Σελίδα 3 από 4

Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 15, 2009 7:24 am
από aposal
Domna έγραψε:αλλά εαν δεν είναι κάποιος δίπλα μου να μου το δείξει πως να το κάνω δυστυχώς δεν το καταλαβαίνω . :20 :20 :20
Είδες πόσο εκνευριστική είσαι; Και μετά σου φταίει ο καημένος ο avvas! :mrgreen:

Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 15, 2009 7:26 am
από Dimitris39
Teri έγραψε:Καλή μου Δόμνα, πώς έκανες αυτή τη δημοσίευση;
viewtopic.php?f=76&t=11004&p=129020#p129020
Νομίζω τον κατέχεις τον τρόπο! :25
:24 :24
Εχει Πλακα Δομνα να καθησες και να τα εγραψες ενα ενα
:lol:

Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 15, 2009 7:30 am
από Domna
:65 :65 :65

Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 15, 2009 7:33 am
από avvas
Domna έγραψε:Αββά , σου ζητώ χίλια θερμά συγγνώμη , λεβέντη μου !!! Δεν ήθελα να σε στεναχωρήσω !!!
Δεν με στενοχώρησες.
Κατάλαβα απλά πως δεν έγινε αντιληπτό το ύφος μου.
Ίσως επειδή δεν χρησιμοποιώ και τις φατσούλες.
Και κατάλαβα πως έχεις μια πρακτική δυσκολία να κάνεις αυτό που πρότεινα
Αυτό είναι όλο.. όλα καλά!

Για να μην σε παιδεύει όμως ο λογισμός..
.. εγώ σε συγχωρώ και ας μην έφταιξες σε κάτι.

Συγχώραμε και σύ για την υπόδειξη και είμαστε εντάξει.

Domna έγραψε:Οπως βλέπω , έχω ακόμη πάρα πολύ μεγάλο εγωισμό τον οποίο πρέπει να πολεμίσω !!! :oops: :oops: :oops: :( :( :(
εγώ να δείς εγωϊσμό που έχω!

Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 15, 2009 7:36 am
από Dimitris39
:105 :105 :6 :6

Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 15, 2009 7:47 am
από Domna
Είσαι συγχωρεμένος , λεβέντη μου !!! :8 :8 :8 :6 :6 :6
Eξάλλου δεν είμαι άνθρωπος που να κρατάω κακία γιατί δεν θα αισθανόμουν καλά με τον εαυτό μου !!!
Nομίζω ότι είναι καλύτερα που ήρθαν τα πράγματα έτσι για να μου δείξει πάλι ο καλός Θεός πάλι ότι έχω πολύ εγωισμό !!!

Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 15, 2009 8:00 am
από avvas
Domna έγραψε:Είσαι συγχωρεμένος , λεβέντη μου !!! :8 :8 :8 :6 :6 :6
Ευχαριστώ!
Domna έγραψε:Eξάλλου δεν είμαι άνθρωπος που να κρατάω κακία γιατί δεν θα αισθανόμουν καλά με τον εαυτό μου !!!
Οι άνθρωποι που είναι εκρηκτικοί και παρορμητικοί είθισται να μην κρατάνε κακίες.
Λέν ότι έχουν να πουν χύμα και αμέσως και μετά όλα καλά.
Εμένα μου αρέσουν αυτοί οι άνθρωποι.
Domna έγραψε:Nομίζω ότι είναι καλύτερα που ήρθαν τα πράγματα έτσι για να μου δείξει πάλι ο καλός Θεός πάλι ότι έχω πολύ εγωισμό !!!
Ήρθαν έτσι τα πράγματα για να μας δείξει ο Θεός ότι αν εμείς δεν το επιτρέψουμε
όσο και να χτυπιέται ο διάβολος δεν μπορεί να μας κάνει να μαλώσουμε. Δεν μπορεί!
Δόξα τω Θεώ!
Είθε πάντα να μας φωτίζει για να καταστρέφουμε τα σχέδια του διαβόλου.

Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 15, 2009 8:04 am
από Domna
AMHN !!! :105 :105 :105

Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 15, 2009 8:52 am
από aposal
Domna έγραψε:Νομίζω ότι είναι καλύτερα που ήρθαν τα πράγματα έτσι για να μου δείξει πάλι ο καλός Θεός πάλι ότι έχω πολύ εγωισμό !!!
avvas έγραψε:εγώ να δείς εγωϊσμό που έχω!
Τελικά ο πιο σωστός πρέπει να είμαι εγώ!

Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 15, 2009 12:06 pm
από agiooros
Συμφωνώ να κάνουμε επικόλληση όλο το κείμενο και από κάτω να γράφουμε την πηγή.
Επειδή πολλά site είναι σε free χώρο και δεν ξέρουμε αν αύριο θα λειτουργούν.