Δεν ντρέπονται καθόλου;

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

paroikos
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1253
Εγγραφή: Δευ Μάιος 15, 2006 5:00 am

Δεν ντρέπονται καθόλου;

Δημοσίευση από paroikos »

Το άλλο Σαββατοκύριακο είναι ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ. Και ω τι συμπτώσεως οι θεολόγοι δεν θα χουν την ευκαιρία να εκκλησιαστούν την Κυριακή λόγω των εξετάσεων! Απορώ! Δεν βρέθηκε κανείς να μιλήσει; Αυτό δεν είναι καταπάτηση της θρησκευτικής ελευθερίας και συνειδητή παραβίαση του δικαιώματος "εξάσκησης θρησκευτικών καθηκόντων"; Οι φίλοι μας οι "προοδευτικοί" πολιτευτές και "λογοτέχνες" τύπου μ εις την ν αν παραβιαζόταν το Ραμαζάνι κατ' αυτόν τρόπο θα άστραφταν και θα βρόνταγαν υπεραμυνόμενοι του "θρησκευτικού δικαιώματος των μουσουλμάνων συμπολιτών μας". Θεολόγοι, αλλά και συνάδελφοι άλλων ειδικοτήτων που επιθυμούν να εκκλησιαστούν δεν παραβιάζονται τα δικαιώματά τους και η ελευθερία άσκησης θρησκευτικού καθήκοντος; Η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος δεν προβληματίζεται; Δεν μιλάνε επίσημα χείλη; Σε έναν τιμητικό τόμο που εκδόθηκε για τον αρχιεπίσκοπο κ.Χριστόδουλο, ο ίδιος έγραφε ότι όταν λειτουργούσε σκεφτόταν αυτούς που δεν ερχόντουσαν στην εκκλησία. Τώρα πρέπει να προβληματιστεί γιατί εκβιαστικά μας στερείται αυτό το δικαίωμα. Όπως οι χιλιαστές που αποτελούν το 0,001% περιφρουρείται το δικαίωμα της άσκησης θρησκευτικών καθηκοντων ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΠΑΙΤΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 99% του ελληνικού λαού. Θα περίμενα με ενδιαφέρον αν κάποτε σχολιαστεί αυτή η παραβίαση της θρησκευτικής ελευθερίας από την ΙΣΙ ή την ΔΙΣ.

Πληροφορώ για το ατόπημα αυτό τον π.Αντώνιο και όλους τους αδελφούς για να ξέρετε τι γίνεται και για να δημιουργηθεί ζητούμενο!

Συγχωρέστε με για το έντονο του ύφους μου.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος paroikos την Κυρ Ιαν 21, 2007 10:08 am, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
123
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1768
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 27, 2006 5:00 am

Δημοσίευση από 123 »

parike
και λίγα λες γιατί η "πρόοδος" και η "εξέλιξη" μας έφερε εδώ και σε λίγο θα ψαχνόμαστε να βρούμε τι φταίεει. Το κακό πρέπει να αντιμετωπίζεται εν τη γενέση του.
paroikos
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1253
Εγγραφή: Δευ Μάιος 15, 2006 5:00 am

Δημοσίευση από paroikos »

Φίλη Ευθαλία που είναι ο Στρατηγός Μακρυγιάννης να τους στήσει σε μια εξέδρα και να μοιράζει σφαλιάρες και καρπαζιές;
123
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1768
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 27, 2006 5:00 am

Δημοσίευση από 123 »

α..α...α...εδώ σε βρίσκω..."καθυστερημένο".
Τα πράγματα έχουν "προοδεύσει"!!!
Ανήκουμε πλέον στην Ευρώπη, μια Ευρώπη "ελεύθερη", "δημοκρατική", "προοδευτική" που θέλει να ενώσει όλους τους ανθρώπους κάτω από μια ομπρέλα πανθρησκείας για.....το καλό μας.... :roll: :roll: :roll:
paroikos
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1253
Εγγραφή: Δευ Μάιος 15, 2006 5:00 am

