Σελίδα 21 από 24
Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 16, 2008 1:20 pm
από aposal
Δεν μπορώ να αντικρίζω έναν νέο με ιδανικά να είναι οπαδός του κατεστημένου και των μεγάλων επιχειρηματιών!
Ελάτε αγαπημένοι μου αδελφοί στον υγιή λαό του ΠΑΟΚ (κι όμως υπάρχει τέτοιος)!
Κόντρα στις οικονομικές εξαρτήσεις, στην αναξιοκρατία, στην πολυτέλεια και την χλιδή, στην φαυλότητα και την ισοπεδωση των όλων των αξιών, αλλά κοντά στα υπέρτατα ιδανικά της ισονομίας και ισότητας, στον συνεχή αγώνα (πνευματικό και μη) και την - κυρίως στην ταπείνωση!
Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 16, 2008 3:57 pm
από agiooros
Συμμετοχές
theodora (1 άτομο)
dionysisgr (2 άτομα)
aposal (2 άτομα)
iliasgr (άτομα?)
agiooros (2 άτομα)
Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 16, 2008 4:06 pm
από Nikolaos490
αυτοί που πνευματικά θα είναι μαζί σας, μετράνε...;
Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 16, 2008 4:15 pm
από agiooros
Nikolaos490 έγραψε:αυτοί που πνευματικά θα είναι μαζί σας, μετράνε...;
Nikolae se theloume paron oxi mono pnevmatika.
Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 16, 2008 4:23 pm
από Nikolaos490
συμπάθα με αδελφέ,
δυστυχώς για μένα θα εφημερεύω στη Μυροβόλο.
Μόνο η σκέψη μου θα σας συνοδεύει αυτή τη φορά.
Ελπίζω στις προσευχές σας...
Να περάσετε καλά και να ανταμειφθεί ο κόπος σας με πλούσια ευλογία από τα προσκυνήματα.
Νικόλαος
Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 16, 2008 4:33 pm
από agiooros
Nikolaos490 έγραψε:συμπάθα με αδελφέ,
δυστυχώς για μένα θα εφημερεύω στη Μυροβόλο.
Μόνο η σκέψη μου θα σας συνοδεύει αυτή τη φορά.
Ελπίζω στις προσευχές σας...
Να περάσετε καλά και να ανταμειφθεί ο κόπος σας με πλούσια ευλογία από τα προσκυνήματα.
Νικόλαος
kali doulia na exeis aderfe.
O osios David kai o Agios giannis o rossos panta mazi sou.
Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 16, 2008 4:57 pm
από agiooros
ιερα μονη οσιου δαυιδ
Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 16, 2008 5:04 pm
από panosgreece
agiooros έγραψε:
ιερα μονη οσιου δαυιδ
θα χαρω να σας δω ολους απο κοντα
Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 16, 2008 5:25 pm
από agiooros
Συμμετοχές
theodora (1 άτομο)
dionysisgr (2 άτομα)
aposal (2 άτομα)
iliasgr (άτομα?)
panosgreece (άτομα?)
agiooros (2 άτομα)
Να δηλώνετε πόσα άτομα θα έρθετε και αν θα μείνουμε όλοι όσιο Δαβίδ.
Εγώ προσπαθώ να επικοινωνήσω αλλά θα είναι δύσκολο.
Πιστεύω να τα καταφέρω.
Θέλετε να προσπαθήσετε και εσείς να τηλεφωνήσετε?
Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 16, 2008 7:21 pm
από inaapp
Εγώ πάντως θα ήθελα να συναντήσω το φίλο μου Iona. Δέθηκα μαζί του από τη "σύγκρουση" που έχουμε. Αλλά εαν συμβεί κάποτε αυτό, αποκλείεται να συζητήσω για θέματα περί τυχερών [-X :-O