Σελίδα 1 από 1

Βουλευτικές εκλογές 2009 – Το μη χείρον βέλτιστον

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 04, 2009 6:43 am
από Domna

Re: Βουλευτικές εκλογές 2009 – Το μη χείρον βέλτιστον

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 04, 2009 7:30 am
από plagiaskepsi
Δοξά τω θεώ ...εγώ πρωι πρωί πηγα εκλλησια και ψήφισα Χριστό.
Δοξά τω Θεώ καλά θα πάμε.....
:8 :8 :8

Re: Βουλευτικές εκλογές 2009 – Το μη χείρον βέλτιστον

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 04, 2009 8:54 am
από Teri
plagiaskepsi έγραψε:Δοξά τω θεώ ...εγώ πρωι πρωί πηγα εκλλησια και ψήφισα Χριστό.
Δοξά τω Θεώ καλά θα πάμε.....
:8 :8 :8
:8 :8 :8

http://egolpio.wordpress.com/2009/10/04/vote/

Re: Βουλευτικές εκλογές 2009 – Το μη χείρον βέλτιστον

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 04, 2009 11:36 am
από vasilisalt
ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ!!!

Re: Βουλευτικές εκλογές 2009 – Το μη χείρον βέλτιστον

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 05, 2009 8:19 am
από aposal
Η ανοδική πορεία της χώρας (ηθικά) ξεκινάει από τη στιγμή που η χώρα θα πιάσει πάτο και υποστεί shock! Προς τα εκεί νομίζω πορευόμαστε.

Re: Βουλευτικές εκλογές 2009 – Το μη χείρον βέλτιστον

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 05, 2009 9:20 am
από filotas

Re: Βουλευτικές εκλογές 2009 – Το μη χείρον βέλτιστον

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 05, 2009 10:11 am
από eortologio_gr
Το μόνο που έχω να πω για τα αποτελέσματα των εκλογών είναι ότι φοβάμαι για τις αρχές που εδωσα στα παιδιά μου.

Το αποτέλεσμα των πρόσφατων εκλογών είναι επανάσταση. Μια επανάσταση σε ένα πλοίο με πυξίδα χαλασμένη.

Οτι φάμε ότι πιούμε και ότι αρπάξει ο κ... μας.

Εγώ βλέπω λάθος τα πράγματα ή τα πράγματα είναι λάθος ?

Εύχομαι ο επόμενος αρχηγός της ΝΔ να έχει την στιβαρότητα που έλειπε απο τον Κ.Κ. - Επόμενος θα είναι Γυναίκα ? Δεν θα το αντέξω αν αυτή που προετοιμάζεται για να βγεί, βγεί.

Λίγο χιούμορ επιτέλους. Κυριάκο και πάσης Ελλάδος...

Χρ.

Re: Βουλευτικές εκλογές 2009 – Το μη χείρον βέλτιστον

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 05, 2009 10:34 am
από Teri
filotas έγραψε:viewtopic.php?f=10&t=10970

Re: Βουλευτικές εκλογές 2009 – Το μη χείρον βέλτιστον

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 05, 2009 5:31 pm
από plagiaskepsi
Γιατί πάντα ένω λέμε ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ μετά από λίγο καιρό το ξεχνάμε;;;;;;
Και τι θα μπορούσε να είναι η εξουσία ; Που ναι την σεβόμαστε πέρα από αυτό τον τρομαρό λόγο
του αγγέλου που έγραψε σε έναν τοίχο στο Παντοδύναμο Βασιλεία ΜΑΝΙ ΘΕΚΑΛ ΦΑΡΕΣ...........
και σε μιά νύχτα έχασε τα πάντα.......επείδη αυτά δεν αρμόζουν σε Χριστιάνους ας μοιράσουμε αγάπη....
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
ΚΑΙ ΣΕ ((ΟΧΘΡΟΥΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ)) :8 :8 :8
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
σιγά μην χάσω τις ελπίδες μου...είναι σαν να λέω ο Θεός μου πέθανε.
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

Re: Βουλευτικές εκλογές 2009 – Το μη χείρον βέλτιστον

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 05, 2009 5:33 pm
από plagiaskepsi
ΔΌΞΑ ΤΩ θΕΩ ΚΑΛΑ ΘΑ ΠΑΜΕ
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