Σελίδα 38 από 53

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 22, 2011 10:15 pm
από inaf
Καλή δύναμη στον αγώνα σας κ. Θανάση, Ελένη καλώς μας ξανάρθες!

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 23, 2011 5:46 am
από stathis73
Καλως ηρθες baloo- ΕΛΕΝΗ και καλη διαμονη.

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 23, 2011 7:17 am
από ULYSSES
Ελένη και Θανάση καλώς μας ήρθατε .

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 24, 2011 8:56 am
από Captain Yiannis
Καλώς τους , καλώς τους. :8

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 02, 2011 4:05 pm
από nickzark
To δικο μου Νικολαος (εχω συστηθει στο αναλογο ποστ)

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 09, 2011 7:28 am
από thanos54
aposal έγραψε:Αγγελική και Θανάση, καλώς ήρθατε στη παρέα μας και καλή διαμονή!
Από πού είστε αδέλφια μας; (Προαιρετική απάντηση).
Καλημερα μετα απο αρκετο καιρο. Αλλα καλιο αργα παρα ποτε ετσι δεν λεει η παροιμια?
Ειμαι απο Θεσσαλονικη και ξαναμπηκα στο Σαιτ σημερα μετα απο απουσια μηνων λογω υγειας Σας αιρετω ολους και ελατε στη ΔΕΘ να σας γνωρισω και απο κοντα

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 09, 2011 7:41 am
από stathis73
Τhano στην Δ.Ε.Θ τι ακριβώς θα κάνεις και που θα μπορούσε να σε συναντήσει κάποιος;

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 09, 2011 8:11 am
από thanos54
[quote="stathis73"]Τhano στην Δ.Ε.Θ τι ακριβώς θα κάνεις και που θα μπορούσε να σε συναντήσει κάποιος;[/quoΤιποτε δεν κανω στη ΔΕθ απλα τωρα εχω ελευθερο χρονο ,δεν θα εβλαπτε αν εκανα και μια γνωριμια με καποιο φιλο που στην ουσια μονο απο το ιντερνετ συνομιλω
Γιατι οχι να μην γνωριστω και απο κοντα Δεν υπαρχει καποιο συγκεκριμενο σημειο ακει να κλεισουμε ενα ραντεβου

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 09, 2011 9:44 am
από stathis73
thanos54 έγραψε:
stathis73 έγραψε:Τhano στην Δ.Ε.Θ τι ακριβώς θα κάνεις και που θα μπορούσε να σε συναντήσει κάποιος;[/quoΤιποτε δεν κανω στη ΔΕθ απλα τωρα εχω ελευθερο χρονο ,δεν θα εβλαπτε αν εκανα και μια γνωριμια με καποιο φιλο που στην ουσια μονο απο το ιντερνετ συνομιλω
Γιατι οχι να μην γνωριστω και απο κοντα Δεν υπαρχει καποιο συγκεκριμενο σημειο ακει να κλεισουμε ενα ραντεβου

Καλά κλείστε ραντεβού και εάν συναντηθείτε να μου το πείτε και εμένα!!! :wav

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 22, 2012 10:08 pm
από ΕΙΡΗΝΗGR
Καλησπέρα
Ειρήνη (από Κρήτη)