Σελίδα 23 από 53

Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 11, 2008 4:24 pm
από nemesis123
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ :razz:

Δημοσιεύτηκε: Δευ Αύγ 11, 2008 10:11 pm
από Donkihote
Καλησπερα στην ομορφη παρεα!!! ειμαι ο θανασης

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 12, 2008 7:56 am
από agiooros
Καλως ηρθατε ολοι σας.
Καλη διαμονη εδω

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 12, 2008 3:18 pm
από giorgospet
Ευχαριστούμε Νικόλαε.

Γεώργιος.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 12, 2008 9:12 pm
από Dimitris32
Kalispera sas,

eimai o Dimitris.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 21, 2008 9:48 am
από aposal
Καλώς ήρθατε όλοι στην παρέα μας και εύχομαι όλοι να βγούμε ωφελημένοι από την "συμβίωσή" μας εδώ.

Δημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 22, 2008 10:06 am
από kalispera123
Με λένε ΚΑΛΛΙΟΠΗ, και εορτάζω στις 8 Ιουνίου της ΑΓΙΑΣ ΚΑΛΛΙΟΠΗΣ.


[b]Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΒΟΗΘΟΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.[/b]

Δημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 22, 2008 10:29 am
από aposal
Καλλιόπη, σε καλοσωρίζω όχι σαν αρχαιότερος (για να μην σκανδαλίσω πάλι τον καλό αδελφό relis), ούτε σαν (πνευματικά) ανώτερος, γιατί δεν είμαι τίποτε από τα δύο, αλλά σαν ένας απλός αδελφός που έτυχε να είναι μέσα στο forum την ώρα αυτή.
Να είσαι καλά και εύχομαι πάντα ωφελημένη από την εδώ παρουσία σου.

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Αύγ 23, 2008 1:30 pm
από ChristosPap
Χρήστος, αμαρτωλός και ανάξιος...

Εύχεσθε...

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 26, 2008 11:45 am
από perivleptos
Κωνσταντίνος το όνομα μου,
και με την ευκαιρία επισυνάπτω μια πρόσφατη φωτογραφία απο μια βόλτα με καραβάκι στο Αγιο Ορος.

Εικόνα