Σελίδα 12 από 14

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 11, 2007 8:02 am
από lovethink
vasilis_m21 έγραψε:Αν κάποιος σας σκότωνε τη μάνα και μετά πήγαινε να εξομολογηθεί, θα τον συγχωρούσατε;
Τι πρέπει ή τι θα κάναμε ?

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 11, 2007 8:05 am
από lovethink
Ionas έγραψε:Φίλε eortologio_gr

Για ξανασκέψου λίγο αυτά που γράφεις. Μιλάω από κοσμικής πλευράς, έλα στη θέση της πόρνης ή πες ότι ασκεί το επάγγελμα ένα πολύ δικό σου πρόσωπο. Είναι δυνατόν να είναι ευτυχισμένη ή να ζήση σαν φυσιολογικός άνθρωπος; .
Αυτή η λέξη του φυσιολογικού έχει γίνει πια καραμέλα
Και ποιός σου λέει ότι ο δικός σου τρόπος ζωής επειδή ικανοποιεί εσένα είναι και ο φυσιολογικός ?
(Διαφωνώ με τη πορνεία αλλά δεν θα ήθελα να βιάσουν στο δρόμο οι στερημένοι κανέναν )

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 11, 2007 8:19 am
από eortologio_gr
Ολα τα μηνύματα ελήφθησαν καθαρά - over.

Ευχαριστώ την 123 για την κόκκινη κάρτα - με συγκίνησε ... Την είχα προλάβει όμως και σε προηγούμενο ποστ είχα δώσει πρώτος στον εαυτό μου κόκκινη κάρτα για άλλους λόγους.

Επειδή γενικώς βλέπω οτι αν απαντήσω μάλλον θα κλειδωθεί το θέμα, απαντώ απλά "over and out" !!!

Εικόνα Εικόνα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 11, 2007 8:25 am
από Ionas
123 έγραψε:Εικόνα
...απλά εμένα τουλάχιστον με ξενερώνεις με τις θέσεις σου.
Όταν ρίχνεις πετριές να φροντίζεις να έχουν και φινέτσα...μην είσαι άγαρμπος
Εικόνα
Ευθαλία, πραγματικά αυτές που ρίχνεις, είναι πετριές με χάρη....

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 11, 2007 8:31 am
από Melpomeni
vasilis_m21 έγραψε:Αν κάποιος σας σκότωνε τη μάνα και μετά πήγαινε να εξομολογηθεί, θα τον συγχωρούσατε;


Tha ton sygxwroyse o Theos?O Xristos stayrwthike kai gi ayton.Kai gia sena kai gia mena.
Vasili,o Agios Dionysios sygxwrese ton fonia toy adelfoy toy...

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 11, 2007 8:37 am
από Ionas
lovethink έγραψε:
(Διαφωνώ με τη πορνεία αλλά δεν θα ήθελα να βιάσουν στο δρόμο οι στερημένοι κανέναν )
Αυτοί που θα το κάνουν αυτό να ΑΝΑΣΚΩΛΟΠΙΖΟΝΤΑΙ... 8O 8O 8O 8O

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 11, 2007 8:39 am
από lovethink
Melpomeni έγραψε:
vasilis_m21 έγραψε:Αν κάποιος σας σκότωνε τη μάνα και μετά πήγαινε να εξομολογηθεί, θα τον συγχωρούσατε;


Tha ton sygxwroyse o Theos?O Xristos stayrwthike kai gi ayton.Kai gia sena kai gia mena.
Vasili,o Agios Dionysios sygxwrese ton fonia toy adelfoy toy...
Καλα τα λες Μελπομένη απλά ο Βασίλης προσπαθεί να μας φέρει σε αυτό το δίλλημα υποθετικά σύμφωνα με τις δικές μας αντοχές
Είναι δύσκολη ερώτηση και σίγουρα δεν μπορούμε να ξέρουμε από πριν
Από την άλλη Βασίλη θα σου πω κάτι άλλο λίγο οξύμωρο θα ακουστεί
Αλλά πχ ο Θεός δεν επιτρέπει τα πάντα ? ο Θεός δεν επέτρεψε πχ να πεθάνει η μητέρα μου ? μπορεί όχι από δολοφονία ( που λιγότερο θα ταλαιπωρούνταν παρά με τόσες χημειοθεραπείες και ταλαιπωρίες που πέρασε )
Αρα ? που να ψάξω να βρω τον αίτιο ? και σε ποιόν να ρίξω ευθύνες ?
Τουλάχιστον τον δολοφόνο τον ξέρεις τον βλέπεις τον αναγνωρίζεις και σου δίνει και μια απάντηση έστω και εκ των υστέρων
Τον αίτιο των ασθενειών και των κακών της ζωής μας που να τον βρεις ? είμαστε εμείς οι ίδιοι οι δολοφόνοι της ζωής μας και της ζωής των άλλων τελικά ?
Και μόνο αυτό είναι αγώνας
Το να πρέπει να αγαπήσεις Ενα Θεό που επέτρεψε να χάσεις αγαπημένα σου πρόσωπα
Δεν είναι αυτό "δοκιμασία" ?
Ο Δολοφόνος δεν είναι εικόνα Θεού αφού είναι άνθρωπος ?
ΟΧΙ ΚΑΤΟΜΟΙΟΣΙΝ αλλά κατ'εικόνα , έστω κ αμαυρισμένη
Ισως τελικά ο Θάνατος δεν είναι τίποτα απλά μια απουσία
Σα να φεύγει ένα αγαπημένο σου πρόσωπο μακριά Αμερική , Ελβετία , Αφρική .. και θα αργήσεις να το ξαναδείς
Το "ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ" είναι αυτό που κάνει το δολοφόνο πιο ασυγχώρητο στα μάτια μας
Το "ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ" είναι αυτό που μας κάνει να ολιγοπιστούμε όταν ο Θεός επιτρέπει κάτι
Αν συνειδητοποιήσουμε ότι το "ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ" δεν ισχύει για τις ψυχές που φεύγουν μακριά μας και ότι θα ξαναβρεθούμε τότε όλα τα βλέπουμε διαφορετικά
Τώρα απάντηση δεν έδωσα :p

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 11, 2007 8:41 am
από lovethink
Ionas έγραψε: ΑΝΑΣΚΩΛΟΠΙΖΟΝΤΑΙ... 8O 8O 8O 8O
Αγνωστη λέξη :roll:

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 11, 2007 8:47 am
από Ionas
Σούβλισμα που έκαναν οι Βυζαντινοί σ' αυτούς που έκαναν μεγάλα εγκλήματα, (περιελάμβανε και διαπόμπευση).
Αλλά αφού δεν πρόκειται να γίνη σήμερα, είναι καθαρά ιστορικό θέμα, τουλάχιστον για το (λεγόμενο) Ευρωπαϊκό Κεκτημένο.....

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 11, 2007 9:04 am
από 123
Ionas έγραψε:
123 έγραψε:Εικόνα
...απλά εμένα τουλάχιστον με ξενερώνεις με τις θέσεις σου.
Όταν ρίχνεις πετριές να φροντίζεις να έχουν και φινέτσα...μην είσαι άγαρμπος
Εικόνα
Ευθαλία, πραγματικά αυτές που ρίχνεις, είναι πετριές με χάρη....
Σ΄αρέσουν ? Δείχνω στον eortologio πως πρέπει, γιατί οι δικές του δεν μου αρέσουν. Όσο για τις δικές μου είναι κοτρώνες...μην το συζητάς.... μακάρι να ήταν με χάρη.... :lol: :lol: