Σελίδα 7 από 21

Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 01, 2006 2:11 pm
από Misha
:cry:

Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 01, 2006 2:32 pm
από Dirfys
ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 12 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ (που βγαινουν οι νεραιδες στις βρυσες..το σχολιο δικο μου)



διαβασες οτι θα ειμαι και εγω
γιαυτο και το ειπες.. :P :P :P

Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 01, 2006 2:57 pm
από g_aggelos
ΣΑΒΒΑΤΟ 4 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

ΩΡΑ 12:00

ΣΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ (ΠΕΡΙΠΟΥ 70 ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΙΣΟΔΟ)

ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 12:15. ΜΕΤΑ ΟΠΟΙΟΣ ΕΡΘΕΙ ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ ΔΕΞΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ (ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΜΑΣ, ΔΕΞΙΑ)


Εγώ θα είμαι εκεί. Πιστεύω να μην χαθεί κάποιος. Συνήθως μπροστά στο άγαλμα δεν έχει κόσμο. Στην καφετέρια, πάλι, πιστεύω ότι δεν θα έχει άλλη μεγάλη παρέα (ελπίζω να είμαστε μεγάλη....:p )

re συνάντηση

Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 01, 2006 4:54 pm
από raxil
Ελπίζω να είναι και άλλες νεράιδες . :D
Παρακαλώ πολύ ο γυναικείος πληθυσμός του φόρουμ να μου απαντήσει
εάν παρευρεθεί στην συνάντηση .μην είμαι μόνη μου στο ανδρολίβαδο :oops:

Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 01, 2006 5:08 pm
από Misha
:cry:

Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 01, 2006 5:24 pm
από g_aggelos
Δεν πιστεύω να με αφήσετε μόνο μου με τις γυναίκες ???? 8O 8O 8O

Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 01, 2006 5:54 pm
από tigris
Μη φοβάσαι Άγγελε...Αν έρθουν πολλές θα καταφθάσω σαν dea ex machina και θα σε σώσω.... :mrgreen: D:D

Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 01, 2006 6:02 pm
από Misha
=))

Re: re συνάντηση

Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 01, 2006 6:05 pm
από tigris
raxil έγραψε:Ελπίζω να είναι και άλλες νεράιδες . :D
Παρακαλώ πολύ ο γυναικείος πληθυσμός του φόρουμ να μου απαντήσει
εάν παρευρεθεί στην συνάντηση .μην είμαι μόνη μου στο ανδρολίβαδο :oops:
Γιατί, καλέ Ραχήλ, ποια στη χάρη σου... :wink:

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 02, 2006 6:49 am
από g_aggelos
g_aggelos έγραψε:ΣΑΒΒΑΤΟ 4 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

ΩΡΑ 12:00

ΣΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ (ΠΕΡΙΠΟΥ 70 ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΙΣΟΔΟ)

ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 12:15. ΜΕΤΑ ΟΠΟΙΟΣ ΕΡΘΕΙ ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ ΔΕΞΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ (ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΜΑΣ, ΔΕΞΙΑ)


Εγώ θα είμαι εκεί. Πιστεύω να μην χαθεί κάποιος. Συνήθως μπροστά στο άγαλμα δεν έχει κόσμο. Στην καφετέρια, πάλι, πιστεύω ότι δεν θα έχει άλλη μεγάλη παρέα (ελπίζω να είμαστε μεγάλη....:p )