Σελίδα 3 από 3
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 16, 2008 1:37 pm
από aposal
Το Άγιον Όρος είναι αγκάθι για τον πονηρό, που του προκαλεί, αιώνες τώρα, αβάσταχτο πόνο! Δεν μπορεί να το αντέξει και γι' αυτό κάνει τα αδύνατα δυνατά για να το διαλύσει! Είτε με τον πακτωλό χρημάτων που εισρέουν στο Άγιον Όρος, δήθεν ως συντήρηση των μονών, είτε με την κατάλυση του αβάτου!
Όποιος μιλάει για άβατο, κάνει (εκούσια ή ακούσια) αυτό που θέλει ο διάβολος!
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 16, 2008 3:30 pm
από Melpomeni
preloude έγραψε:εγω ξερω γιατι θελουν να καταργηθει το αβατον του αγιου ορους μερικες γυναικειες οργανωσεις αλλα δεν το λεω .
Να το πεις ! Να τις ξεσκεπασεις ! Πως θα τις αντιμετωπισουμε αν δεν ξερουμε πως σκεφτονται ;
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 16, 2008 3:43 pm
από Melpomeni
Tom1 έγραψε:ENNOEITAI ΠΩΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΕΝΙΚΕΥΟΥΜΕ.ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟ,ΚΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΑΠΟ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ Η ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ,ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.ΑΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΠΩΣ ΘΕΛΟΥΝ ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΑΡΣΗ ΤΟΥ ΑΒΑΤΟΥ,ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ.ΟΡΙΣΤΕ ΟΥΤΕ Η ΑΔΕΛΦΗ ΜΕΛΠΟΜΕΝΝΗ ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΑΡΘΕΙ ΤΟ ΑΒΑΤΟ.
ΜΗΝ ΤΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΟΛΑ ΣΕ ΕΝΑ ΤΣΟΥΒΑΛΙ.
Δεν πρεπει να επιτρεπουμε σε κανενα να χτυπαει την Εκκλησια η τους θεσμους της. Με καμμια προθεση η αφορμη και κατω απο κανενα προσωπειο δικαιοσυνης και ισοτητας.
Ο μεγαλυτερος φεμινιστης ,(αν μου επιτρεπεται ο ορος) ολων των αιωνων ειναι ο Χριστος. Ο μεγαλυτερος ανθρωπιστης. Αυτος που αγαπησε και ελευθερωσε και τον ανδρα και τη γυναικα. Πουθενα,σε ολη την πορεια του ανθρωπινου γενους,δεν βρηκε η γυναικα αξιοπρεπεια ,αποδοχη, αξιωση και αγαπη, ει μη στην Εκκλησια του Χριστου.
Οι παντος ειδους αγαπολογοι,ανδρες και γυναικες, κατηντησαν τη γυναικα ενα κουρελι ,ενα ειδος εμποριου και μια δολοφονο του αγεννητου παιδιου της.
Και την αποξενωσαν απο το σπιτι του Πατερα της. Την Εκκλησια μας.
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 16, 2008 4:15 pm
από ANTREAS
οσο και να θελουν οι γυναικες το ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ δεν προκειται ποτε να επιτρεψει σε γυναικες να μπουνε μεσα..ειναι μια παραδοση που δεν θα παψει ποτε.μονο αν το επιτρεψει ο ΘΕΟΣ.
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 16, 2008 4:21 pm
από Melpomeni
ANTREAS έγραψε:οσο και να θελουν οι γυναικες το ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ δεν προκειται ποτε να επιτρεψει σε γυναικες να μπουνε μεσα..ειναι μια παραδοση που δεν θα παψει ποτε.μονο αν το επιτρεψει ο ΘΕΟΣ.
