Λέσχη Αναγνωστών
Συντονιστής: Συντονιστές
-
VASSILIKH
- Συστηματικός Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 156
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: Μεσολόγγι
- Επικοινωνία:
Re: Λέσχη Αναγνωστών
θα προσπαθήσω κι εγώ να το πάρω...το έχω στο νου μου από καιρό...
- vasilikirimp
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1403
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 05, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: Κατερίνη
- Επικοινωνία:
Re: Λέσχη Αναγνωστών
Αποστόλη μη με καρφώνεις έτσι απροκάλυπτα !!!!!!!
Προσπαθώ - προσπαθώ το κατά δύναμιν ...........
αλλά όπως προείπα είμαι και γυναίκα .....παρασύρομαι και απο καμμιά βιτρίνα.
το βιβλίο θα το πάρω και εγώ και θα ξεκινήσω - αναμένω συμμετοχές και να ορίσουμε μια πρώτη μέρα που θα συζητήσουμε ( έστω και αν το πάμε με κεφάλαια )
Προσπαθώ - προσπαθώ το κατά δύναμιν ...........
αλλά όπως προείπα είμαι και γυναίκα .....παρασύρομαι και απο καμμιά βιτρίνα.
το βιβλίο θα το πάρω και εγώ και θα ξεκινήσω - αναμένω συμμετοχές και να ορίσουμε μια πρώτη μέρα που θα συζητήσουμε ( έστω και αν το πάμε με κεφάλαια )
Re: Λέσχη Αναγνωστών
Kαι εγώ θέλω να δηλώσω συμμετοχή αλλά το βιβλίο "Οι Γκουρού, ο Νέος και ο Γέροντας Παίσιος" το έχω διαβάσει. το 2ο "Ο Δρομος της ζωης", γραμματα σε μια ψυχη επιστολες του Αγιου Θεοφανη σε μια κοπελα, από εδώ που είμαι λίγο δύσκολο να το βρώ. Έχω μαζί μου όμως Γέροντος Εφραίμ Φιλοθείτου "Ο Γεροντάς μου Ιωσήφ ο ησυχαστής (1897-1959) και του Αγιου Ιωάννου του Χρυσοστόμου 1."Η Προσευχή - τα νέυρα της ψυχής", 2. " Η ελεημοσύνη - η καρδιά της αρετής" και 3. " ταπείνωσις, υπερηφάνεια, κενοδοξία, αλαζονεία και καύχησης". Ξεκινήστε εσείς τώρα και βλέπουμε! 
Γνωρισόν μοι Κύριε, οδόν εν η πορεύσομαι, ότι προς σέ ήρα την ψυχήν μου..
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26225
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Λέσχη Αναγνωστών
Για την ώρα η αναλογία δείχνει να είναι 100 : 1 (βιτρίνα : βιβλίο)vasilikirimp έγραψε:Αποστόλη μη με καρφώνεις έτσι απροκάλυπτα !!!!!!!
Προσπαθώ - προσπαθώ το κατά δύναμιν ...........
αλλά όπως προείπα είμαι και γυναίκα .....παρασύρομαι και απο καμμιά βιτρίνα.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
- vasilikirimp
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1403
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 05, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: Κατερίνη
- Επικοινωνία:
Re: Λέσχη Αναγνωστών
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26225
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Λέσχη Αναγνωστών
Όταν κάνουμε παρατηρήσεις ο ένας στον άλλον, δεν αποσκοπούμε στην πρόκληση αντίδρασης, αλλά βελτίωση του αδελφού/αδελφής μας. Γι' αυτό προτρέπω στα μέλη να με διορθώνουν όσο πιο συχνά μπορούν, αλλά, δυστυχώς, σπανίως το κάνουν.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
- vasilikirimp
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1403
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 05, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: Κατερίνη
- Επικοινωνία:
Re: Λέσχη Αναγνωστών
Με όλο το ΣΕΒΑΣΜΟ
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26225
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Λέσχη Αναγνωστών
Το 100:1 ήταν χιούμορ βεβαίως. Αυτό το περίεργο και εύκολα παρεξηγήσιμο χιούμορ μου.vasilikirimp έγραψε:Με όλο το ΣΕΒΑΣΜΟ
Με το χιούμορ μου όμως, σας δίνεται η ευκαιρία να τσεκαρετε τυχόν υπολείμματα εγωισμού.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
- vasilikirimp
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1403
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 05, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: Κατερίνη
- Επικοινωνία:
Re: Λέσχη Αναγνωστών
Τώρα δίχως να φανώ και εντελώς.........ξανθιά αν πω ότι δε σε κατάλαβα;
Παρεξηγήθηκες ; γιατι και εγώ χιούμορ έκανα !!! Με την ηλικία σου !!!!!
Τ'άλλα δε τα κατάλαβα που κολλάνε

Παρεξηγήθηκες ; γιατι και εγώ χιούμορ έκανα !!! Με την ηλικία σου !!!!!
Τ'άλλα δε τα κατάλαβα που κολλάνε
-
petrosathonas
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1460
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 29, 2008 4:55 pm
Re: Λέσχη Αναγνωστών
Βιτρίνες σε βιβλιοπωλεία που πουλάνε εκκλησιαστικά βιβλία εννούσε ο aposal.
