Σελίδα 31 από 53

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 10, 2008 12:13 pm
από NIKI
Βαφτισμένη ειμαι Νικολέττα.Αλλα στην Κύπρο με φωνάζουν Νίκη (γιορταζω την ημερα του Αγιου Νικολάου) .Με βαφτισαν Νικη απο τον μακαριτη τον νοννό μου που ονομαζόταν Νικόλαος.

Ευχαριστώ

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 10, 2008 12:21 pm
από xrysanthi
Χρυσάνθη..καλός σας βρήκα....

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 10, 2008 12:48 pm
από aposal
Σας καλωσορίζω, Νικολέτα και Χρυσάνθη (να με συγχωρεί η Νίκη, που είναι αρχαιότερή μου) στην παρέα μας και εύχομαι να σας είναι ευχάριστη η παραμονή σας edo.

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 10, 2008 6:54 pm
από iosif41
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΟΝΟΜΑΖΟΜΑΙ ΙΩΣΗΦ ΠΗΓΗΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ FORUM ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 10, 2008 8:11 pm
από iliasgr
καλως ηλθατε ολοι..............
καλη διαμονη στο site

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 11, 2008 8:53 am
από aposal
Καλώς ήρθες στην παρέα μας Ιωσήφ. Σου εύχομαι καλή διαμονή.

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 03, 2009 10:46 am
από ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ... ΤΟΝ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΜΟΥ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΣΤΟ FORUM.ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ... ΔΗΛΩΝΩ ΛΑΤΡΗΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ , ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΩ , ΜΟΛΙΣ ΠΑΤΑΩ ΤΟ ΠΟΔΙ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΟΥΡΑΝΟΥΠΟΛΗ ΣΧΕΔΙΑΖΩ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ .
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ!

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 03, 2009 11:26 am
από THEO-007
ΘΕΟΔΩΡΟΣ

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 05, 2009 12:01 pm
από aposal
Στέφανε και Θεόδωρε καλώ ήρθστε στο φόρουμ! Ελπίζω, εδώ μέσα, να βρείτε πραγματική επικοινωνία και πνευματική ανάπαυση.

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 14, 2009 10:39 pm
από ifigeneia
Ιφιγένεια