Σελίδα 2 από 7
Re: Εχουμε ελευθερία λόγου εδώ στο σαιτ?
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 05, 2009 9:44 am
από plagiaskepsi
ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΤΟ ΣΑΝΤ ΕΧΟΥΜΕ
ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΞΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ??????????????????????????????
Re: Εχουμε ελευθερία λόγου εδώ στο σαιτ?
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 05, 2009 10:46 am
από efraim21
ΒΑΣΙΛΕΥΟΜΕΝΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΜΑΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ
Καλός είναι και λίγος αυτοπεριορισμός ώστε να μην σκανδαλίζουμε τους αφελφούς.
Re: Εχουμε ελευθερία λόγου εδώ στο σαιτ?
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 09, 2009 11:48 am
από Harrys1934
eleimon έγραψε:Ελευθερια λογου???????
εγω γιατι εχω αντιθετη αποψη?οτι πρεπει να προσεχουμε τι λεμε,πως τα λεμε κι οταν δε συμφωνουν οι αποψεις,υπαρχουν απειλες για ban???????κατ αρχας δεν εχω καταλαβει γιατι υπαρχει το ban,δε λεω πρεπει να υπαρχουν καποιοι περιορισμοι,και πρεπει να προσεχουμε ολοι πως γραφουμε και τι γραφουμε...αλλα πιστευω ειμαστε ενηλικοι ολοι μας κι εχουμε το γνωθεις αυτον.Εξαλλου ειμαστε σ ενα απ τα καλυτερα ορθοδοξα χριστιανικα φορουμ κι ολοι προσπαθουμε να βοηθηθουμε απο καποιους που εχουν γνωσεις περισσοτερες πανω σε πνευματικα θεματα,αγωνιζομενος ο καθενας χωριστα.
Εχω δει ομως εριδες και καυγαδες και απειλες εδω μεσα που με λυπουν αφανταστα,ενω ειναι τοσο ευκολο να εκφρασεις τις αντιρησεις σου με ευγενικο τροπο,οπως μας εχει διδαξει ο Χριστος,να δωσεις στον αλλον να καταλαβει που ειναι λαθος,αν ειναι,τι ειναι σωστο,με λιγα λογια μπορουμε να δουμε καποια πραγματα καλοπροαιρετα,κι οχι να ειμαστε ετοιμοι για πολεμο μολις δουμε κατι που ειναι αντιθετο με τη γνωμη μας.
Είναι η πρωτη φορα που σε παραδεχουμε στην σκεψη σου
Αποστολη και εαν καποιοι δεν βριζουν απλως εχουν μια αποψη πως φοβεριζονται για μπαν;;;; περιπτωση Βασιλικης απο εσενα Γιαυτο θα κοιταξω να κρατισω τον ΥΜΝΟ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ εκει πανω για όσους ξεχνουν
Re: Εχουμε ελευθερία λόγου εδώ στο σαιτ?
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 09, 2009 12:03 pm
από LOCKHEART
Ειμαι στο ΝΕΤ απο το 1999 σε πολλά forums έβλεπα μια απιστευτη κατάκριση μάχες με πολλά ποστ κλπ. Εδω ειναι η πρώτη φορά που μιλάει κάποιος απο καρδιάς και οι υπόλοιποι τον αγκαλιάζουν και του λένε σεμνά ταπεινά και βαση γραφων και προσωπικών εμπιρειών τι να κάνει.
Θεωρώ οτι Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ-ΕΚΦΡΑΣΗΣ ειναι δικαίωμα του κάθε ανθρώπου να το πράττει αλλά και να το δέχεται στα πλαίσια της ηθικής και φυσικά των κανόνων που καθορίζουν την κάθε κοινότητα. Όλα τα forums δεν ειναι φασιστικά πριν μπείς έχει κανόνες που αποδέχεσαι απο την στιγμή που το κάνεις οφείλεις να τους σεβαστείς αλλιως θα έχεις κάποιες συνέπειες βλεπε ban.
Bασικά δεν μου αρέσει το ξεκατίνιασμα αν κάποιος έχει κάτι καλό ειναι να το λύσουμε prive η και τηλεφωνικά ακόμα παρα να ξεφτιλίζεται η κάθε προσωπικότητα μέσα σε κάποιες γραμμές.
