Σελίδα 37 από 53

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 18, 2009 8:09 pm
από vasilisalt
ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΑΒΡΑΑΜ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.
ΕΛΠΙΖΩ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΓΛΥΚΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΙΓΩΝΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΦΕΡΑΝ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!!!

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 18, 2009 8:15 pm
από Andreasmas
Καλώς ήλθες ABRAAM στην παρέα μας!
Εύχομαι πολλές και καλές δημοσιεύσεις

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 18, 2009 8:19 pm
από panagiotisspy
Αδελφέ μου Αβραάμ, πιό σωστό θα ήταν να πω, καλώς σε βρήκα, αφού βλέπω ότι είσαι μέλος ενάμισυ χρόνο πριν από μένα! :smile:
Εύχομαι να κάνουμε καλή και ωφέλιμη παρέα, σε αυτόν τον όμορφο χώρο.

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 18, 2009 8:23 pm
από Andreasmas
vasilisalt έγραψε:ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΑΒΡΑΑΜ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.
ΕΛΠΙΖΩ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΓΛΥΚΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΙΓΩΝΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΦΕΡΑΝ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!!!
Βασίλη θα σε παρακαλέσω πολύ να μην καλοπιάνεις τον καθένα και να αφήνεις και κανέναν άλλον για κανένα τριγωνάκι.
ABRAAM μη του δίνεις,του έχουν απαγορεύσει τα γλυκά,δώστα σε μένα ή στον Παναγιώτη

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 18, 2009 8:27 pm
από vasilisalt
ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓ. ΟΡΟΣ ΣΑΣ ΤΟ ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ.
ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 1286 ΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΙΡΑΞΩ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΣΑΣ! (ΘΑ ΠΑΡΩ ΔΙΚΟ ΜΟΥ).
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ.
ΚΑΙ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΥΛΑ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ....

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 19, 2009 6:41 am
από aposal
Καλώς ήρθες αδελφέ Αβραάμ στην όμορφη παρέα μας! Εύχομαι να βρεις ανακούφιση στον παρόντα ιστοχώρο!
Γρηγορία από την Καβάλα καλημέρα!

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 19, 2009 7:26 am
από grigoria-ka
aposal έγραψε:Καλώς ήρθες αδελφέ Αβραάμ στην όμορφη παρέα μας! Εύχομαι να βρεις ανακούφιση στον παρόντα ιστοχώρο!
Γρηγορία από την Καβάλα καλημέρα!
καλημερα αποστολε,κ σε ολα τα παιδια καλημερα

:wav

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 16, 2011 11:58 am
από thanos54
Αθανασιος

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 16, 2011 1:02 pm
από aposal
Αδελφέ μου εσύ δεν είσαι ο γνωστός Θεσσαλονικιός Θανάσης, πάλαι ποτέ μέλος του φόρουμ; Χαίρομαι που σε "βλέπω" πάλι κοντά μας!

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 22, 2011 1:24 pm
από balloo
Ελένη