ΣΤΕ: Προσφυγή κατά των νέων αστυνομικών ταυτοτήτων

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

Άβαταρ μέλους
Evi_J
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1086
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 17, 2006 6:00 am

ΣΤΕ: Προσφυγή κατά των νέων αστυνομικών ταυτοτήτων

Δημοσίευση από Evi_J »

Ελπίζω να ακολουθήσουν και άλλοι...
ΣΤΕ: Προσφυγή κατά των νέων αστυνομικών ταυτοτήτων
Άβαταρ μέλους
Savas
Βασικός Αποστολέας
Βασικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: Δευ Αύγ 20, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Stafford

Re: ΣΤΕ: Προσφυγή κατά των νέων αστυνομικών ταυτοτήτων

Δημοσίευση από Savas »

Πολύ καπνός για το τίποτα , ότι είναι να περάσει θα περάσει είτε το θέλουμε είτε όχι. Το ίδιο συνέβαινε και με τις παλιότερες ταυτότητες όταν ήταν Αρχιεπίσκοπος ο μακαριστός Χριστόδουλος. Για άλλα πρέπει να αγρυπνούμε και όχι για το αν έχει τσιπ η ταυτότητα η το διαβατήριο η ότι άλλο. Και όπως λέει ο Άγιος γέροντας Πορφύριος : Στὴν ψυχή, ποὺ ὅλος ὁ χῶρος της εἶναι κατειλημμένος ἀπὸ τὸ Χριστό, δὲν μπορεῖ νὰ μπεῖ καὶ νὰ κατοικήσει ὁ διάβολος, ὅσο κι ἂν προσπαθήσει, διότι δὲν χωράει, δὲν ὑπάρχει κενὴ θέση γι᾿ αὐτόν.
fotios
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 857
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 06, 2007 5:00 am

Re: ΣΤΕ: Προσφυγή κατά των νέων αστυνομικών ταυτοτήτων

Δημοσίευση από fotios »

Μάλλον Σάββα δεν έχεις καταλάβει τον Γέροντα Πορφύριο και πολύ καλά...
Αν είναι έτσι πάρε και το τσιπάκι του σφραγίσματος και πίστευε με την...ψυχή!!!
Αφού κάνει -μπάμ- πως είναι εισαγωγή στο χάραγμα γιατί δεν το βλέπεις;
Τόσες φορές έχουμε ανεβάσει και σχόλια του Γέροντα Παϊσίου ακριβώς
για τις νέες κάρτες-ταυτόητες, αλλά πολλοί δεν θέλουν να τα βλέπουν...
Η άρνηση του Απ. Πέτρου ήταν εξωτερική, με το στόμα αλλά ήταν άρνηση...
Για να προσέξουμε όλοι μας μήπως αρνηθούμε και αναπαύουμε με
λόγια Αγίων ,που δεν καταλαβαίνουμε, τον λογισμό μας.
Άβαταρ μέλους
Μ.Δ.Κ.
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1324
Εγγραφή: Τετ Ιουν 16, 2010 8:55 am

Re: ΣΤΕ: Προσφυγή κατά των νέων αστυνομικών ταυτοτήτων

Δημοσίευση από Μ.Δ.Κ. »

fotios έγραψε:Η άρνηση του Απ. Πέτρου ήταν εξωτερική, με το στόμα αλλά ήταν άρνηση...
Έξοχη παρατήρηση και υπενθύμιση για όλους μας.
Αληθές είναι το πραγματικό, και Αλήθεια ο ίδιος ο Κύριος, μόνο Αυτός μπορεί να μας ελευθερώσει.
Άβαταρ μέλους
Savas
Βασικός Αποστολέας
Βασικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: Δευ Αύγ 20, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Stafford

Re: ΣΤΕ: Προσφυγή κατά των νέων αστυνομικών ταυτοτήτων

Δημοσίευση από Savas »

Άλλο το ένα και άλλο αυτό, όταν έρθουν να σου βάλουν το τσιπ στο χέρι η οπουδήποτε τότε να μην πας . Κάτι τέτοιο δεν διαφαίνεται εδώ ομως. Εαν γίνει μετά είναι συζήτηση για μετά. Και δεν αντιλέγω ότι οδηγουν εκεί . Αλλά το να έχει τσιπ η ταυτότητα η το διαβατήριο σε τι με επηρεάζει ;
Άβαταρ μέλους
Evi_J
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1086
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 17, 2006 6:00 am

Re: ΣΤΕ: Προσφυγή κατά των νέων αστυνομικών ταυτοτήτων

Δημοσίευση από Evi_J »

Είναι αλήθεια ότι η ψυχή που είναι γεμάτη με Χριστό δεν χωράει τίποτα άλλο μέσα. Συμφωνώ με τον Σάββα. Όμως είναι επίσης αλήθεια ότι ο Χριστός μπορεί να βγεί σιγά-σιγά χωρίς να το καταλάβουμε δια μέσω της απλής και ασήμαντης υποχώρησης της καθημερινής ρουτίνας.

