Σελίδα 17 από 189

Re: γεροντας παισιος

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 30, 2009 11:18 am
από eleimon
Αυτη η εικονα με τον Αγιο Αρσενιο και τον πατερα Παισιο μπορουμε να τη βρουμε πουθενα?γνωριζεις Πανο εσυ?

Re: γεροντας παισιος

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 30, 2009 1:18 pm
από NIKOSZ
panosgreece έγραψε:ναι νικο .......το κουτσοπαλευω
Μπραβο Παναγιωτη ευχομαι να εμπλουτιστει συντομα...

Να εισαι παντα καλα φιλε...

Την ευλογια του γεροντα να'χεις

Re: γεροντας παισιος

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 30, 2009 6:45 pm
από panosgreece
Εικόνα
Γεια σας το όνομά μου είναι Ιωακείμ Φροσύνης.

Είμαι 15 χρονών και πηγαίνω στην Γ Γυμνασίου του 1ου Γυμνασίου Θέρμης Θεσσαλονίκης. Γεννήθηκα με σύνδρομο Down και όπως καταλαβαίνετε έχω κάποιες διαφορές από τα παιδιά της ηλικίας μου, αλλά αυτό δεν με εμποδίζει να προοδεύσω.

Για να φτάσω ως εδώ πέρασα κάποια στάδια. Θέλετε να σας πω την ιστορία μου; Τα πράγματα ήταν λίγο δύσκολα για μένα στην αρχή, γιατί είχα σοβαρή καρδιακή πάθηση και έπρεπε πολύ γρήγορα να χειρουργηθώ για να γίνω καλά.

Έτσι οι γονείς μου με πήγαν στην Αγγλία και μετά από δύο εγχειρίσεις έγινα καλά και μπόρεσα να αναπτυχθώ. Αργότερα όταν ήμουν 4 χρονών οι γονείς μου με πήγαν στην Αμερική, όπου εκπαιδεύτηκαν για μένα και ακολούθησα το πρόγραμμα του Glenn Doman στη Φιλαδέλφεια.

Τότε άρχισε ένας δύσκολος αλλά ευχάριστος αγώνας για μένα και την οικογένειά μου. Καθημερινά έκανα ασκήσεις γυμναστικής και διάβασμα, όλα μαζί 8 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα. Έκανα ασκήσεις στο πάτωμα, κολύμπι, μονόζυγο, τρέξιμο, περπάτημα, διάβασμα, γράψιμο με το χέρι και στο κομπιούτερ.

Ακόμη είχα αρκετές υπευθυνότητες και βοηθούσα τη μαμά στις δουλειές του σπιτιού. Τώρα μετά από 11 χρόνια συνεχίζω με χαρά το πρόγραμμά μου και πηγαίνω στο κανονικό σχολείο. Μπορώ να εκφράσω τα συναισθήματά μου, αυτοεξυπηρετούμαι, κάνω δουλειές στο σπίτι και συνεχίζω τη γυμναστική στο γήπεδο.

Η αγαπημένη μου ασχολία είναι το διάβασμα και το παιχνίδι, ααα, δεν σας το είπα μπορώ να μιλώ και να ξεχωρίζω Αγγλικά και Γερμανικά.

Γεια σας γεια σας.



Όσοι θέλουν μπορώ να τους στείλω και το DVD και το βιβλίο που έχω με το πρόγραμμα που έκανα όλα αυτά τα χρόνια. Είναι ωραίο θα σας αρέσει.




Είχαν επισκεφθεί τον γέροντα Παισιο,και του εξήγησε ο μπαμπάς του το πρόβλημά του Ιωακείμ,ο γέροντας τους είπε:

Έχετε τέτοια ευλογία στο σπίτι σας;

Πηγαίνετε δεν χρειάζεστε εσείς βοήθεια!!!

Δεν έχει ανάγκη ο Ιωακείμ να προσευχηθούμε.

Για τον αδελφό του τον Χρίστο ναι,να προσευχόμαστε.

Και αυτή η ευλογία του γέροντα τους έχει δώσει φτερά!.


Re: γεροντας παισιος

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 30, 2009 9:16 pm
από nhfaliamethh
eleimon έγραψε:Αυτη η εικονα με τον Αγιο Αρσενιο και τον πατερα Παισιο μπορουμε να τη βρουμε πουθενα?γνωριζεις Πανο εσυ?
]

Εικόνα
Εικόνα

ο γεροντας μπροστα στην καρα του Αγιου Αρσενιου

Εικόνα
Εικόνα

και στις 2 γονατιστος...

Re: γεροντας παισιος

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 30, 2009 9:29 pm
από panosgreece
θελει ψαξιμο παιδια και αν ειναι ευλογημενο ..............

Re: γεροντας παισιος

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 30, 2009 10:11 pm
από panosgreece
Η τελευταία νύχτα.

«....η νύχτα της Δευτέρας πρός Τρίτη ( 11 προς 12 Ιουλίου) ήταν μαρτυρική για τον Γέροντα.

Στις 01.30 πμ. Πετάχτηκε από το κρεββάτι και είπε «πονάω πολύ» κι έγινε μούσκεμα απο τον ιδρώτα.

Παρ' όλο που νωρίτερα του είχαν κάνει παυσίπονη ένεση , ο πόνος δεν υποχωρούσε.

Του έδωσαν στη συνέχεια φάρμακο, για να μπορέσει να κοιμηθεί, αλλά ήταν αδύνατο λόγω του πόνου.

Παρ' όλο το μαρτύριο που περνούσε , ήταν ήρεμος και το μόνο που πρόφεραν τα χείλη του ήταν «γλυκειά μου Παναγία».

Σιγά-σιγά άρχισαν να κρυώνουν τα άκρα του και να γίνονται κυανωτικά, η αναπνοή του έντονη , αλλά η καρδιά του λειτουργούσε ακόμη καλά. Το πρωϊ άρχισε να πέφτει η αρτηριακή του πίεση και να αραιώνουν σιγά σιγά οι αναπνοές.

Όταν έγινε αντιληπτό ότι πλησιάζει το τέλος , πέρασαν οι αδελφές της Μονής και πήραν για τελευταία φορά την ευχή του.

Στις 11: οο π.μ ημέρα Τρίτη , τη 12η Ιουλίου , παρέδωσε ο Γέροντας την οσία ψυχή του ήρεμα και ταπεινά στον Κύριο, τον Οποίο τόσο αγάπησε και υπηρέτησε απο την νεαρή του ηλικία....»

Re: γεροντας παισιος

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 30, 2009 10:36 pm
από panosgreece

Re: γεροντας παισιος

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 31, 2009 7:05 am
από eleimon
Τις ευλογιες τους να εχουμε ολοι μας παιδια,ειναι ο αγαπημενος μου παππουλης!!!!!!!

Re: γεροντας παισιος

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 31, 2009 7:11 am
από heart
eleimon έγραψε:Τις ευλογιες τους να εχουμε ολοι μας παιδια,ειναι ο αγαπημενος μου παππουλης!!!!!!!
εχω κατι μαρτυριες απο των γ.αρσενιο στην παναγουδα για των γεροντα που
μου ειπαι.θα τα πουμε.

Re: γεροντας παισιος

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 31, 2009 7:21 am
από eleimon
Κωστα θαρθεις στη συναντηση στις 15 ετσι?σε θεωρουμε δεδομενο....