Σελίδα 6 από 6

Re: Η ανάγνωση του αποτελέσματος των εκλογών

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 10, 2012 6:57 am
από angieholi
Edit: Νομίζω ότι επειδή τα αποτελέσμα των εκλογών ήδη τα συζητάμε εδώ: viewtopic.php?f=40&t=14811&start=10#p172652
και για το νεοεκλεχθέν κόμμα εδώ: viewtopic.php?f=40&t=16813, για να μην υπάρχουν ανοιχτά ταυτόχρονα 3 θέματα και γίνεται μπέρδεμα, θα ήταν καλύτερα να κλείσει αυτό, ώστε να παραμείνουν τα άλλα 2.

Ευχαριστώ!