Σελίδα 30 από 53

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 04, 2008 2:03 pm
από heart
κωσταντινος

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 04, 2008 2:26 pm
από aposal
Κων/νε, καλώς ήρθες και από αυτήν την ενότητα!

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 04, 2008 2:40 pm
από petrosathonas
Ονομάζομαι Πέτρος.

Συγχαρητήρια για την προσπάθειά σας. Να είστε πάντα όλοι καλά.

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 04, 2008 2:56 pm
από aposal
Καλώς ήρθες Πέτρο στην παρέα μας.

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 06, 2008 7:23 pm
από thanashs54
Απο θεσσαλονικη ειμαι θα χαρω ιδιαιτερα αν θα μπορεσω να παω με καποιον απο σας στισ 9. του γεναρη 2009 στην μονη ΚΩΝΣΤΑΜΟΝΙΤΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ γιορταζει

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 10, 2008 11:28 am
από thanashs54
Συγνωμη το ονομα μου ειναι Θανασης

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 10, 2008 11:31 am
από aposal
thanashs54 έγραψε:Συγνωμη το ονομα μου ειναι Θανασης
Τι αντικρίζει ο οφθαλμός, στο έμβλημά σου, Θανάση;

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 10, 2008 11:34 am
από thanashs54
το απειρο

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 10, 2008 11:49 am
από NIKI
ΝΙΚΗ

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 10, 2008 12:00 pm
από aposal
Να υποθέσω Νίκη ότι αυτό είναι το Χριστιανικό σου όνομα, ή είναι συντομευμένο το όνομα του Αγίου Νικολάου;