Σελίδα 7 από 11

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 13, 2007 10:41 pm
από filtor
alithis έγραψε:εμπρος ,λοιπον,αδελφε vic ,να προσφυγεις στην εκκλησιαστικη δικαιοσυνη ,αν εχεις κατι υποψιν σου και να το καταγγειλεις!!
Όχι ρε Αληθή, μια χαρά είναι όλα.
Μπορεί όντως ο άνθρωπος να έκανε οικονομίες για τα γεράματα...
(Με τέτοια γούστα που έχει...)

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 14, 2007 7:01 am
από Ionas
Φίλε Filtor

Ο Χριστός είπε: "...δεν γνωρίζετε ότι η ολίγη ζύμη όλο το φύραμα ζημεί;". Δυστυχώς όλο το φύραμα έχει ζημωθή. Αν βάλλεις ένα μήλο σάπιο σε ένα καλάθι με γερά μήλα, σε λίγες μέρες θα έχουν σαπίσει όλα......... Ίσως μερικοί εδώ μέσα δεν καταλαβαίνουν ότι το σάπιο πρέπει να καθαρίζεται άμεσα. Αλλά δυστυχώς όπως δείχνουν τα πράγματα η σαπίλα έχει προχωρήσει πολύ. Ποιός ακούει τα λόγια του Χριστού είναι "παρωχημένα η κονόμα μας ενδιαφέρει".

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 14, 2007 9:15 am
από spirosn
Φίλε alithi
Να ξεκινήσω ζητώντας συγνώμη και από εσένα και από όλους για τις εκφρασεις που χρησιμοποίησα.Είναι γεγονός πως έγινα για λίγο εισαγγελέας.
Τώρα όσον αφορά τον Αγιο Νεκτάριο δεν νομίζω πως έχει καμία σχέση
με τον Αττικής η με αυτά για τα οποία κατηγορήται.
Πιστεύω πως είναι κατάντια η οποια επαναφορά του απουσία του Αρχιεπισκόπου.Είναι αλήθεια πως έχω τόση σχέση με την εκκλησιαστική δικαιοσύνη οση και με την αεοναυπηγική.Ξέρω όμως πως όταν κατηγορήσαι
για τέτοια εγκλήματα και τυγχάνει και είσαι και επίσκοπος ανοίγεις τον βίο
του Αγίου Νεκταρίου διαβάζεις και παραδειγματίζεσαι.Στους σημερινούς δύσκολους καιρούς δεν χωράνε τέτοιοι κληρικοί.Ηεκκλησία είναι στο στόχαστρο αρκετών ανθρώπων που περιπτώσεις σαν και αυτήν είναι
βούτυρο στο ψωμί τους.
Σε ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις σου.

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 14, 2007 10:27 am
από aposal
Θεωρώ ότι η δήλωσή του πρώην Αττικής, ότι τα λεφτά τα είχε για τα γεράματα είναι Αντιχριστιανική! Φανταστείτε ένα άνθρωπο που έχει αφιερώσει ΟΛΗ του τη ζωή στον Θεό, να μαζεύει χρήματα, μήπως και περάσει καλά!
Αυτό το μήνυμα εξέπεμψε ο πρώην Ιεράρχης : Τα χρήματα εξασφαλίζουν ποιότητα ζωής και όχι ο Θεός!
Δεν έδωσα σημασία στις κασέτες της ντροπής, γιατί αυτό που λέει ο alithis είναι σωστό, ότι δηλαδή πολλοί κληρικοί κατηγορήθηκαν άδικα! Ο πονηρός προσπαθεί με κάθε τρόπο να απομακρύνει από κοντά μας τους καλούς πνευματικούς καθοδηγητές!
Εδώ όμως έχουμε μία αβίαστη δική του δήλωση! Δεν υπάρχει περίπτωση παρεξήγησης, ή διαστρέβλωσης!

