Σελίδα 6 από 10

Re: Γιατί ενοχλεί ο Μητροπολίτης Άνθιμος ;

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 26, 2010 11:00 am
από dionysisgr
Με συγχωρεις βρε Ψυχουλα τωρα, ειναι σοβαρα αυτα που λες;

Σε μενα αναφερθηκες, τι μου λες οτι μιλας γενικα;
Με ποια αφορμη τα εγραψες δηλαδη, με κανενα οραμα;

Επειδη εκανε ενα ορθρογραφικο λαθος, ο Stako, και τον διορθωσα,
θα το κανουμε περιπου σαν το Παλαιστινιακο και τον εποικισμο των Εβραιων;

Το διορθωσαμε παει και τελειωσε. Δεν χρειαζεται παραπανω κουβεντες.

Εδω δεν τιθεται θεμα, τι σπουδες εχει ο καθενας,
καμμια σχεση, μακρια απο εμενα αυτα,

εαν υπαρχουν τετοιοι λογισμοι ειναι στο νου σας, και μονο!

Χαριν της ορθοτητος, και του αληθους νοηματος, αλλα και αυτων που διαβαζουν,
οφειλουμε να γραφουμε οσο καλυτερα μπορουμε,
και βοηθηματα υπαρχουν, αφθονα δοξα τω Θεω,
και εαν μας διορθωσει και καποιος, δεν μας επεσε και ο εγωϊσμος δα..

Και εσυ Stako,
κακως μπαινεις σε μια ιδιοτυπη προσωπικη απολογια,
δεν στην ζητησε κανεις,
ουτε εχεις καποιο λογο,
να μας πληροφορεις για την τυχον, ελλειψη σπουδων σου..

Η αληθινη-πνευματικη, γνωση δεν ειναι θεμα σπουδων,
αλλα καρδιας, και παντως εκ Θεου, δωρουμενη,
η αλλη, δε η κοσμικη γνωση, ειναι σχετικη, οσον αφορα την αξια της..

Λοιπον τερμα η πλακα, για να μην εκνευριστω.

Διορθωθηκε ενα λαθος και τελος.

Δεν καταλαβαινω, γιατι εκκινειτε θεμα, απο εκει που δεν υπαρχει.

:8

Re: Γιατί ενοχλεί ο Μητροπολίτης Άνθιμος ;

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 26, 2010 11:30 am
από stathis73
polina έγραψε:Πάντως η Θεσσαλονίκη με 47% αποχή έβγαλε δήμαρχο με το 21% και βλέπετε τα χάλια μας.
Eγω γι αυτον ακριβως τον λογο ειπα οτι εμεις φταιμε πρωτα και μετα ολοι οι αλλοι.

Τωρα για την συνεχεια που δοθηκε για τα λαθη μας κτλ, ο Διονυσης εχει κατα μεγαλο ποσοστο δικιο, τα λεμε με αγαπη για να τα διορθωνουμε και εγω σας εχω βγαλει τα ματακια σας τοσο καιρο και να με συνχωρειτε.

Τωρα αδερφε stako δεν χρειαζεται να κανεις προσωπικη απολογια γιατι δεν χρειαζεται και κατα δευτερον θα σου πω αυτο που λεω ανα καιρους σε μερικους οτι ο Κύριος διαλεξε για μαθητες Του τους αμορφωτους αλιεις. :8

Re: Γιατί ενοχλεί ο Μητροπολίτης Άνθιμος ;

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 26, 2010 11:37 am
από stathis73
:wav :wav :wav :wav :wav :wav :wav :wav :wav :wav :103 :103 :103 :103 :103 :103 :103 :103 :103 γεια σου φιλε μου Βασίλη τι να με κανει βρε εμενα ο Κυριος μας, μονο για βαριδιο κανω γιατι ετσι και αλλιως στον πατο ειμαι :(

Re: Γιατί ενοχλεί ο Μητροπολίτης Άνθιμος ;

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 26, 2010 11:39 am
από vasilisalt
stathisgrh έγραψε: .... κατα δευτερον θα σου πω αυτο που λεω ανα καιρους σε μερικους οτι ο Κύριος διαλεξε για μαθητες Του τους αμορφωτους αλιεις. :8
Δηλαδή φίλε Στάθη αν ξαναερθει ο Χριστός μας, έχεις μεγάλες πιθανότητες για μαθητής.
Γιατί είναι γνωστό πως είσαι μεγάλος,
πολύ μεγάλος,
ΨΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΣ!!!

