Σελίδα 5 από 6

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2007 1:57 pm
από xenos
lovethink έγραψε:
Περίεργη μεταστροφή και ποιόν να πιστέψεις
Πάω να το βγάλω τότε δεν θέλω να σκανδαλιστεί κανείς αν και δεν λέει τίποτα κακό σε αυτό το διάλογο
Αγαπητέ lovethink δεν σοβαρεύτηκες σωστά! Ξέχασες να βάλεις "Ευχαριστώ" στο τέλος αυτού του πόστ!

(για πλάκα το λέω!)

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2007 2:15 pm
από lovethink
xenos έγραψε:
lovethink έγραψε:
Περίεργη μεταστροφή και ποιόν να πιστέψεις
Πάω να το βγάλω τότε δεν θέλω να σκανδαλιστεί κανείς αν και δεν λέει τίποτα κακό σε αυτό το διάλογο
Αγαπητέ lovethink δεν σοβαρεύτηκες σωστά! Ξέχασες να βάλεις "Ευχαριστώ" στο τέλος αυτού του πόστ!

(για πλάκα το λέω!)
Eχεις δίκιο παράλειψή μου
Ευχαριστώ

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2007 2:40 pm
από yparxei
παρακαλουμε

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2007 2:43 pm
από Dirfys
yparxei έγραψε:παρακαλουμε

δεν πατε καλα.....

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2007 3:03 pm
από YiaVi
stratos έγραψε:φτανει βρε βαμπιρ φτανει
λυσαξατε
και ο αλλος επρεπε να το πει θα εσκαγε...
δεν απανταει κανεις απο την Πεμπτη που ανοιξε το τοπικ [να ανοιγουμε και εμεις για το παραμικρο] και απανταει σερι σημερα το ενα πισω απο το αλλο

size=18]φτανει ρε βαμπιρ...σιχαθηκαμε
κοιτατε και λιγο το δοκαρι στο ματι σας[/size]
Δεν είχα γράψει νωρίτερα γιατί περίμενα να τα διασταυρώσω. Άυτή είναι η αλήθεια. Άλλο ότι το θέμα είναι χαβαλεδιάρικο από μόνο του. Αλλά δεν φταίω εγώ. Ούτε την κορδέλλα του σταυρού είχα ψαλιδίσει, ούτε το περιστέρι το είχα ποτίσει ταβόρ για να πέσει να πνιγεί. :D

Τώρα, ο χαρακτηρισμός "βαμπίρ" (αρβανίτικα:λιουγκάτι), πώς λες να τον εκλάβω ως αρνητική κριτική ή ως κομπλιμάν (ελληνιστί:φιλοφρόνηση); :lol:
Επειδή προέρχεται από εσένα, συγκεκριμένα, stratos, το εκλαμβάνω ως φιλοφρόνηση. Από άλλον θα το θεωρούσα προσβολή και θα θύμωνα. :lol: Πάντως, κράτα καλού-κακού και λίγο σκόρδο πάνω σου.

Λοιπόν, είμαι σίγουρος ότι εκείνο το μισοπνιγμένο περιστέρι που χάλασε τη φιέστα στο Χριστόδουλο, και να σώθηκε από τον βατραχάνθρωπο, θα τό'πνιξαν οι άνθρωποι του Μακαριωτάτου με τα ίδια τους τα χέρια από εκδίκηση και θα του το σέρβιραν πιλάφι! :lol:

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2007 3:09 pm
από Dirfys
Δεν είχα γράψει νωρίτερα γιατί περίμενα να τα διασταυρώσω. Άυτή είναι η αλήθεια. Άλλο ότι το θέμα είναι χαβαλεδιάρικο από μόνο του. Αλλά δεν φταίω εγώ. Ούτε την κορδέλλα του σταυρού είχα ψαλιδίσει, ούτε το περιστέρι το είχα ποτίσει ταβόρ για να πέσει να πνιγεί. :D

Τώρα, ο χαρακτηρισμός "βαμπίρ" (αρβανίτικα:λιουγκάτι), πώς λες να τον εκλάβω ως αρνητική κριτική ή ως κομπλιμάν (ελληνιστί:φιλοφρόνηση); :lol:
Επειδή προέρχεται από εσένα, συγκεκριμένα, stratos, το εκλαμβάνω ως φιλοφρόνηση. Από άλλον θα το θεωρούσα προσβολή και θα θύμωνα. :lol: Πάντως, κράτα καλού-κακού και λίγο σκόρδο πάνω σου.

