Σελίδα 38 από 46

Re: Αγαπημένα τροπάρια, Ύμνοι και ό,τι άλλο από αυτά.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 13, 2012 5:09 pm
από ΣΤΕΦΑΝΟΣ

Re: Αγαπημένα τροπάρια, Ύμνοι και ό,τι άλλο από αυτά.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 13, 2012 5:35 pm
από ΣΤΕΦΑΝΟΣ

Re: Αγαπημένα τροπάρια, Ύμνοι και ό,τι άλλο από αυτά.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 13, 2012 5:54 pm
από ΣΤΕΦΑΝΟΣ


την ερχομενη Τρίτη 19/12 ψάλουμε ανάμεσα σε άλλα και τα βυζαντινά κάλαντα στον ΙΝ Μεταμόρφώσως του Σωτήρος στο Κορδελιό Θεσσαλονίκης. Νομίζω ότι θα έχει ενδιαφέρον , μέρες που είναι ,να ακούσει κανείς τις γλυκές καταβασίες τοων Χριστουγέννων και με αυτό τον τρόπο να μπει καλύτερα στο εορταστικό πνεύμα.

Re: Αγαπημένα τροπάρια, Ύμνοι και ό,τι άλλο από αυτά.

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 19, 2012 7:38 am
από ΜΙΧΣ
ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΟΡΤΑΣΟΥΜΕ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ ΤΗ ΓΕΝΝΗΣΗ ΠΟΛΥΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΑΔΕΛΦΙΑ!
ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ... ΠΑΝΤΩΝ ΕΝΕΚΕΝ! Σ' ευχαριστώ Θεέ μου...



Re: Αγαπημένα τροπάρια, Ύμνοι και ό,τι άλλο από αυτά.

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 19, 2012 8:43 am
από toula
Οι αγαπημένες καταβασίες των Χριστουγέννων !!!
Ευχαριστώ Μαράκι μου !!! :8

Re: Αγαπημένα τροπάρια, Ύμνοι και ό,τι άλλο από αυτά.

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 19, 2012 8:54 am
από stathis73

Re: Αγαπημένα τροπάρια, Ύμνοι και ό,τι άλλο από αυτά.

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 19, 2012 11:37 am
από stathis73

Re: Αγαπημένα τροπάρια, Ύμνοι και ό,τι άλλο από αυτά.

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 19, 2012 11:44 am
από stathis73

Re: Αγαπημένα τροπάρια, Ύμνοι και ό,τι άλλο από αυτά.

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 19, 2012 11:48 am
από stathis73

Re: Αγαπημένα τροπάρια, Ύμνοι και ό,τι άλλο από αυτά.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 20, 2012 4:46 am
από stathis73