Σελίδα 29 από 53

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 24, 2008 5:27 pm
από Teri
larys έγραψε:Καλησπέρα σας.Φλώρος είναι το δικό μου.και επ΄ευκαιρίας είναι και το πρώτο μου μύνημα.
Καλωσόρισες! Ωραίο όνομα! Έχεις ονομαστική εορτή και πότε;;;

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 24, 2008 5:30 pm
από larys
Είναι στις 18 Αυγούστου.
Φλώρου,Λαύρου,Λέωντος.

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 24, 2008 5:33 pm
από costisk
Ομολογώ σαν όνομα, πρώτη φορά το ακούω.

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 24, 2008 5:38 pm
από larys
Είναι λίγο σπάνιο.
Απ΄όσο ξέρω μέσα στον Ν.Σερρών (210.000)εγώ και ένας εξάδελφος έχουμε αυτό το όνομα. :D

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 25, 2008 5:18 am
από eleimon
Γεια σου Φλωρε καλως ορισες!!!!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol:

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 25, 2008 5:53 am
από Γεώργιος-Κέρκυρα
Το εκ δεξιών αναγραφόμενο, ήτοι Γεώργιος :arrow:

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 25, 2008 8:21 am
από aposal
Γεώργιε, Φλώρε και Ιωσήφ καλώς ήλθατε στην παρέα μας! Εύχομαι καλή διαμονή! Φλώρε, από Σιδηρόκαστρο στο Σουφλί με μετάθεση, ούτε στρατιωτικός να ήσουν!!
Πάντως το κοινό που έχουμε είναι η Θράκη, γιατί η καταγωγή μου είναι από Αλεξ/πολη. Βέβαια δεν έχω μείνει ποτέ για μεγάλο χρονικό διάστημα στην ωραία αυτή η πόλη, μόνο για διακοπές, αλλά έχω συγγενείς που ζούνε εκεί μόνιμα.
Όσον αφορά στην Κέρκυρα είχα την τύχει να γεννηθώ εκεί και να περάσω τους πρώτους 7 μήνες της ζωής μου.
Καλή συνέχεια!

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 04, 2008 11:34 am
από aggelikiglafki
Αγγελική

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 04, 2008 11:41 am
από thanashs54
Παρων και εγω Θανασης

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 04, 2008 11:45 am
από aposal
Αγγελική και Θανάση, καλώς ήρθατε στη παρέα μας και καλή διαμονή!
Από πού είστε αδέλφια μας; (Προαιρετική απάντηση).