Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 11, 2007 8:02 am
Τι πρέπει ή τι θα κάναμε ?vasilis_m21 έγραψε:Αν κάποιος σας σκότωνε τη μάνα και μετά πήγαινε να εξομολογηθεί, θα τον συγχωρούσατε;
Καλώς ήλθατε στην σελίδα για το Αγιο Ορος
https://agioros.net/forum/
Τι πρέπει ή τι θα κάναμε ?vasilis_m21 έγραψε:Αν κάποιος σας σκότωνε τη μάνα και μετά πήγαινε να εξομολογηθεί, θα τον συγχωρούσατε;
Αυτή η λέξη του φυσιολογικού έχει γίνει πια καραμέλαIonas έγραψε:Φίλε eortologio_gr
Για ξανασκέψου λίγο αυτά που γράφεις. Μιλάω από κοσμικής πλευράς, έλα στη θέση της πόρνης ή πες ότι ασκεί το επάγγελμα ένα πολύ δικό σου πρόσωπο. Είναι δυνατόν να είναι ευτυχισμένη ή να ζήση σαν φυσιολογικός άνθρωπος; .
Ευθαλία, πραγματικά αυτές που ρίχνεις, είναι πετριές με χάρη....123 έγραψε:
...απλά εμένα τουλάχιστον με ξενερώνεις με τις θέσεις σου.
Όταν ρίχνεις πετριές να φροντίζεις να έχουν και φινέτσα...μην είσαι άγαρμπος
vasilis_m21 έγραψε:Αν κάποιος σας σκότωνε τη μάνα και μετά πήγαινε να εξομολογηθεί, θα τον συγχωρούσατε;
Αυτοί που θα το κάνουν αυτό να ΑΝΑΣΚΩΛΟΠΙΖΟΝΤΑΙ... 8O 8O 8O 8Olovethink έγραψε:
(Διαφωνώ με τη πορνεία αλλά δεν θα ήθελα να βιάσουν στο δρόμο οι στερημένοι κανέναν )
Καλα τα λες Μελπομένη απλά ο Βασίλης προσπαθεί να μας φέρει σε αυτό το δίλλημα υποθετικά σύμφωνα με τις δικές μας αντοχέςMelpomeni έγραψε:vasilis_m21 έγραψε:Αν κάποιος σας σκότωνε τη μάνα και μετά πήγαινε να εξομολογηθεί, θα τον συγχωρούσατε;
Tha ton sygxwroyse o Theos?O Xristos stayrwthike kai gi ayton.Kai gia sena kai gia mena.
Vasili,o Agios Dionysios sygxwrese ton fonia toy adelfoy toy...
Αγνωστη λέξηIonas έγραψε: ΑΝΑΣΚΩΛΟΠΙΖΟΝΤΑΙ... 8O 8O 8O 8O
Σ΄αρέσουν ? Δείχνω στον eortologio πως πρέπει, γιατί οι δικές του δεν μου αρέσουν. Όσο για τις δικές μου είναι κοτρώνες...μην το συζητάς.... μακάρι να ήταν με χάρη....Ionas έγραψε:Ευθαλία, πραγματικά αυτές που ρίχνεις, είναι πετριές με χάρη....123 έγραψε:
...απλά εμένα τουλάχιστον με ξενερώνεις με τις θέσεις σου.
Όταν ρίχνεις πετριές να φροντίζεις να έχουν και φινέτσα...μην είσαι άγαρμπος