Για παράδειγμα.... Δεν σε εμποδίζει κανείς να λες την ευχή την στιγμή που μαγειρεύεις αντί να έχεις ανοιχτή την τηλεόραση στα πρωινάδικα. Όμως αυτή η ρουτίνα της τηλεόρασης δεν έχει μέσα κάθε λογής ψυχοφθορα νο(σ)ήματα;

Γι' αυτό η προσωπική μου γνώμη είναι πως πρέπει να είμαστε σε διαρκή επιφυλακή. Ο εχθρός δεν θα μας πει "να, ερχομαι, φυλαχτείτε". Ούτε οι ανθρώπινοι εχθροί δεν το κάνουν που μάχονται για ασήμαντα και γήινα πράγματα και θα το κάνει αυτός που μας μισεί και μας σιχαίνετε; Γι'αυτό το έβαλα το θέμα. Για να δούμε και να πειστούμε ότι οι άνθρωποι δεν υποχωρούν. Όχι τουλάχιστον για να ευχαριστήσουν τον εξαποδώ, αντί Αυτόν, τον Χριστό, τον Έναν και Αληθινόν!
Άβαταρ μέλους
Evi_J
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1086
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 17, 2006 6:00 am

Re: ΣΤΕ: Προσφυγή κατά των νέων αστυνομικών ταυτοτήτων

Δημοσίευση από Evi_J »

Savas έγραψε:Άλλο το ένα και άλλο αυτό, όταν έρθουν να σου βάλουν το τσιπ στο χέρι η οπουδήποτε τότε να μην πας . Κάτι τέτοιο δεν διαφαίνεται εδώ ομως. Εαν γίνει μετά είναι συζήτηση για μετά. Και δεν αντιλέγω ότι οδηγουν εκεί . Αλλά το να έχει τσιπ η ταυτότητα η το διαβατήριο σε τι με επηρεάζει ;
Έχεις ένα δίκιο και κατά την γνώμη μου μεγάλο. Μην είμαστε παράλογοι. Έχει τσιπάκι το ένα, έχει το άλλο, "αααααα τι θα κάνουμε", να αυτοκτονήσουμε.... Αλλά από την άλλη, δεν είπαμε να είμαστε και αδιάφοροι. Από το ένα άκρο στο άλλο. Γι'αυτό όπως είπα πιστεύω πως πρέπει να είμαστε σε επιφυλακή. Νομίζω πως το προηγούμενο μου ποστ απαντάει στην ερώτηση σου.
fotios
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 857
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 06, 2007 5:00 am

Re: ΣΤΕ: Προσφυγή κατά των νέων αστυνομικών ταυτοτήτων

Δημοσίευση από fotios »

Αδερφέ μου Σάββα, ο πονηρός και τα όργανά του στα σκοτεινά κέντρα,λέσχες
κινούνται με σχέδιο. Σιγά σιγά κάνουν την δουλειά τους και επιτυγχάνουν τους σκοπούς τους.
Το ένα δεν είναι τίποτα σου λένε, το άλλο δεν πειράζει...μετά αφού συνηθίσεις στην
μικρή πτώση σου παρουσιάζουν και την επόμενη ως...μικρή!
Το τσιπάκι τώρα, εκτός από το ότι θα κάνει εφικτό το απόλυτο ηλεκτρονικό
φακέλωμα,και τίθεται θέμα προωπικών δικαιωμάτων, θα έχει και το 666 τον
δυσώνυμο αριθμό,το οποίο είναι σύμβολο του Αντιχρίστου. Αυτό θα το περιέχει
σίγουρα, αν όχι σε πρώτη φάση στην επόμενη.
Μετά έχουν γίνει και έρευνες μάλιστα σε Πανεπιστήμιο της Γερμανίας πως "χακεύονται"
οι νέες κάρτες και από τρίτους!μπορούν να αλλάζουν τα στοιχεία μας...
Ακόμη αν μου πεις πως ο γραμμωτός κώδικας που περιέχει το 666 βρίσκεται σε όλα
τα προϊόντα, ζώα...θα σου πω πως αυτό δεν είναι η ταυτότητά σου!!!το ανοίγεις
το τρώς και πετάς το κουτί...όμως η ταυτότητά σου ταυτίζεται με σένα όπως λέει
το όνομα, θα έχει το όνομά σου και δίπλα ή από πάνω το 666. Πως το βλέπεις αυτό;

Στο τέλος τα ΜΜΕ θα λένε , ο τάδε έχασε την κάρτα του, τον άλλον του κλέψανε
την κάρτα και...η ΛΥΣΗ: το ΤΕΛΕΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ...ξέρετε ποιο είναι.

Αυτά τα λένε και οι σύγχρονοι Πατέρες.