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 14, 2007 10:40 am
από alithis
αγαπητε filtor,
μην ειρωνευεσαι,σε παρακαλω.διοτι αν αρχισουμε κι εμεις να ειρωνευομαστε,δεν θα καταληξουμε πουθενα...σε ευχαριστω


αγαπητε μοι spirosn,
εμενα να με συγχωρεις.δεν ειμαι αξιος να κανω ουτε παρατηρησεις,ουτε υποδειξεις σε κανεναν.τα χαλια μου οφειλω κοιταω!τωρα,συγκρινοντας τις κατηγοριες εναντιον του Αγ.Νεκταριου μας με εκεινες αλλων περιπτωσεων κληρικων και μοναχων σημερα-μαλλον εχεις δικιο!!καμμια σχεση δεν εχουν.τον Αγ.Νεκταριο μας τον κατηγορουσαν για βαρυτερα παραπτωματα-μεχρι και για φονο των"υποτειθεμενων"παιδιων που εκανε με τις μοναχες του μοναστηριου του(ακουσον!!!!!!)!και γι αυτο πλειστοι συνεπισκοποι του και αλλοι κληρικοι δεν τον αφηναν ,ουτε τον ηθελαν να τους λειτουργει-ω,της αναισχυντιας!!!τωρα βεβαια που ξερεις οτι ειναι αγιος,τα λες αυτα που λες για τον αγιο...αν ησουν τοτε,μπορει-σκεψη μου-να ηθελες να τον καθαιρεσουν κι αυτον!!!!!!!!
αδελφια μου,
γινομαι κουραστικος που το ξαναλεωΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙΣ ΕΣΥ Ως ΑΝΘΡΩΠΟΣ,ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΣ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΤΟ ΘΥΣΙΑΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!πιστεψατε με ,αδελφια μου,πρεπει να ειμαστε πολυ,μα παρα πολυ προσεκτικοι και διακριτικοι στις κατηγοριες εναντιον κληρικων !ειναι πολυ λεπτη η θεσις του κληρικου! αν ειναι ενοχοι,βεβαιως ,να εχει τον λογο η δικαιοσυνη και να αποδωσει αυτο που ξερει και πρεπει!ξερετε,ο κατηγορουμενος ειναι παντοτε ιδιαιτερα ιερο προσωπο.ειναι σε δυσκολη θεση και χρειαζεται πολυ διακριση!και ο κυριος μας ηταν καποτε κατηγορουμενος -αθωος βεβαια,αλλα ηταν!
ΔΕΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ.ΓΕΝΙΚΩΣ ΟΜΙΛΩ!συγχωρεστε με...γνωμη μου..

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 14, 2007 12:37 pm
από andriyian
Ο ιδιος ο Αττικης ειπε οτι μαζεψε λεφτα για τα γεραματα του, κανενας δεν του κολλησε αυτο το στιγμα. Αρα λοιπον καταργει τον Θεο και βρισκει ευτυχια στο χρημα. Τελικα μηπως το χρημα ειναι "θεος" κι εμεις τον ψαχνουμε αλλου; Τα ελεγε ο Πατροκοσμας,αλλα ποιος τον πιστευε τοτε. Απο τους παπαδες θα το βρουμε.

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 14, 2007 2:50 pm
από dalitis
alithis έγραψε:κοιταξτε,
εφοσον δεν ειναι καθηρημενος αλλα μονον εκπτωτος και μαλιστα χωρις να εχει δικαστει απο κανενα εκκλησιαστικο δικαστηριο,πρεπει να λειτουργησει καποια στιγμη!.πρεπει να καταλαβουμε πως ειναι κληρικος.και γι αυτο πρεπει καπουνα δυναται να λειτουργηει.δεν μπορει να μενει αλειτουργητος ο ανθρωπος χριστουγεννα,πασχα και στην ονομαστικη του εορτη.τουλαχιστον στο ιδιωτικο εκκλησακι στο σπιτι της αδελφης του,μπορει ,νομιζω.δεν ενοχλει κανεναν!δεν ξερω....γνωμη μου...
Μέσα στην Εκκλησία δε λειτουργούν οι παροξυσμοί και οι παρορμητισμοί του πλήθους. Υπάρχουν Κανόνες, υπάρχει τάξη, υπάρχουν διαδικασίες.
Συμφωνώ με τον Αληθή. Αυτήν τη στιγμή τυπικά ο πρ.Αττικής Παντελεήμων μπορεί να λειτουργεί! Όσο κι'αν μας φαίνεται παράδοξο. Έχει αποστερηθεί το Θρόνο, όχι όμως την Αρχιερωσύνη.
Και τί να πούμε αν τον συγκρίνουμε με τον Βρεσθένης. Εκείνος γιατί λειτουργεί αδιάκοπα;;
Το να λειτουργήσει μάλιστα τελείως απομονωμένα και ιδιωτικά, είναι ένα ακόμη στοιχείο υπέρ αυτού. Δεν προκάλεσε κανέναν.
Το θέμα το δημοσιοποίησε ο Μεσογαίας, του έδωσε διαστάσεις. ή όποιοι άλλοι δημοσιοποίησαν προσωπική αλληλογραφία μεταξύ 2 Ιεραρχών.