Καλό απο την άλλη ειναι να εκφραζόμαστε αληθινά μέσα απο καρδιά και ψυχή διότι μόνο όταν πουμε την πραγματική αλήθεια θα μπορέσουμε να δώσουμε στον αλλον να μας καταλάβει ώστε να πάρουμε την ανάλογη βοήθεια.
Αλλο άσχημο ειναι τα κολλήματα ! Είμαστε άνθρωποι με αδυναμίες και αυτο ειναι κοινό αποδεχτό ...
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ! απο κει και περα ολα θα γινουν με την βοηθεια του ΘΕΟΥ. Χαίρομαι που σας γνωρίζω...
ΤΣ ΤΣ ΤΣ ΤΣ !! εχω φαει κολλημα με το site !!! xe xe xe xe!!!
τα σεβη μου
Re: Εχουμε ελευθερία λόγου εδώ στο σαιτ?
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 09, 2009 12:11 pm
από ΣΤΕΦΑΝΟΣ
Σαφώς και πρέπει να τηρούνται ορισμένοι κανόνες ειδικά σε ένα χριστιανικό forum . Όποιος μιλά για το ΘΕΟ δεν έχει να φοβηθεί τίποτα.Είμαι λίγο καιρό στη συζήτηση και δεν έχω διαπιστώσει προβλήματα αποκλεισμού απόψεων και θέσεων...
Re: Εχουμε ελευθερία λόγου εδώ στο σαιτ?
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 09, 2009 12:15 pm
από eortologio_gr
Ξεκάθαρα ΟΧΙ : δεν έχουμε ελευθερία λόγου στο παρόν σαιτ.
Εχουμε ελευθερία σκέψης ΚΑΙ λόγου...
Χρ.
Re: Εχουμε ελευθερία λόγου εδώ στο σαιτ?
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 09, 2009 12:19 pm
από aposal
Harrys1934 έγραψε:Αποστολη και εαν καποιοι δεν βριζουν απλως εχουν μια αποψη πως φοβεριζονται για μπαν;;;; περιπτωση Βασιλικης απο εσενα Γιαυτο θα κοιταξω να κρατισω τον ΥΜΝΟ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ εκει πανω για όσους ξεχνουν
Χάρη μου, έλεος!
Mercy my Harry (δεν το έγραψα καλά, αλλά δεν πειράζει)!
Μήπως μ' έχεις δει κάπως άγριο; Σε διαβεβαιώ ότι, παρ' όλο που η αγριότητα λένε ότι είναι αρρενωπή, δεν διαθέτω καθόλου! Μάλλον το αντίθετο!
Στη Βασιλική έκανα χιούμορ, δεν την φοβέρισα! Για όνομα του Θεού! Το έγραψα και στην σχετική ενότητα που άνοιξε η ίδια!
Re: Εχουμε ελευθερία λόγου εδώ στο σαιτ?
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 09, 2009 12:40 pm
από Harrys1934
[/bΕυχαριστω Επειδη τελευταια πολοι τς εχουν φερθει ασχημα ελεγα μην ειναι η ιδια περιπτωση μια και εχουμε αυτο το θεμα..
Ευχαριστω και παλι
Re: Εχουμε ελευθερία λόγου εδώ στο σαιτ?
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 09, 2009 1:02 pm
από theodora
Καλέ μου Χάρη, μην τον πιστεύεις τον aposal !!
Εγώ που τον γνώρισα και τον είδα από κοντά, τρόμαξα!
Φοβήθηκα μέχρι και το χέρι μου να του δώσω για να χαιρετηθούμε, μπας και μου το δαγκώσει!!!
Αφού να φανταστείς από τότε του μιλάω μόνο στον πληθυντικό (και μόνο εάν παραστεί μεγάλη ανάγκη)
Αχ κάποιοι άνθρωποι! Απλησίαστοι !!!

Re: Εχουμε ελευθερία λόγου εδώ στο σαιτ?
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 09, 2009 1:33 pm
από dionysisgr
Και που να δεις πως γινεται ο aposal, οταν εχει.. πανσεληνο!!
