Σελίδα 3 από 12

Re: Με αγάπη.. για τα παιδιά!!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 24, 2011 10:28 am
από smarti
Πρώτα ο Θεός

Λίστα ονομάτων συμμετοχής

1. Agio oros ( Νίκος)
2. panagiotisspy( Παναγιώτης)
3. stathis73 ( Στάθης)
4. dionysisgr( Διονύσης)
5.gkou (Γεωργία)
6.Evi_J ( Παρασκευή)
7.iliasgr ( Ηλίας)
8.ανωνυμος
9.stathisekp ( Στάθης)
10.aposal ( Απόστολος)
11.vasilisalt ( Βασίλης)
12.ανώνυμος
13.ανώνυμος
14.Andreasmas( Ανδρέας)
15.smarti ( Σμαρώ)
16.angieholi (Αγγελική)
17. Αθανασία
18. Elpida ( Ελπίδα)
19.toula ( Παναγιώτα)

Δόξα Τω Θεώ

Πρώτα ο Θεός αν είναι θέλημα Του η λίστα συνεχίζεται....

Re: Με αγάπη.. για τα παιδιά!!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 24, 2011 10:30 am
από smarti
Πρώτα ο Θεός

Λίστα ονομάτων συμμετοχής

1. Agio oros ( Νίκος)
2. panagiotisspy( Παναγιώτης)
3. stathis73 ( Στάθης)
4. dionysisgr( Διονύσης)
5.gkou (Γεωργία)
6.Evi_J ( Παρασκευή)
7.iliasgr ( Ηλίας)
8.ανωνυμος
9.stathisekp ( Στάθης)
10.aposal ( Απόστολος)
11.vasilisalt ( Βασίλης)
12.ανώνυμος
13.ανώνυμος
14.Andreasmas( Ανδρέας)
15.smarti ( Σμαρώ)
16.angieholi (Αγγελική)
17. Αθανασία
18. eleimon ( Ελπίδα)
19.toula ( Παναγιώτα)

Δόξα Τω Θεώ

Πρώτα ο Θεός αν είναι θέλημα Του η λίστα συνεχίζεται....

Re: Με αγάπη.. για τα παιδιά!!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 24, 2011 10:34 am
από panagiotisspy
panagiotisspy έγραψε:Σμαρούλα, εδώ που είμαι δεν υπάρχει Πειραιώς.. :105 :105

Και δυστυχώς κάποιο πρόβλημα έχω με το webbanking μου και δε μπορώ να καταθέσω.. :( :(

Επομένως, ο μοναδικός τρόπος, είναι να μου δώσεις έναν προσωπικό λογαριασμό σου Εθνικής, Εμπορικής ή Αγροτικής (μόνο αυτές υπάρχουν εδώ), να σου καταθέσω εσένα ένα ποσόν που θα σου πω πόσο είναι και να το καταθέσεις μετά εσύ στον λογαριασμό της Πειραιώς.... :8 :8 :8 :8
Παιδιά, θέλω μια εξυπηρέτηση, όπως ακριβώς έγραψα παραπάνω στη Σμαρώ..
Αλλά η Σμαρώ, δεν έχει λογαριασμό σε αυτές τις 3 τράπεζες που ανέφερα..
Αν κάποιος από τους συμμετέχοντες έχει λογαριασμό σε κάποια απ' αυτές τις 3, αν δεν τον πειράζει, να μου δώσει λογαριασμό να του καταθέσω ένα ποσόν και να το βάλει μετά στην Πειραιώς μαζί με όποιο ποσόν επιθυμεί ο ίδιος για τον εαυτό του.
Δυστυχώς ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ, για να συμμετάσχω εγώ.. :( :(

Re: Με αγάπη.. για τα παιδιά!!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 24, 2011 10:53 am
από stathis73
Στειλε Παναγιωτη στον Βγενοπουλο με acs ή απλο ταχυδρομειο το ποσο σε εναν φακελο και να παει ο Βασίλης στο χανι να το κανει σουβλάκια :mrgreen: πλάκα κανω ετσι;..................και θα τα καταθέση μαζι με τα δικά σου ο Βασίλης. :wink:

Re: Με αγάπη.. για τα παιδιά!!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 24, 2011 10:55 am
από panagiotisspy
stathis73 έγραψε:Στειλε Παναγιωτη στον Βγενοπουλο με acs ή απλο ταχυδρομειο το ποσο σε εναν φακελο και να παει ο Βασίλης στο χανι να το κανει σουβλάκια :mrgreen:
Και γιατί να πάει ο Βασίλης στο χάνι δηλαδή να το κάνει σουβλάκια και να μην πάω εγώ?? :mrgreen: :mrgreen:
Στο κάτω κάτω εμένα μου λείπουν κιλά, ενώ του Βγενόπουλου του περισσεύουν!! :lol: :28

