Σελίδα 25 από 32

Re: Συνάντηση στα Μετέωρα στις 18/10/09

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 19, 2009 11:47 am
από agiooros
ester σε βλέπω.
Μας την έκανες απο το τραπέζι. :P
Θα δώσεις τα χαιρετίσματα στον κουμπάρο σου τον Κωνσταντίνο για την ξενάγηση.

Re: Συνάντηση στα Μετέωρα στις 18/10/09

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 19, 2009 11:48 am
από panagiotisspy
Πω - πω έχω καιρό να γελάσω έτσι! :lol: :lol:

Νάσαστε όλοι καλά!

Και καλή χώνεψη παιδιά! :lol: :lol:

Ο Παράδεισος μπορεί να περιμένει!!! :lol: :lol: :lol:

Re: Συνάντηση στα Μετέωρα στις 18/10/09

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 19, 2009 11:49 am
από agiooros
panagiotisspy έγραψε:Να μετονομαστεί το topic σε:


Συνάντηση με τα Μετέωρα σαγόνια του φόρουμ στις 18/10/09
:lol: :lol: :lol:

Re: Συνάντηση στα Μετέωρα στις 18/10/09

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 19, 2009 11:51 am
από aposal
panagiotisspy έγραψε:Να μετονομαστεί το topic σε:
Συνάντηση με τα Μετέωρα σαγόνια του φόρουμ στις 18/10/09
+∞

Re: Συνάντηση στα Μετέωρα στις 18/10/09

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 19, 2009 11:54 am
από aposal
Νομίζω ότι γράφω τα πιο μεστά (πνευματικά) κείμενα! :mrgreen:

Re: Συνάντηση στα Μετέωρα στις 18/10/09

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 19, 2009 12:01 pm
από panagiotisspy
Σε αυτό το topic, έχουμε τον πιο όμορφο ευγενή ανταγωνισμό απόψεων σε θέματα κρέατος συγγνώμη πνεύματος.

Re: Συνάντηση στα Μετέωρα στις 18/10/09

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 19, 2009 12:04 pm
από Dimitris39
Εγω στις 2.00 θα ξαπλωνα λιγο και με κρατησατε με τις φλυαριες σας και της φωτος
τωρα που περασε η ωρα συνεχιστε να εχω κατι να διαβαζω
Παντως Αποστολε, Παναγιωτη,Ηλια ,Αγγελικη .,Πεπη .....χασατε αληθεια σας λεω δεν ξερω πως ειτανε η αλλες συναντησεις αλλα αυτη ειτανε αλλο πραμα φαινετε ετσι και αλιως απο τις φωτογραφιες

Re: Συνάντηση στα Μετέωρα στις 18/10/09

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 19, 2009 12:09 pm
από ester
Τους χαιρετισμούς μου.
Φυσικά θα μεταφέρω και στον Κώστα.

Φύγαμε νωρίς, διότι είχαμε πίσω το ..... στράτευμα.
Φυσική βία. Αν θέλαμε ας κάναμε κι αλλιώς.
Εγώ είχα δύο κοντά μου και Κώστας φυσικά ολόκληρη την κομπανία του.
Ονόματα δεν λέμε σπίτια δεν χαλάμε.
Σε πληροφορώ όμως ότι την ίδια δουλειά κάναμε κι εμείς κάπου αλλού.
Όχι στον Πολύζο (του είχαν κόψει το ρεύμα) αλλά κάπου αλλού λίγο πιο πέρα.
Μετά της κουστωδίας μας κι εμείς φυσικά.

Γύρω στις 1:45 περίπου αναχώρησα βαρύς βαρύς κι ασήκωτος από την Καλαμπάκα.
Έχασα λίγο αυτή την φορά, γιατί σε διπλό ταμπλό δεν μπορείς να παίξεις.
Αλλά ευελπιστώ σε μια άλλη φορά.

Re: Συνάντηση στα Μετέωρα στις 18/10/09

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 19, 2009 12:19 pm
από pepiixthis
smarti έγραψε: Εικόνα
Αυτό το πιάτο ειναι του Νικόλα??Λιγα μου φαινονται :lol: :lol:
Απο οτι βλέπω περάσατε τελεια..
Καλά μονο σε 1 Μονη πηγατε βρε?
Πως ηταν η θεια Λειτουργία?

Re: Συνάντηση στα Μετέωρα στις 18/10/09

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 19, 2009 12:31 pm
από zefs2008
φαγατε; προσέχτε μη γίνετε δαμάλια