Σελίδα 1 από 2
Τι γνώμη έχετε?
Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 13, 2009 10:23 am
από Dimitris39
Re: Τι γνωμη εχετε?
Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 13, 2009 10:35 am
από panagiotisspy
Αν εννοείς τις φωτογραφίες, από όσο ξέρω, δεν πρέπει να τις λαμβάνουμε σοβαρά υπ'όψιν, δεδομένου του πόσο εύκολο είναι πια για τον καθένα να τις φτιάξει όπως θέλει.
Re: Τι γνωμη εχετε?
Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 13, 2009 10:40 am
από Dimitris39
panagiotisspy έγραψε:Αν εννοείς τις φωτογραφίες, από όσο ξέρω, δεν πρέπει να τις λαμβάνουμε σοβαρά υπ'όψιν, δεδομένου του πόσο εύκολο είναι πια για τον καθένα να τις φτιάξει όπως θέλει.
Αυτο ενοω Παναγιωτη δεν πρεπει να τις λαμβανουμε σοβαρα
αλλα εχει ασχοληθει και η σελιδα βετοπαιδιου παλαιοτερα με αυτες της φψτογραφιες
Re: Τι γνωμη εχετε?
Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 13, 2009 10:42 am
από angieholi
Μμ!!!!! Συμφωνω και εγω με τον κ. Παναγιωτη.
Λιγο απιστευτο μου φαινεται. Τετοιο σημαδι....;
Re: Τι γνώμη έχετε?
Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 13, 2009 10:49 am
από panagiotisspy
Μην αγνοούμε βέβαια και το γεγονός ότι πολλές φορές αποτυπώνεται η Θεία Παρουσία ακόμα και με τέτοιο τρόπο. Πώς όμως είναι δυνατόν να το ξέρουμε στην κάθε περίπτωση?
Αγγελική έχεις δίκιο. Είναι δυνατόν τόσο χρώμα, τόσο υπερπλήρης εικόνα του Κυρίου, τόσο τέλεια σχηματισμένη?
Περισσότερο αληθοφανές θα ήταν, αν ίσα - ίσα αχνοφαινόταν το πρόσωπο του Κυρίου.
Re: Τι γνώμη έχετε?
Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 13, 2009 11:11 am
από vivika
Νομίζω πως το μέλλον θα δείξει αν είναι εκ Θεού ή εκ του γνωστού εκπεσόντος αγγέλου και ορκισμένου εχθρού του ανθρώπου.
Μακάρι ο Θεός να μας φωτίζει να μπορούμε να διακρίνουμε άνετα.
Re: Τι γνώμη έχετε?
Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 13, 2009 11:38 am
από Dionysios_Anat
Εἶπεν ὁ Κύριος·
«καὶ τότε ἐάν τις ὑμῖν εἴπῃ, ἰδοὺ ὧδε ὁ Χριστός, ἰδοὺ ἐκεῖ, μὴ πιστεύετε. ἐγερθήσονται γὰρ ψευδόχριστοι καὶ ψευδοπροφῆται καὶ δώσουσι σημεῖα καὶ τέρατα πρὸς τὸ ἀποπλανᾶν, εἰ δυνατόν, καὶ τοὺς ἐκλεκτούς. ὑμεῖς δὲ, βλέπετε· ἰδοὺ προείρηκα ὑμῖν ἅπαντα» (κατὰ Μᾶρκον 13, 21-23).
Re: Τι γνώμη έχετε?
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 17, 2009 12:10 pm
από petrosathonas
Σε παλαιότερο θέμα σχετικά με την εμφάνιση αγγέλων στο Άγιο Όρος είχα γράψει :
"Θα κάνω την ίδια ερώτηση που έκανα και στο θέμα "Υποτιθέμενη ηχογράφηση αγγέλων".
Είμαστε άξιοι να δούμε αγγέλους?
Η γνώμη μου είναι ότι δεν πρόκειται για αγγέλους.
Άγγελοι του Θεού και να φαίνονται μαύροι στο αρνητικό?
Δηλαδή υπόκεινται στους τεχνικούς κανόνες εμφάνισης των φιλμς φωτογραφικής μηχανής αυτά τα πλάσματα του Θεού που παρίστανται καθημέραν μπροστά Του?
Σε λίγο θα ηχογραφήσουμε και θα φωτογραφήσουμε τους Αγίους και την Παναγία.
Ας μη συνεχίσω Ποιον Άλλον...
Και μη μου πείτε ότι κατά παραχώρησην Θεού τους βλέπουμε στην φωτογραφία. Αν θέλει να δει κάποιος αγγέλους ας πάει στην πρώτη εκκλησία που θα βρει μπροστά του και ας δει τις αγιογραφίες και τις εικόνες του τέμπλου.
Συγχωρέστε με."
Αγγέλους φωτογραφήσαμε (και ηχογραφήσαμε), τους είδαμε να παραλαμβάνουν την ψυχή των πεθαμένων στομ πολυσυζητημένο βίντεο, τώρα φτάσαμε στο σημείο να βλέπουμε μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή μας το πρόσωπο του Θεού!!!
Το πρόσωπο του Θεού που κανείς άγιος δεν μπόρεσε να δει κατάματα, αλλά έπεφτε στη γη από το φόβο, το δέος και την φυσική αδυναμία του ανθρώπινου οφθαλμού, εμείς τώρα το βλέπουμε με την άνεσή μας στο κομπιούτερ και το περιεργαζόμαστε!!!
Η αναξιότητά μου προτιμά το "Μακάριοι οι μη ιδόντες και πιστεύσαντες".
ΥΓ:Όχι ότι το έχω καταφέρει κι αυτό βέβαια.
Re: Τι γνώμη έχετε?
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 17, 2009 12:23 pm
από lefte
Πολλές φορές επιτήδειοι έκαναν ζημιά στην ορθοδοξία. Ας προσέχουμε λίγο.
Re: Τι γνώμη έχετε?
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 17, 2009 2:43 pm
από lathras
vivika έγραψε:Νομίζω πως το μέλλον θα δείξει αν είναι εκ Θεού ή εκ του γνωστού εκπεσόντος αγγέλου και ορκισμένου εχθρού του ανθρώπου.
Μακάρι ο Θεός να μας φωτίζει να μπορούμε να διακρίνουμε άνετα.
Η διάκριση με την οποία με έχει προικίσει ο Θεός μου λέει ότι όλες οι φωτογραφίες και τα video του site αυτού ειναι εκ.......................................................................................................................................................του Photoshop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μην είστε αφελείς. Ο Χριστός είναι παντα τόσο διακριτικός με τους ανθρώπους και δεν σχετίζεται με τέτοιες χοντράδες.
Πρόκειτε για άλλο ένα site με προφητοτρομολαγνεία.
Τα site αυτά είναι πολύ επικίνδυνα γιατί δεν μιλάνε για μετάνοια, προσπάθεια, ταπείνωση, νηστεία, προσευχή.....παρά μόνο για σημάδια, οπτασίες και άλλα που είτε αποπροσανατολίζουν είτε τρομάζουν την ψυχή!!!!!!
ΜΑΚΡΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!