Re: Με αγάπη.. για τα παιδιά!!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 24, 2011 10:57 am
από stathis73
Και αυτό σωστό Παναγιωτη :lol: :lol: :lol:

Re: Με αγάπη.. για τα παιδιά!!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 24, 2011 11:03 am
από panagiotisspy
smarti έγραψε:Πρώτα ο Θεός

Λίστα ονομάτων συμμετοχής

1. Agio oros ( Νίκος)
2. panagiotisspy( Παναγιώτης) - αναζητεί "χορηγό"!! :mrgreen: :mrgreen:
3. stathis73 ( Στάθης)
4. dionysisgr( Διονύσης)
5.gkou (Γεωργία)
6.Evi_J ( Παρασκευή)
7.iliasgr ( Ηλίας)
8.ανωνυμος
9.stathisekp ( Στάθης)
10.aposal ( Απόστολος)
11.vasilisalt ( Βασίλης)
12.ανώνυμος
13.ανώνυμος
14.Andreasmas( Ανδρέας)
15.smarti ( Σμαρώ)
16.angieholi (Αγγελική)
17. Αθανασία
18. eleimon ( Ελπίδα)
19.toula ( Παναγιώτα)

Δόξα Τω Θεώ

Πρώτα ο Θεός αν είναι θέλημα Του η λίστα συνεχίζεται....

Re: Με αγάπη.. για τα παιδιά!!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 24, 2011 12:23 pm
από panagiotisspy
panagiotisspy έγραψε:
panagiotisspy έγραψε:Σμαρούλα, εδώ που είμαι δεν υπάρχει Πειραιώς.. :105 :105

Και δυστυχώς κάποιο πρόβλημα έχω με το webbanking μου και δε μπορώ να καταθέσω.. :( :(

Επομένως, ο μοναδικός τρόπος, είναι να μου δώσεις έναν προσωπικό λογαριασμό σου Εθνικής, Εμπορικής ή Αγροτικής (μόνο αυτές υπάρχουν εδώ), να σου καταθέσω εσένα ένα ποσόν που θα σου πω πόσο είναι και να το καταθέσεις μετά εσύ στον λογαριασμό της Πειραιώς.... :8 :8 :8 :8
Παιδιά, θέλω μια εξυπηρέτηση, όπως ακριβώς έγραψα παραπάνω στη Σμαρώ..
Αλλά η Σμαρώ, δεν έχει λογαριασμό σε αυτές τις 3 τράπεζες που ανέφερα..
Αν κάποιος από τους συμμετέχοντες έχει λογαριασμό σε κάποια απ' αυτές τις 3, αν δεν τον πειράζει, να μου δώσει λογαριασμό να του καταθέσω ένα ποσόν και να το βάλει μετά στην Πειραιώς μαζί με όποιο ποσόν επιθυμεί ο ίδιος για τον εαυτό του.
Δυστυχώς ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ, για να συμμετάσχω εγώ.. :( :(
Οκ παιδιά, το θέμα μου λύθηκε, με την ευγενική χειρονομία της συμπατριώτισσάς μου της Τούλας, την οποία και υπερευχαριστώ!! :smile: :8

Re: Με αγάπη.. για τα παιδιά!!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 24, 2011 4:44 pm
από smarti
Πρώτα ο Θεός

Λίστα ονομάτων συμμετοχής

1. Agio oros ( Νίκος)
2. panagiotisspy( Παναγιώτης)
3. stathis73 ( Στάθης)
4. dionysisgr( Διονύσης)
5.gkou (Γεωργία)
6.Evi_J ( Παρασκευή)
7.iliasgr ( Ηλίας)
8.ανωνυμος
9.stathisekp ( Στάθης)
10.aposal ( Απόστολος)
11.vasilisalt ( Βασίλης)
12.ανώνυμος
13.ανώνυμος
14.Andreasmas( Ανδρέας)
15.smarti ( Σμαρώ)
16.angieholi (Αγγελική)
17. Αθανασία
18. eleimon ( Ελπίδα)
19.toula ( Παναγιώτα)

Δόξα Τω Θεώ

Πρώτα ο Θεός αν είναι θέλημα Του η λίστα συνεχίζεται...

Re: Με αγάπη.. για τα παιδιά!!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 24, 2011 4:47 pm
από panagiotisspy
Δόξα Σοι ο Θεός.... :smile: :8 :25 :25