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 14, 2007 2:54 pm
από dalitis
andriyian έγραψε:Και γιατι ο Μεσογαιας Νικολαος δεν κανει υπακοη, αλλα δηλωνει οτι θα φυγει απο τοποτηρητης; Ο Θεος θα κρινει για τον Αττικης. Δηλαδη οπως μας συμφερει. Τη μια, μη λεμε για παπαδες, την αλλη, ο Θεος μας δοκιμαζει. Μαλλον θα τρελλαθουμε στο τελος
Πάλι να πω τη γνώμη μου, με γνώμονα το σκεπτικό των Ι.Κανόνων.
Δεν πρόκειται γιά υπακοή, αλλά γιά προσωπική κρίση συνείδησης.
Δίκαια ή άδικα δεν το σηκώνει η συνείδησή του, και θέλει να αποχωρήσει.
Το δικαιούται.
Και μην ξεχνάμε τη γενικότερη συνείδηση του κριτηρίου, που διαθέτει το σώμα της Εκκλησίας και που κατασταλάζει και εκφράζεται με το χρόνο.
Και μην παραβλέπουμε την παρουσία και "Διοίκηση" που ασκεί ο Ίδιος ο Χριστός στην Εκκλησία Του. Όπως δεν Τον υποκαθιστά κανένας Πάπας, έτσι μη νομίζουμε ότι θα αναπληρώσουμε εμείς τη Μακροθυμία και την τελική Κρίση-Επέμβασή Του..

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 14, 2007 3:07 pm
από dalitis
Ο πρώην Αττικής Νικόδημος, που αμέλησε να εξομαλύνει τη σχέση του με τη Σύνοδο και υπόκειται σε αποφάσεις της, είναι σε χειρότερη μοίρα από τον κατάκριτιο Παντελεήμονα.
Βρίσκεται στα όρια των Ζηλωτών, που έχουν αποσχισθεί από την Οικουμενική Ορθοδοξία!..
Αυτά, γιά τα κριτήριά μας.
Κακοσυνειθίσαμε με τα λαϊκά Δικαστήρια και τις μαζικές εκτελέσεις από τα Μαζικά Μέσα Ενημέρωσης..

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 14, 2007 6:40 pm
από strumfi
Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» (11.12.2007):

«Χτες αναγνώστηκε στη ΔΙΣ η επιστολή του μητροπολίτη Μεσογαίας και Τοποτηρητή της μητρόπολης Αττικής κ. Νικολάου με την οποίαν απαντά στην επιστολή της ΔΙΣ (Διαρκούς Ιεράς Συνόδου) με την οποίαν αυτή του συνιστά «κατά την έμφρονα κρίση του» να δίνει άδεια στον πρώην μητροπολίτη Αττικής κ. Παντελεήμονα να ιερουργεί στη μητρόπολη από την οποία λόγω «βαρύτατου σκανδαλισμού των ψυχών» απομακρύνθηκε.

Στην επιστολή του ο κ. Νικόλαος αναρωτιέται πώς η ΔΙΣ αποδέχεται έγγραφο στο οποίο ο απομακρυνθείς μητροπολίτης υπογράφει ως «Αττικής» και όχι ως «πρώην Αττικής» και πώς επίσης αποδέχεται να θέτει υπό αμφισβήτηση την απόφαση της να τον ορίσει «Τοποτηρητή» (τα εισαγωγικά στο πρωτότυπο).

Ο μητροπολίτης Μεσογαίας τονίζει ακόμα ότι η ΔΙΣ δεν τον βοηθάει στο έργο του, και πληροφορεί τα μέλη της ότι «κατά την έμφρονα κρίση του» δεν πρόκειται ποτέ να δώσει άδεια στον απομακρυνθεντα μητροπολίτη να ιερουργήσει στη μητρόπολη Αττικής, πρώτον δια λόγους συνειδήσεως, δεύτερον δια λόγους σεβασμού προς την Εκκλησίαν και την Αλήθεια, και τρίτον για λόγους ποιμαντικής ευθύνης έναντι του πιστού λαού της μητρόπολης Αττικής και για να μη διαταραχτεί η ειρήνη του.»

(Εφημερίδα «Ορθόδοξος Τύπος». Παρασκευή, 14 Δεκεμβρίου 2007)