Σελίδα 1 από 1

Αρχιεπίσκοπος Τιράνων και πάσης Αλβανίας Αναστάσιος

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 14, 2009 8:11 pm
από Domna

Re: Αρχιεπίσκοπος Τιράνων και πάσης Αλβανίας Αναστάσιος

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 14, 2009 10:06 pm
από inaf
Να είσαι πάντα καλά και να ξεθάβεις τα μαργαριτάρια και να μας τα προσφέρεις. Είναι μορφή και παράδειγμα ο Αναστάσιος, μακάρι να του μοιάσουμε λιγάκι. Ευχαριστώ :105

Re: Αρχιεπίσκοπος Τιράνων και πάσης Αλβανίας Αναστάσιος

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 15, 2009 6:28 am
από aposal
inaf έγραψε:Να είσαι πάντα καλά και να ξεθάβεις τα μαργαριτάρια και να μας τα προσφέρεις. Είναι μορφή και παράδειγμα ο Αναστάσιος, μακάρι να του μοιάσουμε λιγάκι. Ευχαριστώ :105
+1

Re: Αρχιεπίσκοπος Τιράνων και πάσης Αλβανίας Αναστάσιος

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 15, 2009 7:27 am
από Domna
Σε ευχαριστώ θερμά , λεβέντη μου , και εσένα να σου δίνει πλούσια τις ευλογίες ο καλός Θεούλης μας !!

Re: Αρχιεπίσκοπος Τιράνων και πάσης Αλβανίας Αναστάσιος

Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 04, 2009 8:42 am
από filtor
Σήμερα γίνεται 80 ετών.

Ας ευχόμαστε ο καλός Θεός να μας δίνει έστω κάθε 10 χρόνια έναν όμοιό του.

Re: Αρχιεπίσκοπος Τιράνων και πάσης Αλβανίας Αναστάσιος

Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 04, 2009 8:52 am
από panagiotisspy
Ας είναι πολλά τα έτη του.

Εχω μια ιδιαίτερη αγάπη και σεβασμό προς τον συγκεκριμένο ιεράρχη.

Ας τον έχει ο Θεός καλά, να συνεχίσει να προσφέρει το ανεκτίμητο έργο του.

Re: Αρχιεπίσκοπος Τιράνων και πάσης Αλβανίας Αναστάσιος

Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 04, 2009 11:52 am
από aposal
+1