Σελίδα 26 από 53

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 09, 2008 8:03 pm
από greekboy1981
Είμαι ο Ευάγγελος απο Κομοτηνη ( περισσοτερα στοιχεία δεν δίνω για λογους προσωπικής ασφάλειας) και σας ευχομαι ενα καλό κι ευλογημένο Φθινώπορο !!

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 09, 2008 11:17 pm
από efstathioskal
Ευστάθιος, 20 Σεπτεμβρίου.

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 10, 2008 5:14 am
από nestor
Νέστορας.Να είστε όλοι καλά.

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 10, 2008 7:36 am
από aposal
Χαιρετίζω τα αδέλφια μας Βασίλη, Αναστάσιο, Ευαγγελία, Ευάγγελο Ευστάθιο και Νέστορα.
Οι περισσότεροι είστε γνωστοί εδώ και καιρό, όπως ο Βασίλης από την Κατερίνη (αν δεν κάνω λάθος), η Ευαγγελία από τις Η.Π.Α., ο Ευάγγελος από την Κομοτινή (ομοϊδεάτης και στα ποδοσφαιρικά) ο Στάθης από το Λονδίνο.
Εύχομαι να ωφεληθούμε όλοι από την ωράια παρέα μας.

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 10, 2008 8:15 am
από efstathioskal
Νά 'σαι καλά Αποστόλη!

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 10, 2008 10:57 am
από inaapp
aposal έγραψε:Χαιρετίζω τα αδέλφια μας Βασίλη, Αναστάσιο, Ευαγγελία, Ευάγγελο Ευστάθιο και Νέστορα.
Οι περισσότεροι είστε γνωστοί εδώ και καιρό, όπως ο Βασίλης από την Κατερίνη (αν δεν κάνω λάθος),
Σωστά θυμάσαι. Η καταγωγή από χωριό πλάϊ στην Κατερίνη. Κάτοικος όμως νομού Αρκαδίας.

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 10, 2008 11:16 am
από aposal
Αρκάς;
Και πώς βρέθηκες από τα ψηλά στα χαμηλά; :lol: :lol:

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 10, 2008 11:52 am
από inaapp
aposal έγραψε:Αρκάς;
Και πώς βρέθηκες από τα ψηλά στα χαμηλά; :lol: :lol:

Ρώτα τον πατέρα μου :lol: :lol: :lol:

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 10, 2008 7:45 pm
από evagelia
ΣΥΓΝΟΜΗ ΔΕΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΑ ΜΕΝΟ ΗΠΑ.ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 17, 2008 9:19 am
από pepiixthis
ΕΥΤΕΡΠΗ