Λοιπόν, είμαι σίγουρος ότι εκείνο το μισοπνιγμένο περιστέρι που χάλασε τη
φιέστα στο Χριστόδουλο, και να σώθηκε από τον βατραχάνθρωπο, θα τό'πνιξαν οι άνθρωποι του Μακαριωτάτου με τα ίδια τους τα χέρια από εκδίκηση και θα του το σέρβιραν πιλάφι! :lol:[/quote]


δηλαδη αν στο ελεγα εγω Yiavi πως θα το επαιρνες ?
για να ξερω δηλαδη
......

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2007 3:10 pm
από YiaVi
Μιχάλη, οι κουρτίνες από το Four Seasons που φαίνονται στη φωτογραφία νομίζω δεν υπάρχουν πια. Μόλις έφυγε ο Μακαριώτατος τις έκοψαν κομματάκια και τις μοίρασαν για ευλογία στο πλήθος που είχε συρρεύσει. Ο πληροφορίες ότι ευωδίαζαν ελέγχονται ως ανακριβείς.

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2007 3:10 pm
από stratos
YiaVi έγραψε:

Τώρα, ο χαρακτηρισμός "βαμπίρ" (αρβανίτικα:λιουγκάτι), πώς λες να τον εκλάβω ως αρνητική κριτική ή ως κομπλιμάν (ελληνιστί:φιλοφρόνηση); :lol:
Επειδή προέρχεται από εσένα, συγκεκριμένα, stratos, το εκλαμβάνω ως φιλοφρόνηση. Από άλλον θα το θεωρούσα προσβολή και θα θύμωνα. :lol:
μπρρρρρρρρρρρρ Εικόνα

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2007 3:11 pm
από YiaVi
Dirfys έγραψε:Δεν είχα γράψει νωρίτερα γιατί περίμενα να τα διασταυρώσω. Άυτή είναι η αλήθεια. Άλλο ότι το θέμα είναι χαβαλεδιάρικο από μόνο του. Αλλά δεν φταίω εγώ. Ούτε την κορδέλλα του σταυρού είχα ψαλιδίσει, ούτε το περιστέρι το είχα ποτίσει ταβόρ για να πέσει να πνιγεί. :D

Τώρα, ο χαρακτηρισμός "βαμπίρ" (αρβανίτικα:λιουγκάτι), πώς λες να τον εκλάβω ως αρνητική κριτική ή ως κομπλιμάν (ελληνιστί:φιλοφρόνηση); :lol:
Επειδή προέρχεται από εσένα, συγκεκριμένα, stratos, το εκλαμβάνω ως φιλοφρόνηση. Από άλλον θα το θεωρούσα προσβολή και θα θύμωνα. :lol: Πάντως, κράτα καλού-κακού και λίγο σκόρδο πάνω σου.

Λοιπόν, είμαι σίγουρος ότι εκείνο το μισοπνιγμένο περιστέρι που χάλασε τη
φιέστα στο Χριστόδουλο, και να σώθηκε από τον βατραχάνθρωπο, θα τό'πνιξαν οι άνθρωποι του Μακαριωτάτου με τα ίδια τους τα χέρια από εκδίκηση και θα του το σέρβιραν πιλάφι! :lol:

δηλαδη αν στο ελεγα εγω Yiavi πως θα το επαιρνες ?
για να ξερω δηλαδη
......[/quote]

Ε πες μου το πρώτα και βλέπουμε. :lol:
Δηλαδή επειδή γουστάρω το μαύρο χιούμορ ειμαι βαμπίρ;

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2007 3:12 pm
από YiaVi
stratos έγραψε:
YiaVi έγραψε:

Τώρα, ο χαρακτηρισμός "βαμπίρ" (αρβανίτικα:λιουγκάτι), πώς λες να τον εκλάβω ως αρνητική κριτική ή ως κομπλιμάν (ελληνιστί:φιλοφρόνηση); :lol:
Επειδή προέρχεται από εσένα, συγκεκριμένα, stratos, το εκλαμβάνω ως φιλοφρόνηση. Από άλλον θα το θεωρούσα προσβολή και θα θύμωνα. :lol:
μπρρρρρρρρρρρρ Εικόνα
Ναι είναι αλήθεια, έχει ψυχράνει σήμερα ο καιρός. :lol: