Σελίδα 36 από 53

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 21, 2009 1:38 am
από evagelia
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΝΝΑ!!ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΑ ΜΕΛΗ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΛΑ!!

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 21, 2009 6:12 am
από panagiotisspy
Καλώς ήρθες Αννα!
Καλή συνέχεια να έχουμε, με αδελφικότητα και κατανόηση! :smile:

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 21, 2009 8:49 am
από aposal
Καλοσωρίζω τους ολιγομίλητους Απόστολο (το 'χουμε εμείς οι Απόστολοι - εγώ είμαι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα) και Άννα.
Σας εύχομαι καλή διαμονή στο παρόν φόρουμ και μακάρι να ρωτάτε ό,τι σας απασχολεί.

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 21, 2009 9:42 am
από agiooros
annagr έγραψε:Γειά σας ονομάζομαι Άννα ..
Καλως ορισατε ολοι

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 21, 2009 10:21 pm
από annagr
Καλώς σας βρήκα και ευχαριστώ για το ζεστό καλωσόρισμα.. :1

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 15, 2009 11:39 am
από grigoria-ka
Γρηγορια (ξερετε οτι γιορταζω στις 25 ιανουαριου)(μη με ξεχασετε :lol: :lol: :lol: :lol: )

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 15, 2009 12:56 pm
από vasilisalt
grigoria-ka έγραψε:Γρηγορια (ξερετε οτι γιορταζω στις 25 ιανουαριου)(μη με ξεχασετε :lol: :lol: :lol: :lol: )
Ευτυχώς αγαπημένη μου Γρηγορία που μου το θύμησες γιατί θα το ξέχναγα!!!!!!!!!!!!!

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 18, 2009 8:15 am
από aposal
Καλώς ήρθες Γρηγορία, από την Άρτα (!)

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 18, 2009 6:44 pm
από grigoria-ka
aposal έγραψε:Καλώς ήρθες Γρηγορία, από την Άρτα (!)
αποστολε καλως σας βρηκα :smile: (απο καβαλα ειμαι)!

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 18, 2009 8:00 pm
από avramidis
ABRAAM