Σελίδα 28 από 53
Re: Τα Ονόματά σας
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 16, 2008 4:54 pm
από Dimitra79
Γειά σας και απο εμένα...το ονομά μου είναι Δήμητρα και γιορτάζω στις 26 Οκτωβρίου.
Re: Τα Ονόματά σας
Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 17, 2008 9:11 am
από aposal
Καλώς ήρθες Δήμητρα στο ΕΔΩ ΑΘΩΣ! Εύχομαι η συμμετοχή σου στο φόρουμ να σε βοηθήσει όπως έγινε και με μένα.
Re: Τα Ονόματά σας
Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 18, 2008 8:39 pm
από thanasisevia
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Re: Τα Ονόματά σας
Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 19, 2008 12:14 am
από AndreasGewrgios
Καλησπέρα σας!Εγώ λέγομαι Ανδρέας.
Re: Τα Ονόματά σας
Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 19, 2008 4:42 am
από eleimon
Καλως ορισατε Θαναση και Ανδρεα ο Θεος και το φορουμ να μας βοηθησει ολους μας!!!!!!!
Re: Τα Ονόματά σας
Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 19, 2008 10:51 am
από aposal
Καλώς ήρθατε όλοι στην "οικογένειά μας"!
ΙΩΣΗΦ
Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 24, 2008 5:15 pm
από iosif41
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΝΟΜΑΖΟΜΑΙ ΙΩΣΗΦ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΥΡΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟ FORUM ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΒΑΤΟΠΕΔΙ.
Re: Τα Ονόματά σας
Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 24, 2008 5:20 pm
από larys
Καλησπέρα σας.Φλώρος είναι το δικό μου.και επ΄ευκαιρίας είναι και το πρώτο μου μύνημα.
Re: Τα Ονόματά σας
Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 24, 2008 5:22 pm
από costisk
Καλώς ήρθες Φλώρε. Σουφλί ε; στην άλλη άκρη...
Re: Τα Ονόματά σας
Δημοσιεύτηκε: Δευ Νοέμ 24, 2008 5:26 pm
από larys
Οι μεταθέσεις μας είναι για 3-5 χρόνια.
Τώρα Σουφλί,του χρόνου ποιός ξέρει :)