Σελίδα 39 από 53

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 23, 2012 4:32 am
από stathis73
ΕΙΡΗΝΗGR έγραψε:Καλησπέρα
Ειρήνη (από Κρήτη)
Καλώς ήρθες Ειρήνη από την λεβεντογέννα Κρήτη.

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 23, 2012 6:00 am
από eirini36
καλημέρα και απο μένα καλή βδομάδα και ο θεός να μας έχει καλά..

Ειρήνη απο Κύπρο

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 23, 2012 6:03 am
από stathis73
eirini36 έγραψε:καλημέρα και απο μένα καλή βδομάδα και ο θεός να μας έχει καλά..

Ειρήνη απο Κύπρο
Καλώς ήρθες και εσύ Ειρήνη από την Περήφανη Κύπρο, καλή διαμονή.

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 23, 2012 6:55 am
από aposal
Καλοσωρίζω τις δύο Ευρηνούλες από τα νησιά!
(Προφανώς ο Νίκος επιτρέπει τις εγγραφές μόνο σε όσες γιορτάζουν στις 5 του Μάη...)

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 23, 2012 9:28 am
από panagiotisspy
Καλώς ορίσατε Ρηνούλες μας, από τις δύο μεγαλονήσους μας.. :8 :8
Καλή συμμετοχή στον φτωχικό και Ευλογημένο αυτό χώρο, καλές συζητήσεις, πάντοτε με υπομονή και με Αγάπη..

Καλώς όρισε και το μέλος international που πρωτοέγραψε στην "καληνύχτα", το οποίο αν θέλει μας λέει και το μικρό του όνομα, όχι από υποχρέωση βέβαια, αλλά από αδελφικότητα και ανάγκη μνημονεύσεως Αγάπης..
Καλώς ήρθες κι' εσύ αδελφέ-ή μας.. :8 :8

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 23, 2012 9:31 am
από vasilisalt
Παιδιά να θυμίσω πως πλέον εδώ και καιρό είναι ελεύθερο το όνομα tkots.
Το άφησε η Τούλα και κράτησε το Toula.

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 23, 2012 9:35 am
από vasilisalt
Θυμάστε το Στάθη όταν πρωτομπήκε;
Δεν ήθελε με τίποτα να μας πει το όνομά του.
Μας έφαγε με τα ψευδώνυμα!!!
Τελικά επείσθει και έβαλε το μικρό του όνομα...
Τι εποχές και αυτές...

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 23, 2012 9:40 am
από stathis73
Μάλλον εσύ ξεχνάς οτι εγώ είμαι πιο παλιό μέλος απο εσένα αλλα και από πολλούς άλλους :wink: :wink: .........αλλά για πολύ καιρό δεν έμπαινα και ξανά έκανα καινούρια εγγραφή με αποτέλεσμα να φαίνομαι νέο μέλος.

Ολα αυτά μπορεί το αφεντικό να τα επιβεβαίωση :wink: :45 :45

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 23, 2012 9:44 am
από vasilisalt
Νομίζω πως εγώ είμαι παλιότερος.
Είχα μπει στην αρχη ως sal αλλά μετά άλλαξα.
Από sal το έκανα aposal.

Ζήλεψε ο Απόστολος. Στην αρχή ήθελε το tkots αλλά τότε το είχε η Τούλα ακόμα.
Για να μη κλαίει του έδωσα το δικό μου

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 23, 2012 9:59 am
από angieholi
Aposal ή Apoζάλ;;;;;;;;;;;;; :mrgreen: