Σελίδα 6 από 8
Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 18, 2006 3:43 pm
από Misha
Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 18, 2006 4:11 pm
από Iosif
123 έγραψε:Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω κάτι. Αφού γράφεται στην Αποκάλυψη όλη αυτή η διαδικασία, γιατί τα σαϊνια της υπερκυβέρνησης δεν το αλλάζουν ώστε να μπερδέψουν περισσότερο κόσμο???
Διότι στην πραγματικότητα, δεν καταλαβαίνουν αυτό που κάνουν.
Όταν ΠΡΟΔΙΝΑΝ τον Χριστό εκείνη την εποχή, εκείνη την στιγμή τής προδοσίας ΕΠΑΛΗΘΕΥΟΝΤΟΥΣΑΝ ΟΛΕΣ οι παλαιότερες ΣΧΕΤΙΚΕΣ προφητείες πού αναφερόντουσαν στην προδοσία Του. Και όμως, η προδοσία τού Χριστού ΕΓΙΝΕ, εκείνη την εποχή !
Βέβαια, την τελική λέξη θα την πεί Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ, όπως σαφέστατα αναφέρουν η Θεόπνευστη Αποκάλυψη τού Ιωάννη και πολλοί Άγιοι τής Εκκλησίας τού Χριστού.
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 19, 2006 6:23 am
από lovethink
"επιθυμούν να εξουδετερώσουν την Θαυματουργική και Υπερφυσική δύναμη τού Τιμίου Σταυρού τού Ιησού Χριστού πάνω στον πιστό Χριστιανό."
Μα καλά ........ τότε τι μαθαίνουμε ότι ο Θεός είναι πιο δυνατός από το σατανά ?
Αν ένα τσούρμο άνθρωποι μπορούν να εξουδετερώσουν τη δύναμη του σταυρού τότε συγνώμμη ........... εγώ νόμιζα και πιστεύω ότι τη Χαρη Του Σταυρού ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορεί να την νικήσει
Για μισό λεπτό γιατί κάτι κάνουμε λάθος
Δε μπορεί
Λέμε ανοησίες ή εγώ ή εσείς ή όλοι μας
Θα εξουδετερωθεί η δύναμη Του ΤΙΜΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ και θα φύγει το ΒΑΦΤΙΣΜΑ ΜΑΣ από ένα ηλεκτρονικό τσιπ ?
Κάτι δε με καλύπτει στα όσα λέτε παρόλο ότι είμαι εναντίον του ηλεκτρονικού φακελώματος και της ηλεκτρονικής παρακολούθησης
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 19, 2006 6:26 am
από lovethink
"H NASA είδε το έγκλημα! - Δορυφόρος της ΝΑΣΑ «τσάκωσε» ναυτικό ασιατικής καταγωγής που σκότωσε συνάδελφό του μετά από λογομαχία σε πλοίο στη μέση του ωκεανού! Η ΝΑΣΑ απέστειλε τις φωτογραφίες σε υπεράκτια εταιρεία στη Λεμεσό. - Μια απίστευτη ιστορία βγαλμένη μέσα από την καρδιά του Χόλυγουντ που αποκαλύπτει με τον πιο γλαφυρό τρόπο πόσο μπορούν να μας κατασκοπεύσουν μέχρι και το τελευταίο εκατοστόμετρο."
Δε με χαλάει
Γιατί να γίνονται δολοφονίες και να μένουν ανεξιχνίαστες ?
Καλά έκαναν και ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ που στείλανε τα στοιχεία στην εταιρεία
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 19, 2006 6:28 am
από vasilis_m21
Έτσι δεισιδαιμονικά που βλέπουν κάποιοι τις προφητείες δεν διαφέρουν από αναλύσεις των προφητειών του Νοστράδαμου! Κι ο καημένος ο Νοστράδαμος έπεσε μέσα σε πολλά.
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 19, 2006 6:30 am
από vasilis_m21
Ο Νοστράδαμος είχε προβλέψει τρεις αντιχρίστους, αλλά λέγεται ότι έπεφτε λίγο έξω για μερικά γράμματα ή τα έβρισκε αναγραμματισμένα. Ο πρώτος ήταν ο βασιλιάς Ναπολέωντας, ο δεύτερος ο Χίτλερ.
Ο τρίτος κατά τον Νοστράδαμο λέγεται Μobus, και πολλοί λένε ότι μπορεί να πρόκειται για τον Βush!
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 19, 2006 6:31 am
από lovethink
Συγνώμμη αν θα γίνει ΜΕ ΤΗ ΒΙΑ δηλαδή σου πιάσουν το χέρι με το ζόρι και στο βάλουν για εμφύτευση εσύ τι ευθύνη έχεις ?
44 χιλιάδες λέει φυλακισμένοι τους εμφύτευσαν το τσιπ
Τι επιλογές είχαν αυτοί οι δύστυχοι ? θα πάνε στη κόλαση επειδή κάποιος με το ζόρι τους έβαλε σε ένα δωμάτιο και τους έβαλε τσιπάκι ?
Μπα σε καλό σου πρωί πρωί Μίσα με τάραξες :p
ΒΡΕ ΜΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΑΚΟΠΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ δε μπορεί να γίνει ? :p
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 19, 2006 6:47 am
από vasilis_m21
Ναι,μέσα από αυτές τις συζητήσεις βγαίνει μία ταραχή. Μαύρη απελπισία βγαίνει από την ανάλυση των προφητειών, μου φαίνεται ή θα αρχίσω το κάπνισμα ή θα επισκεφθώ μία μελλοντολόγο-υπνωτίστρια που είδα σε πρωινή εκπομπή!
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 19, 2006 6:48 am
από lovethink
vasilis_m21 έγραψε:Ναι,μέσα από αυτές τις συζητήσεις βγαίνει μία ταραχή. Μαύρη απελπισία βγαίνει από την ανάλυση των προφητειών, μου φαίνεται ή θα αρχίσω το κάπνισμα ή θα επισκεφθώ μία μελλοντολόγο-υπνωτίστρια που είδα σε πρωινή εκπομπή!
Αμα πας ρώτα την τι θα κάνει η Ζέτα με τον Ρέμο γιατί με αυτό ασχολούνται τα δελτία :pppp
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 19, 2006 6:51 am
από vasilis_m21
Axaxouxa!