Χαιρομαι την παρεουλα σας!!
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2007 8:17 pm
ετσι μαρεσει που τα λεμε και εχουμε και κοινα ας τα πουμε ενδιαφεροντα...μαρεσει που προσευχομαστε μαζι...και ειστε και χρυσοι χαρακτηρες σας χαιρομαι!!!!
Αντε μονο να μην το παρακανουμε εδω μεσα ε?,γιατι εξω ο κοσμος υποφερει να τον βοηθησουμε οσο μπορουμε και γενικα να μην κλεινομαστε πολυ με το κουτι...Νομιζω θελει και ενα οριο εδω..
Κατα τα αλλα ειναι μεγαλη μου χαρα που σας βρηκα :)
υς:ηθελα ετσι να τα γραψω και δνε ηξερα που.μην με παρεξηγειτε ε?
Αντε μονο να μην το παρακανουμε εδω μεσα ε?,γιατι εξω ο κοσμος υποφερει να τον βοηθησουμε οσο μπορουμε και γενικα να μην κλεινομαστε πολυ με το κουτι...Νομιζω θελει και ενα οριο εδω..
Κατα τα αλλα ειναι μεγαλη μου χαρα που σας βρηκα :)
υς:ηθελα ετσι να τα γραψω και δνε ηξερα που.μην με παρεξηγειτε ε?