Σελίδα 41 από 53

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 24, 2012 11:02 am
από aposal
Καλώς ήρθες Μαρία!

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 24, 2012 11:50 am
από iliasgr
καλως ηλθατε.καλη διαμονη :25 :25 :25 :25

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 24, 2012 1:16 pm
από panagiotisspy
Καλωσορίζω με Αγάπη τις τρεις αδελφές που συστήθηκαν (3 αδελφές - 5 ονόματα!! :smile: :smile: ), καθώς και τα άλλα νεοφερμένα μέλη που δεν συστήθηκαν ακόμα..
gaki έγραψε:ΟΛΓΑ - ΑΜΑΛΙΑ
tania έγραψε:Καλή και ευλογημένη ημέρα σε όλους Σας Παιδιά :smile:

Αντωνία - Παρασκευή :smile: :smile: :smile:
mixs έγραψε:Μαρία

αν και παντρεμένη γιορτάζω 21 Νοεμβρίου στα εισόδεια της Θεοτόκου :25 , αλλά ευχαρίστως δέχομαι ευχές και τον Δεκαπενταύγουστο :8

Καλώς ήρθατε αδελφές μου, καλές συζητήσεις και καλή διαμονή, πάντοτε με υπομονή και Αγάπη Χριστού.. :8 :8

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 24, 2012 1:30 pm
από trader21
Καλωσορίζω κι εγώ με τη σειρά μου τα νέα μέλη και εύχομαι να έχετε καλές πνευματικές διαδρομές στον ιστοχώρο μας.

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 24, 2012 1:46 pm
από ΜΙΧΣ
Ευχαριστώ πολύ, καλώς σας βρήκα.

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 24, 2012 7:05 pm
από toula
Καλωσορίσατε κορίτσια στο φόρουμ μας !!! Θα περάσετε ωραία εδώ !!! Είμαστε μια όμορφη παρέα..... ο καθένας με το στυλ του και την προσωπικότητά του !!! Το μόνο σίγουρο είναι ότι εδώ θα έχετε μεγάλη πνευματική ωφέλεια και όχι μόνο !!! Τα παιδιά μας γράφουν υπέροχα !!!!!!!

Μαράκι γιορτάζουμε παρέα..... κι εγώ γιορτάζω στα Εισόδεια της Θεοτόκου τον Νοέμβριο ! Θα ανταλλάσουμε ευχές εκείνη την ημέρα !!!!

Και πάλι καλώς ήλθατε !!!

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 24, 2012 7:11 pm
από panagiotisspy
toula έγραψε:γιορτάζουμε παρέα..... κι εγώ γιορτάζω στα Εισόδεια της Θεοτόκου τον Νοέμβριο ! Θα ανταλλάσουμε ευχές εκείνη την ημέρα !!!!
Κι' εγώ τότε θα γιόρταζα αν είχα καταγωγή την πατρίδα σου - "μας" Τούλα μου..
Αλλά βλέπεις η Αχαϊα πάει με τον 15Αύγουστο.. :smile: :8

Τέλος πάντων, ευπρόσδεκται άπασαι αι ευχαί, οποτεδήποτε..
Γιατί πάνω απ' όλα, τιμούν και ωφελούν αυτόν που ειλικρινώς τις εύχεται, θα έλεγα μάλιστα περισσότερο από τον "τιμώμενο".. :smile: :8

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 24, 2012 7:45 pm
από ΜΙΧΣ
Εντάξει Τουλίτσα θα το θυμάμαι :wink:
Ευχαριστώ για το καλοσώρισμα. Χρειάζομαι στη ζωή μου άτομα με πίστη γιατί περιτριγυρίζομαι απο άτομα άνευ... και είναι βαρύς σταυρός... Χαίρομαι που είμαι εδώ. Αρχίζω να υποψιάζομαι ότι και αυτό είναι δώρο Θεού για μένα. Ευχαριστώ :25

Απο τα βάθη της καρδιάς μου αφιερώνω σε όλους εσάς που αγαπάτε τόσο την Ορθόδοξη Πίστη μας, τον Τριαδικό μας Θεό, την Υ.Θ. Μητέρα όλων μας, τους Αγίους Του, την στρατευόμενη και θριαμβεύουσα Ορθόδοξη Εκκλησία μας...

http://www.youtube.com/watch?v=Ky0SvrmK ... playnext=6

Μαρία (η δούλη Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, η αμαρτωλή ΜΙΧΣ)

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 24, 2012 8:16 pm
από Captain Yiannis
Καλώς ήρθατε εύχομαι σε όλες και όλους ψυχωφελείς συζητήσεις Του Κυρίου συνεργούντος. :smile:

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 01, 2012 4:50 pm
από ULYSSES
Εικόνα

Καλοσωρίζω το νέο μέλος της παρέας μας ntinagreek και της έυχομαι καλή παραμονή στο forum.