Προσωπικά πιστεύω να τους χαλάσει τα σχέδια ο Κύριος!!!αν αντισταθούμε και μεις
λίγο και δείξουμε πως δεν θέλουμε την νέα τους εποχή!

Προσωπικά δεν φοβάμαι τίποτα, ελπίζω στον Κύριο πως θα μας λυτρώσει!!!
Άβαταρ μέλους
Savas
Βασικός Αποστολέας
Βασικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: Δευ Αύγ 20, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Stafford

Re: ΣΤΕ: Προσφυγή κατά των νέων αστυνομικών ταυτοτήτων

Δημοσίευση από Savas »

Evi_j : Μη γένοιτο , αν μείνουμε αδιάφοροι αμέσως γινόμαστε ευάλωττοι .. Πολύ ορθά λες ,το να πρόσεχουμε, το λέει καθαρά και ο Κύριος , όταν το βράδυ της σύλληψης του, προτρέπει τους μαθητές , γρηγορείτε και προσέυχεσθε ίνα μη είσελθητε εις πειράσμον. Να μην τους πειράξει ο εχθρος δηλαδή. Αυτό μας προτρέπει να κάνουμε και εμείς. Τώρα αν στην τηλεόραση υπάρχει κάτι ωφέλιμο να δείς εντάξει αν και δεν το πιστέυω αυτό. Βάλε πειραική εκκλησία αν θες κάτι να σε απασχολεί ..έχει αρκετά ωραίες εκπομπές και προπάντων ωφέλιμες για την ψυχή , αν αναζητούμε τι ωφελεί την ψυχή και τί όχι τότε είμαι σίγουρος ότι η τηλεοράση θα βγει απο το μενού του καθενός. Όσο για την καθημερινή ρουτίνα ας υιοθετήσουμε και μεσα στη ρουτίνα της ζωής μας την προσευχή . Ας μπούμε λοιπόν και σε ρουτίνα προσευχής , τότε σίγουρα δεν θα υποχώρησουμε.


Fotios: Είμαστε στον κόσμο δεν είμαστε ασκητές της ερήμου , δεν μπορούμε νμην χρησιμοποιούμε την ταυτότητα η το διαβατήριο κλπ , ας γίνουμε ασκήτες λοιπόν μέσα στον κόσμο με ότι αυτό συνεπάγεται, και είμαι σίγουρος ότι δεν θα έχουμε κανένα προβλημα, είτε με τσιπ είτε με 666 είτε με 999 αν θέλεις. Αν χρησιμοποιείς κίνητο , πιστωτική κάρτα , τότε να ξέρεις πως ανα πάσα στιγμή γνωρίζουν που βρίσκεσαι. Όποτε το φακέλωμα θα έλεγα ότι ήδη έχει αρχίσει εδώ και χρόνια..
Gewrgiosgr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 16, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Φλώρινα

Re: ΣΤΕ: Προσφυγή κατά των νέων αστυνομικών ταυτοτήτων

Δημοσίευση από Gewrgiosgr »

Αγαπητέ Σάββα δεν γνωρίζω αν έχεις διαβάσει το βιβλίο ασκητές μέσα στον κόσμο στο προτίνω ανεπιφύλαχτα παντώς μια ασκήτρια (δεν θυμαμε που ακριβως γιατι δεν το έχω το βιβλίο ) λέει τις ταυτότητες που έχουνε το 666 δεν πρέπει να τις πάρουμε.επίσης ο Γέρωντας Παϊσιος στο χειρόγραφο του σημεία των καιρών το γράφει καθαρά.μην ξεχνας οτι στην προτοχριστιανική εποχή δεν υπήρχε διαχωρισμός μεταξύ ερήμου και κόσμου ολοι οι μαθητές τα παρατούσαν όλα για την αγάπη του Χριστού οπως λεεί αλλωστε και το ευαγγέλιο και ακουλουθούσαν τους Αποστόλους. ΄δυστηχώς τώρα έχουμε γεμίσει με ψευδαποστόλους γιατι ενώ έχει βγεί αποφαση το 1997 για τις ηλεκτρονικές ταυτότητες τωρα ολοι σιωπούν.φυσίκα λιγο εως πολυ οι περισσότεροι έχουν πάρει τις αποφάσεις τους και προετοιμάζονται για την ώρα του μαρτυρίου ας μας πούνε γραφικούς και πλανεμένους δεν πειράζει χρείαζετε πολύ τρέλα πίστη και αγάπη για τον Χριστό για να ακούσεις την εσωτερική φωνή που σου λεεί να μην την πάρεις τον πατήρ Σαραντή τον Γέρωντα Γαβριήλ και τους άλλους που θα αρνηθούν το χάραγμα.συγγνωμη αν σκανδάλισα κάποιον .γιατί στο ρομφέα.τζιαρ εχει πάνω δεξιά το βατικάνο?
Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον.Τριάς Αγία Δόξα Σοι!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”