Σελίδα 1 από 2

Αν σε 3 μέρες γινόταν η Δευτέρα Παρουσία (Πατηρ Παϊσιος)

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 02, 2010 8:54 am
από efthumhs
Εάν γίνοταν τώρα η Δευτέρα Παρουσία και μας έλεγε ο Θεός, «σε 3 μέρες θα γίνει η Δευτέρα Παρουσία, αλλά ο Παράδεισος πλέον γέμισε και θα πάτε όλοι στην κόλαση»! ξέρετε τι θα κάναμε; Αυτοί που «εργάζονται» τον Θεό με φόβο, θα έλεγαν προς τον Θεό... «Καλά τώρα μας το λές αυτό; Γιατί δεν μα το έλεγες πριν και παιδευόμαστε τόσο καιρό;» ακολούθως θα τρέξουν να κάνουν ότι αμαρτία, δεν έκαναν ...

Αυτοί που «εργάζονται» τον Θεό, με πίστη, δηλαδή αυτοί που συνήθως προσβλέπουν στην ανταπόδοση εκ μέρους του Θεού, και τηρούν τις εντολές Του, χωρίς πολύ θερμότητα, θα πούνε τα ίδια στον Θεό με τους πρώτους και θα τρέξουν κι αυτοί στην αμαρτία. ΄Ότι προλάβουν να κάνουν δηλαδή...

Αυτοί που «εργάζονται» τον Θεό με αγάπη, ξέρετε τι θα κάνουν....;;;

Θα δοξολογήσουν τον Θεό που γέμισε ο Παράδεισος και δεν θα τους νοιάζει που θα πάνε στην κόλαση...΄Όμως μόλις πάνε στην κόλαση θα την κάνουνε παράδεισο...

ΓΕΡΩΝ ΠΑΙΣΙΟΣ.

Πηγή: http://apantaortodoxias.blogspot.com/20 ... st_02.html

Υ.Γ: Νομίζω παιδιά με πρώτον εμένα πως τετοιο επίπεδο αγάπης που να δοξολογώ το Θεό που γεμισε ο παράδεισος και εγω μενω εκτός, δεν εχουμε (εκτος καποιων εξαιρεσεων). Αυτη η παραβολή του γεροντα νομιζω πως θα μπορουσε να ειναι καθημερινο κριτηριο της εν Χριστω αγαπης μας προς Θεο και ανθρωπους (για το που δηλαδη εχουμε φτασει ως προς αυτο το ζητημα). Βεβαια η αγαπη ειναι κορωνιδα των αρετων και δεν αποκτιεται απο τη μια μερα στην αλλη, αλλά με προσπαθεια, επιμονή και αγωνα θα βοηθησει ο Θεος να την αποκτησουμε εστω και σε μικροτερο βαθμο και (ισως) σε αυτη τη περιπτωση να μας πληροφορησει εσωτερικά (όπως συνηθιζε να λεει ο γεροντας) για την γνησιοτητα της αγαπης μας. Άλλωστε ο γεροντας ειχε πει κατι ανάλογο, παλι για το ιδιο θεμα, πως αν γινοταν θα εκοβε την καρδια του σε μικρα κομμάτια και θα την εδινε στον κοσμο!

Re: Αν σε 3 μέρες γινόταν η Δευτέρα Παρουσία (Πατηρ Παϊσιος)

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 02, 2010 9:31 am
από ψυχουλα
τωρα στενοχωρηθηκα γιατι η πρωτη μου σκεψη ηταν της πρωτης κατηγοριας!!!

ασε που εχω μπερδευτει με κατι θεωριες που διαβαζω τωρα περι αποκαταστασης των παντων.... :(

Re: Αν σε 3 μέρες γινόταν η Δευτέρα Παρουσία (Πατηρ Παϊσιος)

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 02, 2010 9:36 am
από panagiotisspy
efthumhs έγραψε:Εάν γίνοταν τώρα η Δευτέρα Παρουσία και μας έλεγε ο Θεός, «σε 3 μέρες θα γίνει η Δευτέρα Παρουσία, αλλά ο Παράδεισος πλέον γέμισε και θα πάτε όλοι στην κόλαση»!
Πολύ απλά:
Το παραπάνω, ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΛΕΓΕ ΠΟΤΕ Ο ΘΕΟΣ.
Δεν είναι δυνατόν ποτέ ο Θεός, να έφτιαχνε έναν Παράδεισο "πεπερασμένου χώρου".
Τελεία και παύλα._

Re: Αν σε 3 μέρες γινόταν η Δευτέρα Παρουσία (Πατηρ Παϊσιος)

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 02, 2010 9:37 am
από ψυχουλα
Σημασια ομως δεν εχει που δε θα το ελεγε ο Θεος.....αλλα τι θα λεγαμε εμεις.... :oops:

Re: Αν σε 3 μέρες γινόταν η Δευτέρα Παρουσία (Πατηρ Παϊσιος)

