Σελίδα 1 από 1
Η ηλεκτρονική Παναγούδα
Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 18, 2009 1:04 pm
από Domna
Re: Η ηλεκτρονική Παναγούδα
Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 18, 2009 8:02 pm
από paratiritis88
Σχετικές κρίσεις σύμφωνα με το Γραφικό: " τήν δκαίαν κρίσην κρίνατε"
Κατ΄ αρχάς τό "γερο", χτυπάει πολύ άσχημα θεολογικά.
Μπορούσε να γράφει " Γέρων", "Γέροντας" , τί θά πεί "γερο- Παϊσιος" σ΄ έναν καταξιωμένο ασκητή;
Σημαίνει έλλειψη μοναχικής παιδείας καί δεοντολογίας, καί μάς θυμίζει διάφορους γέρους, άντε τού χωριού μας...
Επίσης εκείνα τα άσπρα γράμματα σε μαύρο φόντο είναι για ανάγνωση ή για στραβωμάρα;
Άσε πού θυμίζουν αναρχική σελίδα...
Re: Η ηλεκτρονική Παναγούδα
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 19, 2009 4:21 am
από Domna
Ναι, καλά λες , λεβέντη μου .