Σελίδα 1 από 1
Αγιορείτες μοναχοί στο Παρίσι .....
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 10, 2009 6:47 am
από Domna
Re: Αγιορείτες μοναχοί στο Παρίσι .....
Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 11, 2009 4:49 am
από Ermite
Είδα τις φωτογραφίες και μου άρεσαν.
Ήταν μιά "επίθεση" του ανατολικού πνεύματος μέσα στην καρδιά της δυτικής υλιστικής ψυχρής κοινωνίας.
Απ'την άλλη πλευρά όμως σκέφτηκα "τί ζητάει η αλεπού στο παζάρι";
Πατέρες σεβαστοί, γρήγορα πίσω στη φωλιά σας, στο καντηλάκι σας, στο κομποσχοίνι σας, στη σιωπή και την αφάνειά σας..
Re: Αγιορείτες μοναχοί στο Παρίσι .....
Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 11, 2009 7:36 am
από aposal
Και οι μοναχοί του Τρικόρφου (παπαροκάδες) ξεκίνησαν με καλές προθέσεις...
Re: Αγιορείτες μοναχοί στο Παρίσι .....
Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 11, 2009 8:30 am
από vasilis_m21
Καλα καναν οι ανθρωποι, δεν καταλαβα γιατι να ειναι κακο. Εξαλλου αν θελει καποιος να προσευχεται μεσα του, μπορει να το κανει παντου. Οπως επισης, αν θελει να κανει καποιος αμαρτιες παλι μπορει να τις κανει παντου.
Re: Αγιορείτες μοναχοί στο Παρίσι .....
Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 11, 2009 9:28 am
από aposal
Οι άνθρωποι ναι, οι μοναχοί όχι. Μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις μπορούν να βγαίνουν και εφόσον έχουν την ευλογία του Γέροντά τους.
Οι μοναχοί όμως του Τρικόρφου είχαν προχωρήσει σε συναυλίες, δίσκους κλπ. Αντί να τραβήξουν τον κόσμο σε μεγαλύτερη πνευματική προσπάθεια, έγινε το αντίθετο.
Re: Αγιορείτες μοναχοί στο Παρίσι .....
Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 11, 2009 9:37 am
από sverkalo
Και ο π. Παϊσιος και άλλοι μπορούσαν να πάνε σε ένα δευτερόλεπτο στο Παρίσι.
Κι αυτό κακό ήτανε; Μην κρίνετε για να μην κριθείτε.
Re: Αγιορείτες μοναχοί στο Παρίσι .....
Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 11, 2009 10:02 am
από aposal
Μπορούσαν πράγματι. Πήγαν;
Τέλος πάντων η ουσία είναι πως ο μοναχός για να αφήσει το κελί του και να βγει στο κόσμο πρέπει να έχει πολύ επείγουσα δουλειά να κάνει και να έχει πάρει έγκριση γι' αυτό.
Δεν συζητώ για τους πνευματικούς ογκόλιθους τύπου Παϊσίου, ή Πορφυρίου οι οποίοι ξεδιψούσαν τον κόσμο με τα πνευματικά τους λόγια. Κι εκείνοι βέβαια εντολή έπαιρναν (άνωθεν).
Δεν κατακρίνουμε κανέναν. Μπορεί πράγματι οι μοναχοί στο Παρίσι να είχαν κάτι σημαντικό να κάνουν. Περισσότερο αναφέρθηκα στους μιντιάδες του Τρικόρφου.
Re: Αγιορείτες μοναχοί στο Παρίσι .....
Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 11, 2009 10:56 am
από keliotis
Ολόγος της παρουσίας των αγιορειτών μοναχών στο Παρίσι είναι εδώ:
http://clubs.pathfinder.gr/kellion/1294898