Σελίδα 1 από 1

Η ηλεκτρονική Παναγούδα

Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 18, 2009 1:04 pm
από Domna

Re: Η ηλεκτρονική Παναγούδα

Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 18, 2009 8:02 pm
από paratiritis88


Σχετικές κρίσεις σύμφωνα με το Γραφικό: " τήν δκαίαν κρίσην κρίνατε"

Κατ΄ αρχάς τό "γερο", χτυπάει πολύ άσχημα θεολογικά.

Μπορούσε να γράφει " Γέρων", "Γέροντας" , τί θά πεί "γερο- Παϊσιος" σ΄ έναν καταξιωμένο ασκητή;

Σημαίνει έλλειψη μοναχικής παιδείας καί δεοντολογίας, καί μάς θυμίζει διάφορους γέρους, άντε τού χωριού μας...

Επίσης εκείνα τα άσπρα γράμματα σε μαύρο φόντο είναι για ανάγνωση ή για στραβωμάρα;

Άσε πού θυμίζουν αναρχική σελίδα...


Re: Η ηλεκτρονική Παναγούδα

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 19, 2009 4:21 am
από Domna
Ναι, καλά λες , λεβέντη μου .