ΔΙΟΡΘΩΣΗ : οσο και να θελουν οι εχθροι της Εκκλησιας ,το Αγιο Ορος δεν προκειται ποτε να επιτρεψει ....κλπ.....κλπ.....κλπ
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 16, 2008 5:18 pm
από kostas_k
Melpomeni έγραψε:Tom1 έγραψε:ENNOEITAI ΠΩΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΕΝΙΚΕΥΟΥΜΕ.ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟ,ΚΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΑΠΟ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ Η ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ,ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.ΑΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΠΩΣ ΘΕΛΟΥΝ ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΑΡΣΗ ΤΟΥ ΑΒΑΤΟΥ,ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ.ΟΡΙΣΤΕ ΟΥΤΕ Η ΑΔΕΛΦΗ ΜΕΛΠΟΜΕΝΝΗ ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΑΡΘΕΙ ΤΟ ΑΒΑΤΟ.
ΜΗΝ ΤΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΟΛΑ ΣΕ ΕΝΑ ΤΣΟΥΒΑΛΙ.
Δεν πρεπει να επιτρεπουμε σε κανενα να χτυπαει την Εκκλησια η τους θεσμους της. Με καμμια προθεση η αφορμη και κατω απο κανενα προσωπειο δικαιοσυνης και ισοτητας.
Ο μεγαλυτερος φεμινιστης ,(αν μου επιτρεπεται ο ορος) ολων των αιωνων ειναι ο Χριστος. Ο μεγαλυτερος ανθρωπιστης. Αυτος που αγαπησε και ελευθερωσε και τον ανδρα και τη γυναικα. Πουθενα,σε ολη την πορεια του ανθρωπινου γενους,δεν βρηκε η γυναικα αξιοπρεπεια ,αποδοχη, αξιωση και αγαπη, ει μη στην Εκκλησια του Χριστου.
Οι παντος ειδους αγαπολογοι,ανδρες και γυναικες, κατηντησαν τη γυναικα ενα κουρελι ,ενα ειδος εμποριου και μια δολοφονο του αγεννητου παιδιου της.
Και την αποξενωσαν απο το σπιτι του Πατερα της. Την Εκκλησια μας.
ΑΠΕΙΡΑ ΜΠΡΑΒΟ
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 16, 2008 5:19 pm
από Carlos
επειδή δεν βλέπω κάποιος να το έχει γράψει, οι συγκεκριμένες γυναίκες είναι μέλη του ΣΥΡΙΖΑ. και με αυτήν την ιδιότητα κάνανε την συγκεκριμένη πράξη.
Αυτό κάποιοι το λένε και "κοινωνικό φιλελευθερισμο"!!
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 16, 2008 6:39 pm
από Melpomeni
Carlos έγραψε:επειδή δεν βλέπω κάποιος να το έχει γράψει, οι συγκεκριμένες γυναίκες είναι μέλη του ΣΥΡΙΖΑ. και με αυτήν την ιδιότητα κάνανε την συγκεκριμένη πράξη.
Αυτό κάποιοι το λένε και "κοινωνικό φιλελευθερισμο"!!
ΣΥΡΙΖΑ λοιπον ! ειπα κι εγω...δεν χρειαστηκε να ψαξεις και πολυ νομιζω.
"Κοινωνικος φιλελευθερισμος" λοιπον ! Η με αλλα λογια, μη σας κραταει η Εκκλησια στο σκοταδι,αν φατε απο αυτον το καρπο,θα αποκτησετε γνωση ...θα γινετε θεοι !
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 17, 2008 7:55 am
από ANTREAS
Melpomeni έγραψε:ANTREAS έγραψε:οσο και να θελουν οι γυναικες το ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ δεν προκειται ποτε να επιτρεψει σε γυναικες να μπουνε μεσα..ειναι μια παραδοση που δεν θα παψει ποτε.μονο αν το επιτρεψει ο ΘΕΟΣ.
ΔΙΟΡΘΩΣΗ : οσο και να θελουν οι εχθροι της Εκκλησιας ,το Αγιο Ορος δεν προκειται ποτε να επιτρεψει ....κλπ.....κλπ.....κλπ
η τοποθετηση σου ειναι σωστη..