από 1

Σωτήρες !!!!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 23, 2007 2:08 pm
από lovethink
Εχουμε πάρει δρόμο εδώ μέσα .......... εντελώς όμως .........
Καμμία σημασία στα λόγια Του Χριστού
Μόνο να κρίνουμε ξέρουμε , μόνο να λέμε τα στραβά
Γίναμε ΣΩΤΗΡΕΣ
Υποστηρίζουμε συνέχεια τον Πατέρα Παϊσιο και ξεχνάμε αυτό που έλεγε για τις μέλλισες που στέκουν στα λουλούδια και τις μύγες στις ακαθαρσίες
Και στο φόρουμ πολύ λίγο μιλάμε για λουλούδια
Ο Πατριάρχης ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ Δημοψήφισμα
ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ Δημοψήφισμα
ΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ !!!! ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ Δημοψήφισμα
Τώρα βάλαμε και το ΠΑΤΡΙΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ έτσι για να θυμηθούμε και λίγο τον Παπαδόπουλο Δημοψήφισμα

ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ΖΕΙΣ ΕΣΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙΣ
Δημοψήφισμα

ΕΛΑΒΟΝ : .....

Καλή σας συνέχεια

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 23, 2007 2:14 pm
από Dirfys
προσεχε...
εχει μποφωρ προς το Λαυριο...γυρνα πως λαγονησι..
σε φερνει προς τα εξω..μονο με freestyler μενεις επανω στη σανιδα...

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 23, 2007 2:18 pm
από 123
Γεια σου Μάνο με τα ωραία σου.

Και που να έβλεπες χθες τον Καρατζαφέρη με την :twisted: εκπομπή του, να δεις τι γίνεται εκεί έξω...
Έπαθα ππλάκα σου λέω, αλλά δεν επαναλαμβάνονται.....

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 23, 2007 2:25 pm
από Katerinar
Αγαπητέ Μάνο προσωπικά δεν το παίζω ηθικολόγος και σωτήρας..

Ανοίγονται κάποια ενδιαφέροντα θέματα και μπαίνω να πω τη γνώμη μου, τα πιστεύω μου, χωρίς να θέλω να αποδείξω τίποτα..

Το οτι διαφωνούμε με κάποια πράγματα δε νομίζω να έιναι κακό έτσι?
Αλλιώς θα πρεπε να υπήρχε μόνο ο μονόλογος..

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 23, 2007 2:43 pm
από stratos
Κατερινα οταν θα τα σουρουν και στον Γεροντα σου γιατι θα γινει και αυτο καποια στιγμη [κανεις και τιποτε δεν γλυτωσε εως τωρα]
ε τοτε να σε δω :wink:

αλλο η μονιμη πολεμικη κατα του Ορους και αλλο το αυτονοητο

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 23, 2007 3:58 pm
από plou73
Μια στιγμή ρε παιδιά για να καταλάβω.Δεν μπορούμε δηλ. να εκφράζουμε την γνώμμη μας και την αντίθεση μας σε γεγονότα και συμβάντα που γίνονται σε θέματα της εκκλησίας;Γιατί οι περισσότεροι καταφέρεστε και μιλάτε έτσι σκληρά;Eγώ συμφωνώ με τον Μisha στις θέσεις του για τον πατριάρχη και στο θέμα του εκσυγχρονισμού του Αγίου Όρους,εσείς δεν συμφωνείτε,εντάξει,αποδεκτό και σεβαστό!Εσύ γιατί ρε Μάνο αμέσως ειρωνεύεσαι:O Πατριάρχης του σατανά,το Άγιο Όρος κομπιούτερ του σατανά.Δηλαδή αν δεν συμφωνούμε πρέπει και να την λέμε ο ένας στον άλλο; :o

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 23, 2007 5:40 pm
από stratos
plou73 έγραψε:Μια στιγμή ρε παιδιά για να καταλάβω.Δεν μπορούμε δηλ. να εκφράζουμε την γνώμμη μας και την αντίθεση μας σε γεγονότα και συμβάντα που γίνονται σε θέματα της εκκλησίας;Γιατί οι περισσότεροι καταφέρεστε και μιλάτε έτσι σκληρά; :o
τη γνωμη μας δεν λεμε και εμεις;
γιατι δεν το βλεπεις ετσι;
ειπε κανεις να μην τη λετε;
η να μην την λεμε [εμεις];
και ποιος μιλαει σκληρα φαινεται απο τους χαρακτηρισμους προς τους διαφωνουντες με τους <Σωτηρες> του φορουμ
ψαξε και θα βρεις αρκετους :wink: