Σελίδα 6 από 6
Re: Μην ξαναπάς εκκλησία!
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 06, 2010 11:48 am
από zafeiris
aposal έγραψε:Το ότι είμαστε υποκριτές και δεν έχουμε γνώθι σ' αυτόν είναι δεδομένο. Θεωρώ όμως πως δεν έχουμε ΚΑΝΕΝΑ δικαίωμα να απαγορεύουμε στον οποιονδήποτε να μπει στον Οίκο του Θεού.
Μόνο για τα δικά μας - αμαρτωλά - σπίτια θα μπορούσαμε να το πούμε.
συμφωνω απολυτως
Re: Μην ξαναπάς εκκλησία!
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 06, 2010 12:28 pm
από ψυχουλα
Gewrgiosgr έγραψε:Χριστός ανέστη!καλα απο την Κυριακή της Σαμαρείτιδος δεν μάθαμε τίποτα?Πνεύμα ο Θεός ...
αυτο που εμαθα διαβαζοντας το βιο της Φωτεινης της Σαμαρειτιδας ειναι οτι αν δε θελει καποιος να πιστεψει και ο Θεος ο Ιδιος να κατεβει να του παρουσιαστει δε θα πιστεψει.
Το λεω γιατι μου εκανε εντυπωση ποσα βασανιστηρια περασαν η αγια και οι συμμαρτυρουντες της αλωβητοι, χωρις να παθουν τιποτα, παρολαυτα ο Νερων τιποτα! εκει στην απιστια του!
Re: Μην ξαναπάς εκκλησία!
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 06, 2010 12:43 pm
από Gewrgiosgr
Εν εκκλησίες ευλογείτε τον Θεόν Κύριον εκ πηγών Ισραήλ.αυτο το πνεύμα υποκρισίας μας πολεμάει όλους λιγο πολύ αλλα για να το θανατώσουμε θα πρέπει να πολεμήσουμε του τρείς γίγαντες άγνοια λίθη ακηδία και να διαβάζουμε τα ουαί του Κυρίου για τους υποκριτές και να προσέχουμε απο αυτήν την ύπουλη ζήμη.αν κανουμε υπακοή δεν υπάρχει πλάνη αν συνεχίσουμε τον καλό αγώνα και ζητάμε συνεχώς το έλεος του Θεού ισως μας χαρίσει και την σιώπη και την ταπείνωση που θανατώνει την υποκρισία γιατι πολλα αμαρτήματα γίνονται με την γλώσσα.η Βασιλεία του Θεού είναι μέσα μας αν διαβάζουμε τον λόγο του Θεού και προσπαθούμε να εφαρμόσουμε τις εντολές του και μας ελεήσει θα την βρούμε.
Re: Μην ξαναπάς εκκλησία!
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 07, 2010 4:52 am
από stathis73
ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟ. ΣΥΜΦΩΝΟ ΜΕ ΤΟΝ PANAGIOTISSPY OTI Ο ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΩΣ ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΝ ΛΙΘΟ ΒΑΛΕΤΟ.