Re: Γιατί ενοχλεί ο Μητροπολίτης Άνθιμος ;

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 26, 2010 11:42 am
από stathis73
stathisgrh έγραψε:: γεια σου φιλε μου Βασίλη τι να με κανει βρε εμενα ο Κυριος μας, μονο για βαριδιο κανω γιατι ετσι και αλλιως στον πατο ειμαι :(
Ξεχασα εκτος απο χοντρος(βλεπε βαριδιο) ειμαι και αμορφωτος (ενα γενικο λυκειο) γι αυτο ειμαι οτι πρεπει για το ψαρεμα :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: Γιατί ενοχλεί ο Μητροπολίτης Άνθιμος ;

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 26, 2010 11:45 am
από paulina
Αχ έχετε πολύ πλάκα! Χιχι! :lol:

Re: Γιατί ενοχλεί ο Μητροπολίτης Άνθιμος ;

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 26, 2010 12:18 pm
από aposal
polina έγραψε:Πάντως η Θεσσαλονίκη με 47% αποχή έβγαλε δήμαρχο με το 21% και βλέπετε τα χάλια μας.
Ο Δήμαρχος Αθηναίων εξελέγη με ποσοστό 15,79% επί του συνόλου των εγγεγραμμένων, το οποίο εμφανίσθηκε ως 51,94% των εγκύρων.
Στον πρώτο γύρο οι δύο μονομάχοι είχαν εξαφαλίσει:
1. Ο νέος Δήμαρχος το 11,19% των εγγεγραμμένων (28,27% των εγκύρων)
2. Ο συνυποψήφιός του το 13,84% (34,97%) αντίστοιχα.

Re: Γιατί ενοχλεί ο Μητροπολίτης Άνθιμος ;

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 26, 2010 12:23 pm
από paulina
aposal έγραψε:
polina έγραψε:Πάντως η Θεσσαλονίκη με 47% αποχή έβγαλε δήμαρχο με το 21% και βλέπετε τα χάλια μας.
Ο Δήμαρχος Αθηναίων εξελέγη με ποσοστό 15,79% επί του συνόλου των εγγεγραμμένων, το οποίο εμφανίσθηκε ως 51,94% των εγκύρων.
Στον πρώτο γύρο οι δύο μονομάχοι είχαν εξαφαλίσει:
1. Ο νέος Δήμαρχος το 11,19% των εγγεγραμμένων (28,27% των εγκύρων)
2. Ο συνυποψήφιός του το 13,84% (34,97%) αντίστοιχα.
Τραγικό... Αυτό δυστυχώς δεν είναι δημοκρατία.
Μπορεί φυσικά να εξελέγησαν δήμαρχοι άξιοι, αλλά καλό θα ήταν να έβγαιναν με την πλειοψηφία του λαού και όχι έτσι.

Re: Γιατί ενοχλεί ο Μητροπολίτης Άνθιμος ;

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 26, 2010 12:24 pm
από paulina
Πάρτι κάνουν και οι Σκοπιανοί

Παραλήρημα κατά παντός πολίτη που δεν ψήφισε τον Γ. Μπουτάρη για δήμαρχο της Θεσσαλονίκης δημοσιεύει το σκοπιανό περιοδικό «Forum», με την υπογραφή του δημοσιογράφου του Αθανάς Κιπόβσκιν.

Κατά τον Σκοπιανό δημοσιογράφο, επιτέλους νίκησε η Δημοκρατία, αφού επιτέλους θα βοηθηθεί η επικοινωνία με την περιοχή της Θεσσαλονίκης, κάτι που μέχρι σήμερα ήταν αδύνατον – τι εννοεί άραγε ως «επικοινωνία» με την «περιοχή» της Θεσσαλονίκης;

Όπως γράφει ο δημοσιογράφος του περιοδικού «η ήττα για τα εθνικιστικά και ξενοφοβικά στοιχεία στη Β. Ελλάδα και στην Θεσσαλονίκη ήταν απρόβλεπτη για την παράταξη της αντιμακεδονικής (!) πολιτικής».