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 02, 2010 9:39 am
από efthumhs
ψυχουλα έγραψε:ασε που εχω μπερδευτει με κατι θεωριες που διαβαζω τωρα περι αποκαταστασης των παντων....
Ψυχούλα, μην τρελλένεσαι...Ας (προσπαθησουμε να) αγαπήσουμε τον Θεό με την μετανοιά μας και την ταπεινοφροσυνη και οτι θελει ας γινει...Άλλωστε η Βασιλεία του Θεού εντος ημών εστι..Θέλω δηλαδη να πω πως οι θεωρίες περι αποκατάστασης πάντων, δεν ξερω κατα πόσο βοηθάνε (η λυνουν απορίες). Αυτο που ξερω ειναι αυτο που λεει ο απόστολος Παυλος "Καινη γη προσδοκόμεν.." (εννοώντας προφανως την ουράνια)

Re: Αν σε 3 μέρες γινόταν η Δευτέρα Παρουσία (Πατηρ Παϊσιος)

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 02, 2010 9:40 am
από efthumhs
panagiotisspy έγραψε:Το παραπάνω, ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΛΕΓΕ ΠΟΤΕ Ο ΘΕΟΣ
Βρε Παναγιώτη, εννοείται πως δεν θα το ελεγε ο Θεός. Σχημα λόγου είναι...

Re: Αν σε 3 μέρες γινόταν η Δευτέρα Παρουσία (Πατηρ Παϊσιος)

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 02, 2010 9:41 am
από panagiotisspy
ψυχουλα έγραψε:Σημασια ομως δεν εχει που δε θα το ελεγε ο Θεος.....αλλα τι θα λεγαμε εμεις.... :oops:
Δεν καταλαβαίνω τι αξία θα μπορούσε νάχει μιά απάντηση, σε μιά ερώτηση που δεν υφίσταται και που δεν πρόκειται να τεθεί ποτέ.

Re: Αν σε 3 μέρες γινόταν η Δευτέρα Παρουσία (Πατηρ Παϊσιος)

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 02, 2010 9:45 am
από efthumhs
panagiotisspy έγραψε:ψυχουλα έγραψε:
Σημασια ομως δεν εχει που δε θα το ελεγε ο Θεος.....αλλα τι θα λεγαμε εμεις....


Δεν καταλαβαίνω τι αξία θα μπορούσε νάχει μιά απάντηση, σε μιά ερώτηση που δεν υφίσταται και που δεν πρόκειται να τεθεί ποτέ.
Φαντάζομαι η ψυχούλα εννοεί τι λέει η συνείδησή μας γι αυτό το θέμα (την αγάπη)

Re: Αν σε 3 μέρες γινόταν η Δευτέρα Παρουσία (Πατηρ Παϊσιος)

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 02, 2010 9:49 am
από ψυχουλα
Βασικα, ο γεροντας Παΐσιος εβαλε αυτη τη σκεψη για να δειξει οτι ενω νομιζουμε πως προσπαθουμε και βαδιζουμε καλως τελικα η αγαπη μας ειναι ελαχιστη... :cry:

Re: Αν σε 3 μέρες γινόταν η Δευτέρα Παρουσία (Πατηρ Παϊσιος)

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 02, 2010 9:49 am
από panagiotisspy
efthumhs έγραψε:
panagiotisspy έγραψε:ψυχουλα έγραψε:
Σημασια ομως δεν εχει που δε θα το ελεγε ο Θεος.....αλλα τι θα λεγαμε εμεις....


Δεν καταλαβαίνω τι αξία θα μπορούσε νάχει μιά απάντηση, σε μιά ερώτηση που δεν υφίσταται και που δεν πρόκειται να τεθεί ποτέ.
Φαντάζομαι η ψυχούλα εννοεί τι λέει η συνείδησή μας γι αυτό το θέμα (την αγάπη)
Ευθύμη νομίζω ότι είναι το ίδιο ακριβώς δίλημμα, όπως όλα αυτά τα καθημερινά.

Λέμε για αγάπη, αλλά έχουμε?

Λέμε για ταπείνωση, αλλά έχουμε?

Πίστη έχουμε?

Αν μας πουν "Αλλαξοπίστησε ή πεθαίνεις" τι θα κάνουμε?

Εάν απαντήσουμε το δεύτερο, τότε δεν θα μας νοιάζει τίποτα άλλο.
Και τότε αυτομάτως θα ανήκουμε στην παρακάτω κατηγορία:
efthumhs έγραψε:Αυτοί που «εργάζονται» τον Θεό με αγάπη, ξέρετε τι θα κάνουν....;;;

Θα δοξολογήσουν τον Θεό που γέμισε ο Παράδεισος και δεν θα τους νοιάζει που θα πάνε στην κόλαση...΄Όμως μόλις πάνε στην κόλαση θα την κάνουνε παράδεισο...