Re: Εικόνες που περιμένουν τη κριτική σας
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 07, 2009 9:39 am
Ο ΑΓΙΟΓΡΑΦΟΣ
Αυτή η ήσυχη γωνιά σαν να μου αρέσει Δεν είχα δοκιμάσει πιο μπροστά αλλά όλη την ώρα ήθελα να είμαι μέσα στον σαματά Να σκεφτείτε μέχρι Γιασεμί έχει ανθίσει εδώ στην ησυχία...
Δεν έχω να δώσω γνώμη για καμία από τις εικόνες αυτές και να βρω λάθος... ¨Ομως θα πω τούτο το σπουδαίο Πριν κάποια χρόνια έβλεπα την εικόνα του Χριστού στην Σταύρωση, και έλεγα Καλά βρε αδερφέ, δεν μπορούσε αυτός ο αγιογράφος να κάνει λίγο πιο όμορφη την εικόνα .... Κοίτα πως φαίνονται όλλα τα παΐδια του το όλο τέχνασμα δεν μου άρεσε..... Και ήρθε ο καιρός και μου βάζει Ο Κύριος μπροστά μου τον Ψαλμό ΚΑ που είναι ζωντανή η Σταύρωση Προφητικός και πως φαίνεται η εικόνα της Σταυρώσεως όπως κατηγόρησα τον αγιογράφο Τρόπος του λέγειν
¨Ομως ο αγιογράφος πρέπει να ξέρει λίγη ιστορία για να κάνει λιγότερα λάθη.
και λέω πάλι. Σε μια από τις Εκκλησίες μας, που έχουν σχεδόν όλλες αγιογραφίες στους τοίχους διέκρινα σε μια από αυτές την Παναγία μας, τον Ιωσήφ και μια νέα γυναίκα δίπλα σύνολον τρεις με, το μωρό που πήγαιναν για τον σαράντισμα Κάθε φορά που το έβλεπα έψαχνα μέσα στο μυαλό μου να δω πια είναι αυτή η νέα γυναίκα (το έχω το ελάττωμα να ψάχνω) Και μια μέρα καθώς πάλι κοιτούσα ξαφνικά έκανα κάποια φωνή δεν θυμάμαι πάντως δεν έμεινα απαθής
Ποια ήταν η γυναίκα αυτή;;;;; ήταν η προφήτειδα Άννα του Ευαγγελίου Και εκεί μας λέει ότι ήταν 80 χρονών....... Και πως κύριε ζωγράφο την παρουσιάζεις δίπλα στην νεανική ηλικία των "16''' Χρονών της Παναγίας μας;;;
Ένα άλλο σημείο είναι όταν ζωγραφίζουμε αγιογραφία της παναγίας μας που είναι ένα από τα πιο τακτικά αγιογραφήματα να την παρουσιάζει με μάγουλα φουσκωτά λες και έτρωγε κάθε μέρα μπριτζόλες ¨Ολλα αυτά τα γράφω είπα σαν ιστορικά και όχι να κατακρίνω εσένα για το έργο που κάνεις Βασιλική μας άνθρωπε του Θεού Το πρόσωπο της Παναγίας μας είναι λίγο μακρουλό με μύτη μέτρια όλλες οι αναλογίες τέλειες Αυτά όλλα τα λάθη έκανε ο ζωγράφος αυτός που δεν ήταν αγιογράφος Και αφού κονόμησες γερά σήμερα γύρισε στην Ελλάδα και ο Θεός βοηθός
Σε παρακαλώ Βασιλική μου μην με παρεις ότι κρίνω το όμορφο σου έργο
Με αγάπη Χριστού του Θεού μας
Αυτή η ήσυχη γωνιά σαν να μου αρέσει Δεν είχα δοκιμάσει πιο μπροστά αλλά όλη την ώρα ήθελα να είμαι μέσα στον σαματά Να σκεφτείτε μέχρι Γιασεμί έχει ανθίσει εδώ στην ησυχία...
Δεν έχω να δώσω γνώμη για καμία από τις εικόνες αυτές και να βρω λάθος... ¨Ομως θα πω τούτο το σπουδαίο Πριν κάποια χρόνια έβλεπα την εικόνα του Χριστού στην Σταύρωση, και έλεγα Καλά βρε αδερφέ, δεν μπορούσε αυτός ο αγιογράφος να κάνει λίγο πιο όμορφη την εικόνα .... Κοίτα πως φαίνονται όλλα τα παΐδια του το όλο τέχνασμα δεν μου άρεσε..... Και ήρθε ο καιρός και μου βάζει Ο Κύριος μπροστά μου τον Ψαλμό ΚΑ που είναι ζωντανή η Σταύρωση Προφητικός και πως φαίνεται η εικόνα της Σταυρώσεως όπως κατηγόρησα τον αγιογράφο Τρόπος του λέγειν
¨Ομως ο αγιογράφος πρέπει να ξέρει λίγη ιστορία για να κάνει λιγότερα λάθη.
και λέω πάλι. Σε μια από τις Εκκλησίες μας, που έχουν σχεδόν όλλες αγιογραφίες στους τοίχους διέκρινα σε μια από αυτές την Παναγία μας, τον Ιωσήφ και μια νέα γυναίκα δίπλα σύνολον τρεις με, το μωρό που πήγαιναν για τον σαράντισμα Κάθε φορά που το έβλεπα έψαχνα μέσα στο μυαλό μου να δω πια είναι αυτή η νέα γυναίκα (το έχω το ελάττωμα να ψάχνω) Και μια μέρα καθώς πάλι κοιτούσα ξαφνικά έκανα κάποια φωνή δεν θυμάμαι πάντως δεν έμεινα απαθής
Ποια ήταν η γυναίκα αυτή;;;;; ήταν η προφήτειδα Άννα του Ευαγγελίου Και εκεί μας λέει ότι ήταν 80 χρονών....... Και πως κύριε ζωγράφο την παρουσιάζεις δίπλα στην νεανική ηλικία των "16''' Χρονών της Παναγίας μας;;;
Ένα άλλο σημείο είναι όταν ζωγραφίζουμε αγιογραφία της παναγίας μας που είναι ένα από τα πιο τακτικά αγιογραφήματα να την παρουσιάζει με μάγουλα φουσκωτά λες και έτρωγε κάθε μέρα μπριτζόλες ¨Ολλα αυτά τα γράφω είπα σαν ιστορικά και όχι να κατακρίνω εσένα για το έργο που κάνεις Βασιλική μας άνθρωπε του Θεού Το πρόσωπο της Παναγίας μας είναι λίγο μακρουλό με μύτη μέτρια όλλες οι αναλογίες τέλειες Αυτά όλλα τα λάθη έκανε ο ζωγράφος αυτός που δεν ήταν αγιογράφος Και αφού κονόμησες γερά σήμερα γύρισε στην Ελλάδα και ο Θεός βοηθός
Σε παρακαλώ Βασιλική μου μην με παρεις ότι κρίνω το όμορφο σου έργο
Με αγάπη Χριστού του Θεού μας