Αποκαλεί τη νίκη (του Μπουτάρη, αλλά και δική τους όπως αφήνουν να εννοηθεί) ευπρόσδεκτη σε μια εποχή που οι Έλληνες πλήττονται από σοβαρή οικονομική κρίση με σημαντικές μειώσεις σε μισθούς και συντάξεις.

Σημειώνει ότι το αποτέλεσμα των αυτοδιοικητικών εκλογών έδειξε αφενός πως η διαφορά του ΠΑΣΟΚ από τη Ν.Δ. μειώθηκε από τις δέκα στις δύο μονάδες και αφετέρου ότι «το εκλογικό σώμα έδειξε ωριμότητα απέναντι στην κενή ρητορική και τον λαϊκισμό» (κάνει και… αποτίμηση του εκλογικού αποτελέσματος στην Ελλάδα!).

Η ανάλυση του εκλογικού αποτελέσματος συνεχίζεται με την εκτίμηση πως η Αριστερά και το Κέντρο έδωσαν τη νίκη στο ΠΑΣΟΚ, αλλά μιλά και για ικανοποιητικό αποτέλεσμα για την Δεξιά, παρά τις ήττες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Σημειώνει πως επί 26 χρόνια η Θεσσαλονίκη είχε γίνει «το προπύργιο του ελληνικού εθνικισμού» ειδικά όσον αφορά στο «Μακεδονικό Ζήτημα».

Και συνεχίζει το δημοσίευμα: «Κύριος υποστηριχτής του Γκιουλέκα ήταν ο Μητροπολίτης Άνθιμος, ο σκληρότερος εθνικιστής στην Ελλάδα και δημιουργός του ξενοφοβικού κλίματος στην Θεσσαλονίκη. Αρνείται την πραγματικότητα ο Άνθιμος και ρίχνει κατάρες και αναθέματα σε συναδέλφους μας δημοσιογράφους (σ.σ. σκοπιανή δημοσιογραφική αλληλεγγύη) μόνο και μόνο επειδή δεν είναι εθνικιστές και φασίστες σαν αυτόν!»

Ο συντάκτης του άρθρου υπογραμμίζει πως η Θεσσαλονίκη κατευθύνονταν επί χρόνια απ’ τον Άνθιμο που ήθελε να διοργανώσει στην Θεσσαλονίκη την «κηδεία» του Μ. Αλεξάνδρου.

Προσθέτει μάλιστα ειρωνικά πως αν και ο Μεγαλέξανδρος πέθανε πριν από 2.500 χρόνια, οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης είχαν συγκλονιστεί με την ιδέα της κηδείας ενός νεκρού εδώ και 25 αιώνες.

Και καταλήγει το δημοσίευμα: «Τώρα με Δήμαρχο τον Μπουτάρη υπάρχουν περιθώρια να πιστεύουμε ότι τελικά θα μπορέσει να επιτευχθεί η κανονική επικοινωνία με την περιοχή της Θεσσαλονίκης, κάτι που ήταν αδύνατον από την εποχή της «ανεξαρτησίας της Μακεδονίας»!!!

Πηγή:
http://vatopaidi.wordpress.com

Αυτά τα ωραία... Ο Θεός να βάλει το χέρι του.

Re: Γιατί ενοχλεί ο Μητροπολίτης Άνθιμος ;

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 26, 2010 12:44 pm
από stathis73
Να μην σας πω αυτά που ακουγονται για προσκληση του νεου δημαρχου σε 300 τουρκους για να ερθουν στο Τουρκικο προξενειο στην θεσσαλονικη (το τουρκικο προξενειο για οσους δεν το γνωριζουν ειναι το σπιτι του κεμαλ ατατουρκ) για να προσκυνησουν. :angryfire :angryfire :angryfire :angryfire

Να δουμε τι εχουν να δουν τα ματια μας ακομη.