Σελίδα 3 από 3
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 06, 2008 7:38 pm
από alithis
geonutr έγραψε:αγαπητέ alithis δεν ξέρω αν είναι εκτός Εκκλησίας ή όχι, αλλά φέρω το όνομα αυτής της Αγίας μέσω ένος θαυμαστού σημείου (το οποίο δεν έχει σχέση με το μήλο) και πίστεψε με, μόνο εκτός Εκκλησίας δεν είναι αυτή η Αγία..
αγαπητη μου,
συγχωρεστε με ,αλλα νομιζω πως ωρες ωρες δεν μιλαμε ελληνικα...ποιος ειπε,ευλογημενη ψυχη,οτι η αγια ειναι εκτος Εκκλησιας? ειπα τετοιο ραγμα?!!Κυριε ελεησον ...
ειπα πως η μονη της αγιας στην περιοχη της Λυκοβρυσης ,καπου στη Μεταμορφωση ,ειναι εκτος Εκκλησιας...την Αγια κ εγω προσωπικως την ευλαβουμαι κ την αγαπω ιδιαιτερα..."δοξαν ρεουσαν υπεριδουσα..."
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 06, 2008 10:04 pm
από Melpomeni
filotas έγραψε:Το σχέδιο του Θεού για τον κάθε άνθρωπο είναι άγνωστο κι οι βουλές Του ανεξερεύνητες. Όμως ο κάθε άνθρωπος χαράσσει την πορεία του σύμφωνα με το θέλημα του Θεού και τα δεδομένα που έχει.
Όσοι και όσες, λοιπόν, αποφασίσουν να κάνουν έγγαμο βίο ας το κάνουν με περίσκεψη, προσοχή και προσευχή, έχοντας υπ' όψη τους όμως ποιος είναι ο βασικός σκοπός του Γάμου. Ο βασικός σκοπός του Γάμου είναι η αλληλοσυμπλήρωση και η αλληλοϋποστήριξη των συζύγων στην πορεία τους προς τη Βασιλεία των Ουρανών. Αν είναι το θέλημα του Θεού η πορεία αυτή να περιλαμβάνει και παιδιά, τότε να φροντίσουν ν' αξιοποιήσουν την ευλογία αυτή για να συμπεριλάβει κι αυτά η προς τα Άνω πορεία, αν όχι τότε ν' αξιοποιήσουν τη ζωή τους με όποιο τρόπο τους υποδείξει ο Θεός.
Η εμμονή στην τεκνογονία είναι εγωισμός και δεν οδηγεί πάντοτε σε καλά αποτελέσματα. Τα ζευγάρια που έχουν δυσκολίες στην τεκνογονία, ας συνεχίζουν τον κοινό πνευματικό τους αγώνα με τη στήριξη του Πνευματικού τους και με ελπίδα στην Αγάπη και τη Δύναμη του Θεού, που έκανε το γέρο Αβραάμ και τη στείρα Σάρα, τους ηλικιωμένους Ιωακείμ και Άννα και τους επίσης ηλικιωμένους Ζαχαρία και Ελισσάβετ, που δεν έχασαν πρά τα φαινόμενα την ελπίδα τους, ν' αποκτήσουν υπέροχα παιδιά, που έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην πορεία της Σωτηρίας του ανθρωπίνου γένους.
Πολυ σωστα ! ! !
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 06, 2008 10:13 pm
από dimitrakis
Δεν λέμε στο Πατερ ημών, γενηθήτω το θέλημά σου;
Ο Χρυσόστομος έλεγε σε προσευχή. Κύριε το Σον θέλημα γενέσθω και μη το εμόν.
Γιατί όμως;
Γιατί ο Θεός θέλει το καλό μας.
Αν του ζητήσουμε κάτι με πίστη και επιμονή θα μας το δώσει.
Αυτό όμως μπορεί να μην είναι καλό και να μας μπλέξει σε προβλήματα.
Αν πούμε όμως γενηθήτω το θέλημά Σου μπορεί να μην το δώσει.
Ετσι θα αποφύγουμε τα προβλήματα.
Γιατί;
Γιατί ο Θεός είναι η Αγάπη και επειδή μας αγαπά δίνει αυτό που είναι καλύτερο για μας.
Αν εμείς ζητήσουμε ένα μωρό μπλέκονται πολλοί παράγοντες και ερωτήματα.
1. Ζητάμε μωρό για να μας γηροκομίσει; Υπαρξιακό.
2. Ζητάμε μωρό για να είμαστε ιν στην κοινωνία. Ουτοπία.
3. Ζητάμε μωρό για να καταξιώσουμε τον γάμο μας. Αντιερωτικό.
Ο Θεός πιστεύω βλέπει διαφορετικά τα πράγματα.
Μας είπε για αγάπη και όχι για τα 3 παραπάνω.
Είναι ο ίδιος η Αγάπη και γνωρίζει τα προβλήματα των ανθρώπων.
Γνωρίζει τι πρέπει να κάνει για την ευτυχία του ζευγαριού.
Αγαπά όλα τα ζευγάρια αλλά θέλει να έχουν Αγάπη Ερωτική. Γιατί είναι ο -Νημφίος- της Εκκλησίας.
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 07, 2008 8:06 am
από aposal
filotas έγραψε:Το σχέδιο του Θεού για τον κάθε άνθρωπο είναι άγνωστο κι οι βουλές Του ανεξερεύνητες.
Η εμμονή στην τεκνογονία είναι εγωισμός και δεν οδηγεί πάντοτε σε καλά αποτελέσματα.
Πόσο δίκιο έχεις αδελφέ μου!