Σελίδα 1 από 1

Γιατί μοιράζει...καραφάκια ο Λάκης;

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 04, 2009 6:39 am
από Domna

Re: Γιατί μοιράζει...καραφάκια ο Λάκης;

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 04, 2009 7:39 am
από plagiaskepsi
Πρόκειτε για άγιο άνθρωπο ...μπροστά μου είναι πταίσμα...γιατί εγώ στα νοιάτα μου μοίραζα ((Λάκηδες)).
Διάβαζα και συζήταγα πολά κενά καί ανόητα πράγματά........
Δώστε του χρόνο Θα καταλάβει ....είναι κατά βάθος καλός έξυπνός και έντίμος άνθρώπος.
:8 :8 :8