Δημοσίευση από paroikos »

Φίλη Ευθαλία. Αυτό που θέλω να νιώσουν στο πετσί τους όλοι οι αδελφοί εδώ μέσα, είναι ότι σε κάποιους ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΑ στερείται το ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΟΥ! Αυτα πρεπει να βγαινουν στη φόρα!
123
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1768
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 27, 2006 5:00 am

Δημοσίευση από 123 »

Παναγιώτη συμφωνώ μαζί σου αλλά ήθελα να δείξω την πόρρωση όλων αυτών που χειρίζαονται αυτά τα θέματα.
chrisden
Βασικός Αποστολέας
Βασικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: Παρ Φεβ 11, 2005 6:00 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από chrisden »

Αγαπητέ Parikos_,

επέτρεψέ μου να σε συγχαρώ για την ευαισθησία σου.

Χρήστος
yparxei
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 714
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 11, 2006 5:00 am

Δημοσίευση από yparxei »

εδω να προσθεσω και κατι(με σχετικη επιφυλαξη)...δεν ειναι πολυ υπουλες και οι συναντησεις του μασονικου δημιουργηματος των προσκοπων??καθε κυριακη πρωι τους βλεπω να μαζευονται!!ποσα πιτσιρικια
juli
Συστηματικός Αποστολέας
Συστηματικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 28, 2005 5:00 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από juli »

Δεν εκπλήσσομαι καθόλου από την έλλειψη της κρατικής ευαισθησίας στο καθήκον του εκκλησιασμού μας, ως Χριστιανοί, απεναντίας, θα σας πω:

''Χαίρετε ἐν Κυρίω, πάντοτε, πάλι ἐρῶ χαίρετε''!

Γιατί, αδελφοί μου, σας λέγω να χαίρεστε;

Σκεφτήτε ποιά ήταν τα ''δικαιώματα'' του Χριστού ενώπιον του προδότου Ιούδα και των διωκτών Του (κρατικής εξουσίας);
Σκεφτήτε την χωρίς καμία διαμαρτυρία ή εκδίκηση εύλαλη σιωπή Του ενώπιόν τους;

Σκεφτήτε τα ''δικαιώματα'' των χριστιανών των πρώτων αιώνων; Ποια ήταν τα δικαιώματα εκείνων των ανθρώπων που εδιώκοντο μόνο και μόνο επειδή έφεραν το όνομα Χριστιανός; Ποιά ήταν τα δικαιώματα εκείνων που θανατώνονταν χωρίς να έχουν υποπέσει σε καμμία αξιόποινη πράξη; Ποιά ήταν τα δικαιώματα των ανθρώπων που αναγκάζονταν να τελούν το μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας μέσα στα έγκατα της γής (κατακόμβες), πάνω στους τάφους των μαρτύρων τους;

Δηλαδή, ποιόν Χριστιανισμό θέλουμε; Τον διωκόμενο των πρώτων αιώνων ή τον δεδικαιωμένο της εποχής του Μεγάλου Κων/νου και έπειτα;
Σε σας εναπόκειται η απόφασις!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος juli την Κυρ Ιαν 21, 2007 6:08 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
<div><img src="arxageloi.jpg" border="0" /></div>
Intergallactic
Συστηματικός Αποστολέας
Συστηματικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: Τρί Οκτ 10, 2006 5:00 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Intergallactic »

Αγαπητέ parike,

Θα ήθελα να αναφέρω και εγώ το δικό μου.

Βρίσκομαι στην τελευταία τάξη του Λυκείου και ως γνωστόν γράφουμε διαγωνίσματα στα φροντιστήρια κάθε λίγο και λιγάκι.

Και κατά "σύμπτωση" γράφουμε Κυριακή τα διαγωνίσματα και κατά δεύτερη "Σύμπτωση" γράφουμε 9.30 το πρωί της Κυριακής.

Πώπω, συμπτώσεις....
"μη φοβού, μόνον πίστευε"
(κατά Λουκά η΄50)
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”