Re: Γιατί ενοχλεί ο Μητροπολίτης Άνθιμος ;
Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 26, 2010 11:00 am
Με συγχωρεις βρε Ψυχουλα τωρα, ειναι σοβαρα αυτα που λες;
Σε μενα αναφερθηκες, τι μου λες οτι μιλας γενικα;
Με ποια αφορμη τα εγραψες δηλαδη, με κανενα οραμα;
Επειδη εκανε ενα ορθρογραφικο λαθος, ο Stako, και τον διορθωσα,
θα το κανουμε περιπου σαν το Παλαιστινιακο και τον εποικισμο των Εβραιων;
Το διορθωσαμε παει και τελειωσε. Δεν χρειαζεται παραπανω κουβεντες.
Εδω δεν τιθεται θεμα, τι σπουδες εχει ο καθενας,
καμμια σχεση, μακρια απο εμενα αυτα,
εαν υπαρχουν τετοιοι λογισμοι ειναι στο νου σας, και μονο!
Χαριν της ορθοτητος, και του αληθους νοηματος, αλλα και αυτων που διαβαζουν,
οφειλουμε να γραφουμε οσο καλυτερα μπορουμε,
και βοηθηματα υπαρχουν, αφθονα δοξα τω Θεω,
και εαν μας διορθωσει και καποιος, δεν μας επεσε και ο εγωϊσμος δα..
Και εσυ Stako,
κακως μπαινεις σε μια ιδιοτυπη προσωπικη απολογια,
δεν στην ζητησε κανεις,
ουτε εχεις καποιο λογο,
να μας πληροφορεις για την τυχον, ελλειψη σπουδων σου..
Η αληθινη-πνευματικη, γνωση δεν ειναι θεμα σπουδων,
αλλα καρδιας, και παντως εκ Θεου, δωρουμενη,
η αλλη, δε η κοσμικη γνωση, ειναι σχετικη, οσον αφορα την αξια της..
Λοιπον τερμα η πλακα, για να μην εκνευριστω.
Διορθωθηκε ενα λαθος και τελος.
Δεν καταλαβαινω, γιατι εκκινειτε θεμα, απο εκει που δεν υπαρχει.

Σε μενα αναφερθηκες, τι μου λες οτι μιλας γενικα;
Με ποια αφορμη τα εγραψες δηλαδη, με κανενα οραμα;
Επειδη εκανε ενα ορθρογραφικο λαθος, ο Stako, και τον διορθωσα,
θα το κανουμε περιπου σαν το Παλαιστινιακο και τον εποικισμο των Εβραιων;
Το διορθωσαμε παει και τελειωσε. Δεν χρειαζεται παραπανω κουβεντες.
Εδω δεν τιθεται θεμα, τι σπουδες εχει ο καθενας,
καμμια σχεση, μακρια απο εμενα αυτα,
εαν υπαρχουν τετοιοι λογισμοι ειναι στο νου σας, και μονο!
Χαριν της ορθοτητος, και του αληθους νοηματος, αλλα και αυτων που διαβαζουν,
οφειλουμε να γραφουμε οσο καλυτερα μπορουμε,
και βοηθηματα υπαρχουν, αφθονα δοξα τω Θεω,
και εαν μας διορθωσει και καποιος, δεν μας επεσε και ο εγωϊσμος δα..
Και εσυ Stako,
κακως μπαινεις σε μια ιδιοτυπη προσωπικη απολογια,
δεν στην ζητησε κανεις,
ουτε εχεις καποιο λογο,
να μας πληροφορεις για την τυχον, ελλειψη σπουδων σου..
Η αληθινη-πνευματικη, γνωση δεν ειναι θεμα σπουδων,
αλλα καρδιας, και παντως εκ Θεου, δωρουμενη,
η αλλη, δε η κοσμικη γνωση, ειναι σχετικη, οσον αφορα την αξια της..
Λοιπον τερμα η πλακα, για να μην εκνευριστω.
Διορθωθηκε ενα λαθος και τελος.
Δεν καταλαβαινω, γιατι εκκινειτε θεμα, απο εκει που δεν υπαρχει.