Σελίδα 1 από 1
Σεμινάριο για το μάθημα των Θρησκευτικών
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 31, 2009 8:10 pm
από Andreasmas
Re: Σεμινάριο για το μάθημα των Θρησκευτικών
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 31, 2009 8:16 pm
από Andreasmas
Re: Σεμινάριο για το μάθημα των Θρησκευτικών
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 01, 2009 2:26 pm
από Andreasmas
Έβαλα το θέμα αυτό ,γιατί πολλά σενάρια ακούγονται και δεν είναι καθόλου μα καθόλου ευχάριστα.
Αν κάποιος γνωρίζει κάτι και είναι αληθές ,τεκμηριωμένο ,ας το ανακοινώσει .
Θέλω επιπλέον να προσθέσω κάτι.Σε όλα τα μαθήματα για το δημοτικό σχολείο, έχουν γίνει επανειλημμένα εδώ και τριάντα χρόνια,πολλά σεμινάρια για κάθε μάθημα ,εκτός του μαθήματος των θρησκευτικών. Σε ερωτήσεις δασκάλων στο γιατί η εξαίρεση αυτή ,έλαβαν είτε από συμβούλους είτε από αδάφορους εκπαιδευτικούς, απαξιωτικές απαντήσεις τύπου Πιλάτου.
Τώρα τι άλλαξε;